דן גדור, אמן טבעות לאופנוענים
דן גדור, אמן טבעות לאופנוענים

דן גדור | האיש שהופך טבעות לאופנוענים לאמנות

דן גדור רואה בטבעות לאופנוענים כאמנות לכל דבר ולכן לקח את התחום צעד אחד קדימה והקים אתר אינטרנט למכירת טבעות לאופנוענים בעיצוב אישי, שם האופנוען יכול לבחור את בסיס הטבעת, הראש, והרקע ולעצב לעצמו את טבעת חלומותיו

פורסם בתאריך: 4.7.18 10:48

אופנוענים בכלל ואופנועני הארלי דיווידסון בפרט, אוהבים להבליט את עצמם במראה ייחודי שמבטא את אישיותם ומקרין אותה החוצה, ולכן, פעמים רבות, אתם עשויים להיתקל ברוכבי אופנועים שתכשיטים רבים מכסים את ידיהם וגופם.
ממש כשם שחברת הארלי דוידסון מציעה לכל לקוח להרכיב באופן אישי את אופנוע החלומות שלו ע"י בחירת הכידון, המושב, הגלגלים, החישוקים ומיכלי הדלק, כך דן גדור מספק לרוכבי האופנועים טבעת אופנוענים בעיצוב אישי וייחודי להשלמת החוויה.
האפשרויות בבחירת טבעות הן אינסופיות, עם עשרות אתרים המציעים טבעות לרוכבי אופנועים ובכלל, דבר שעשוי להפוך את בחירת הטבעת להחלטה קשה. אך, כאשר מוצע עבורכם קטלוג מובנה עם אפשרויות בחירה ספציפיות, זה הופך את כל התהליך להרבה יותר קל והחוויה מתעצמת.
הטבעות של רסטיק מוטורס (Rustic motors) בעיצובו של דן גדור עשויות כולן מכסף טהור ואך אף אחת מהן לא דומה לשנייה. באתר Rustic motors תוכלו לבחור את גודל הטבעת, עיצוב הבסיס, עיצוב ראש הטבעת, והרקע – כך שהטבעת שלכם תהיה שלכם בלבד, ותאפיין את אישיותכם.
דן גדור נחשף לעולם התכשיטנות במקרה תוך לימודי הנדסת חשמל כשרכש לעצמו מדפסת תלת ממד בהרכבה אישית ורצה לעשות בה שימוש יצירתי ועסקי. מאחר ואף הוא עצמו רוכב אופנוע וברשותו הארלי דיווידסון, המחסור בטבעות בעיצוב אישי נגע לליבו. בעת שניסה לבחור טבעת לעצמו בחנות, הוא הסתבך – הוא אהב את הבסיס אך לא את הציור, הוא התחבר לעיצוב מסוים אך הגודל לא התאים לו. כך למעשה הוא הבין שיש צורך בחנות טבעות מקוונת לאופנוענים שיוכלו להשלים את הסט ולעצב לעצמם מתוך הקטלוג בדיוק את הטבעת עליה הם חלמו.
בינתיים דן התקדם למדפסות ברזולוציה גבוהה, המאפשרות לו להדפיס בתלת ממד טבעות בשעווה ואז להעביר את המודל לצורף מקצועי שיצרוף את הטבעת בכסף.
"אנשים שאוהבים אופנועים מסתובבים לפעמים עם חצי קילו של תכשיטי כסף על גופם". אומר דן. "זה המון תכשיטים: טבעות, צמידים, שרשראות, והכל מכסף. אין ספק שנדרשת עבורם אפשרות לעיצוב אישי של התכשיטים שלהם, מדובר בקהל יעד שחושק בכך מאוד".

תכשטים בעיצוב אישי

תכשטים בעיצוב אישי

 

ומה לגבי צמידים ושרשראות?
"זה יהיה השלב הבא. בימים אלו הקמתי ליין של תליונים עם אפשרות קוסטומיזציה כמובן. לגבי צמידים אני עדיין מתלבט, ייתכן ואשלב זאת בהמשך".

היכן מתבצע הייצור?
"כל הייצור נעשה בארץ. אני לא עושה אאוטסורסינג לחו"ל כיוון שהפריטים על גבי הטבעות עדינים מאוד ויש צורך בעבודת יד לגימורים, כך שהצורף שאני עובד איתו עומל על כל טבעת וטבעת ליצירת הביצוע המושלם".
ומלבד אופנוענים, למי עוד מתאימות הטבעות?
"הטבעות מתאימות לכולם. אני מקבל הזמנות לטבעות מאוהדי קבוצות כדורגל, מעובדי חברות, ומחברי עמותות שונות. אפשר להכין טבעות בעיצוב ספציפי ע"פ בקשה ולא רק לרכוש דרך האתר. ישנם אנשים שמעוניינים שאעצב טבעת עם הלוגו של החברה שלהם וכן אנשים שמעוניינים בטבעות עם שם או הקדשה אישית וגם את זה כמובן אני מבצע.
יש ליין של טבעות עם שמות עד 4 וחצי אותיות על הטבעת ובקרוב יהיה לי ליין של טבעות עדינות יותר לנשים. החופש העיצובי הוא אינסופי, רק להיכנס ולבחור את טבעת החלומות שלכם והיא תהפוך למוחשית".

להתרשמות ולרכישת טבעות בעיצוב אישי: היכנסו לאתר
דן גדור, טל.052-6671487

דן גדור, מעצב טבעות לאופנוענים

דן גדור, מעצב טבעות לאופנוענים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר