ד"ר אייל דורון צילום אלעד דוד
ד"ר אייל דורון צילום אלעד דוד

ביום ראשון ברעננה: מפגש קפה דיגיטל

בנק לאומי בשיתוף עם צומת השרון יקיים ביום ראשון הקרוב בערב מפגש קפה דיגיטל. "בהרצאה נדון במספר שאלות, כמו למשל האם אנחנו יותר מאושרים או פחות בעידן הדיגיטלי"?, אומר ד"ר אייל דורון, שירצה במפגש

פורסם בתאריך: 25.10.18 10:03

במסגרת פרויקט ישראל IL של בנק לאומי, מפגשי קפה דיגיטל יגיעו גם לרעננה ביום ראשון הקרוב. מפגשים אלו עוסקים במהפכה הדיגיטלית שנמצאת בשיאה בשנים האחרונות, ומדברים על ההשפעה העצומה שיש לה על כל הרבדים באורח החיים שלנו – החל מיחסים אישיים ועד בנקאות. לאחר מפגשים מוצלחים בהרצליה, תל אביב וירושלים, קפה דיגיטל, בשיתוף עם צומת השרון, מגיע גם העירה, לרעננה.
המפגש יכלול הרצאה מפי ד״ר אייל דורון – חוקר ומפתח חשיבה יצירתית ומומחה לפתרון בעיות בעולם משתנה, שידבר על כל מה שמסקרן, מטריד וחשוב לנו לדבר עליו בעידן הדיגיטלי. בזמן ההרצאה יתנהל שיח פתוח בין דורון לקהל. "בהרצאה נדון במספר שאלות", אומר דורון, "האם אנחנו יותר מאושרים או פחות בעידן הדיגיטלי? איך יכול להיות שישראל מקום 11 בעולם במדד האושר העולמי כבר שנתיים ברציפות, למרות שאנחנו כל הזמן מקטרים? ואיך כל זה קשור לסטארט אפ ניישן שהקמנו פה? במפגש ננסה לבדוק האם הטכנולוגיה מרחיקה בין אנשים, או דווקא מקרבת. כמה אנחנו צריכים להיות מודאגים מכך שהילדים מבלים מול המסך ונמצאים מול המחשב, או באופן מפתיע להבין שהם מפתחים יכולות שלנו מעולם לא היו (ולא יהיו). כל השאלות הללו יקבלו מענה במפגש ברעננה ביום ראשון הקרוב".

המהפכה הדיגיטלית מביאה איתה המון שאלות ודילמות, ובגלל זה התחלנו את מפגשי קפה דיגיטל – כדי לדון בהן"

(אורי גבזה, מנהל אזור פרימיום ירושלים והמרכז של בנק לאומי)

אורי גבזה, מנהל אזור פרימיום ירושלים והמרכז של בנק לאומי, שיישא דברים מטעם הבנק במפגש ברעננה, אומר: "יש לנו את הזכות להיות חלק ממהפכה אמיתית, כשהדבר הקטן הזה, סמארטפון, מנהל את כל החיים שלנו. אותה מהפכה דיגיטלית, יצרה גם מהפכה בין דורית – בין הדור שנולד לתוכה, לבין הדור שהיה קיים כשהמהפכה התרחשה. המהפכה הדיגיטלית מביאה איתה המון שאלות ודילמות, ובגלל זה התחלנו את מפגשי קפה דיגיטל – כדי לדון בהן".

מפגש קפה דיגיטל יתקיים בין השעות 19:00-21:00 ביום ראשון הקרוב ה־28.10, ב-'לואי', רחוב היצירה 5, רעננה.
ההשתתפות היא ללא עלות ומותנית בהרשמה מראש. להרשמה כנסו כאן

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר