מסעדת BSR רננים. המנות במסעדה. קרדיט: רועי אילוז, אסף קרלה
מסעדת BSR רננים. המנות במסעדה. קרדיט: רועי אילוז, אסף קרלה

הכירו את BSR: מסעדת הבשרים החדשה בקניון רננים

זהו הסניף השני של רשת BSR, בנוסף לסניף בקניון עופר ברחובות. בין מגוון המנות, תוכלו למצוא סנדוויצ'ים, סלטים, טורטיות והמבורגרים מכמה סוגי בשר. אז כמה עולה ומה בתפריט?

פורסם בתאריך: 12.6.19 10:18

מסעדת הבשרים החדשה BSR נפתחה בקניון רננים לפני שבועיים, והפכה את הסניף הבודד והנוסף של BSR בקניון עופר שברחובות, לרשת. המסעדה מציעה לקהל לקוחותיה המבורגרים, סנדוויצ'ים, טורטיות וסלטים.

מסעדת BSR רננים. קרדיט: רועי אילוז

מסעדת BSR רננים. קרדיט: רועי אילוז

בין מגוון הסנדוויצ'ים תוכלו למצוא אנטריקוט, קבב, חזה עוף, שניצל, שווארמה, נתחי טונה, פורטבלו ומנת הדגל של המסעדה – סנדוויץ' BSR, שמורכב מבשר כבש טחון, בצל מטוגן, עגבנייה ושום. כאן המחירים נעים בין 41-29 שקלים. הטורטיות שהמסעדה מציעה דומות מאוד בהרכבן לסנדוויצ'ים, ונמכרות בטווח מחירים של 41-38 שקלים.

סנדוויץ' BSR. קרדיט: אסף קרלה

סנדוויץ' BSR. קרדיט: אסף קרלה

בגזרת ההמבורגרים תוכלו לבחור בין המבורגר בקר לאנטריקוט, כאשר ככל שעולה משקל הבשר כך גם המחיר. המחיר ההתחלתי הוא 29 שקלים ל-125 גרם בקר מול 34 שקלים ל-125 גרם אנטריקוט, כאשר תוכלו לבחור בין מגוון רחב של רטבים ותוספות, בין היתר אננס תאילנדי, חזה אווז מעושן וביצת עין.

המבורגר במסעדת BSR. קרדיט: אסף קרלה

המבורגר במסעדת BSR. קרדיט: אסף קרלה

המסעדה מציעה גם סלטים בשריים, עם תוספות כמו סטייק, קבב, חזה עוף ושניצל, ואף מנות לצמחוניים וטבעוניים: סלט טונה עם ביצה וסלט פורטבלו. כאן טווח המחירים נע בין 43-35 שקלים.

לכל המנות הללו תוכלו להוסיף שתיה ולבחור בין מספר תוספות (צ'יפס, סלט אישי, פוטטו או טבעות בצל) בתוספת של 19 שקלים למחיר המנה העיקרית.

"BSR היא מסעדת פאסט פוד ששומרים בה על איכות נורא גבוהה", אומר רועי אילוז, אחד השותפים במסעדה, "הכול מיוצר על ידי הלקוח, מה שהבן אדם מזמין, מכינים לו את זה על המקום. אנחנו מזמינים את התושבים לבוא וליהנות מהמגוון הרחב ומהאוכל האיכותי"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר