עידו חסון צילום פרטי
עידו חסון צילום פרטי

ביקור בבלה דאנס בר | "הקהל שלנו מקבל כל פעם משהו קצת שונה"

עידו חסון מהבלה דאנס בר מבטיח לכם מועדון עם דיג'ייז מהשורה הראשונה, שתי במות, פירוטכניקה ובר עשיר. ויש לו גם מתכון לקוקטייל אדום

פורסם בתאריך: 5.9.19 16:32

קצת על עצמך: "קוראים לי עידו חסון, בן 39. מזה שש שנים שאני הבעלים של הבלה דאנס בר ברחוב גלגלי הפלדה 5 בכפר סבא, יחד עם אור חסון וחיים בוארון. הגעתי לעסק מתחום האירועים הפרטיים וכיום אנחנו מריצים את המסיבות הכי חזקות בשרון בימי שני וחמישי".

איך החיים כשעובדים בלילה? "זהו אורח חיים שמתרגלים אליו. כיום, כשיש לי שני ילדים קטנים בבית, אני כבר לא קם מאוחר אחרי לילה ארוך. היתרון זה שיש לי זמן לבלות עם הילדים במשך היום וגם לקלח אותם, להרדים אותם ולצאת לעבודה. כשאני מגיע לעסק אני עושה שם את כל הסידורים, ספקים, פגישות וכדומה".

קצת על הבר: "במקור המקום היה מועדון הבליס, ונערכו בו אירועים, כולל חינות וימי הולדת לבני 30 ומעלה וגם אירועים אחרים. אבל לאור הדרישה החלטנו להריץ ליינים ומסיבות קבועות תחת השם 'בלה דאנס בר', ומי שמגיע אלינו בעצם מגיע למועדון שהוא בין הגדולים בשרון. יש לנו רחבה פנימית, דק ענק תחת כיפת השמיים ואפשרות לשתי רחבות ריקודים עם שני דיג'ייז שונים באותו הערב, וכמובן בר עשיר. הייחוד של המקום זה שהוא מודולרי ולכן הברים שלנו משתנים מאירוע לאירוע וכך הקהל שלנו מקבל כל פעם משהו קצת שונה. יש לנו דיג'ייז מהשורה הראשונה, פירוטכניקה וכמובן צוות מדהים עם לב ענק".

רקע בתחום: "אני כבר מעל עשור בתחום חיי הלילה, כולל הפקות אירועים. עבדתי עם המפיקים המובילים של סצנה התל אביבית. אנחנו מחזיקים שלושה מקומות לאירועים בכפר סבא, מקטנים ועד גדולים, לכל הגילאים".

המשקה שלך? "האמת, שעם הסדר העמוס שיש לי עם הילדים והעבודה וניהול המקום, זירו מספק אותי".

מה שותים הכי הרבה במקום? "זה תלוי בערב, אבל בעיקר רד בול וודקה שזה המשקה הכי פופולרי, אבל גם יין ובירות".

הכי קשה? "לנהל סדר ים עם עבודת לילה ובית. זה דורש ממש ניהול זמן".

הכי כיף? "שאנשים באים וממש נהנים, וגם הצוות של המקום".

הערב הכי חזק? "ימי חמישי זה עדיין הערב הכי חזק של הבלה, אבל יש לנו עוד ליינים במשך השבוע, כולל ליין שעשינו בקיץ לצעירים ללא אלכוהול. הליינים של ימי שני גם הולכים טוב, עם דיג'ייז מובילים כמו אופק אדנק או שקד עוז. אנחנו גם מעלים תמונות מהמסיבות ואנשים מוזמנים לתייג א עצמם".

היום הכי מיוחד בשנה? "מסיבות סילבסטר ופורים. אירועים שאנשים מרשים לעצמם להשקיע ובאים לבלות וכמובן שותים יותר ואוכלים יותר וגם נהנים יותר".

אם לא חיי הלילה? "בטוח משהו שקשור להפקות ואירועים".

טיפ לצעירים ששותים? "תדעו מה הלימיט שלכם".

טיפ לבעל עסק מתחיל? "צוות טוב הכל טוב! תשקיע בצוות שלך, הם ישקיעו בך בחזרה".

משקה השבוע: ואן גוך רימונים וקפרי

משקה - בליס כפר סבא צילום פרטי

משקה – בליס כפר סבא צילום פרטי

המרכיבים:
2 מנות מיץ תפוזים
מנה וחצי ואן גוך רימונים
חצי מנת קמפרי
קרח
גבעול נענע

אופן ההכנה:
לערבב את כל המרכיבים יחד עם קרח ולקשט בעלי נענע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר