רמי קליינשטיין (צילום עופר וקנין) ועילי בוטנר (צילום אור דנון)

יוצאת לדרך תחרות הקליפים של רימון וזאפה. בין השופטים: רמי קליינשטיין ועילי בוטנר

בתחרות יכולים להשתתף הרכבי מוזיקה מכל הארץ. הפרסים: הופעה בזאפה לזוכים בשלושת המקומות הראשונים ולחביב הקהל, ההרכב שיזכה במקום הראשון ייהנה גם מהקלטה באולפן מקצועי

פורסם בתאריך: 11.3.21 15:39

בימים אלה, עם פתיחת עולם התרבות, יוצאת לדרך תחרות RimOnline 2021. התחרות היא שיתוף פעולה בין בית הספר רימון למוזיקה וקבוצת זאפה, אשר מזמינים הרכבי מוזיקה מכל רחבי הארץ להשתתף לצד סטודנטים מרימון בתחרות מקוונת של ביצועי קאברים וקליפים, שתפתח לראשונה לקהל הרחב. הסרטונים יועמדו לבחירת הקהל וצוות השיפוט – שעתיד לכלול את עילי בוטנר, רמי קליינשטיין ומוזיקאים ידועים נוספים. הזוכים יופיעו בזאפה הרצליה ויקליטו באולפן מקצועי.
התחרות מיועדת למועמדים בגילאי 18-30 ובהרכבים של שלושה חברים ומעלה, אשר מוזמנים לשלוח עד יום שני ה-15.3 קליפים של ביצועי קאברים בכל שפה. תנאי סף לוידאו קליפ שיצלמו הוא שברוח הקורונה, כל המשתתפים בו מחויבים להיות מצולמים בנפרד – לבדם או בפורמט מפוצל בסגנון הזום.
החל מה-18.3 ועד ה-1.4 יועלו הקליפים לרשת, הן לבחירת הקהל והן לבחירת השופטים – ביניהם קליינשטיין, בוטנר ולצדם צוות שיפוט חיצוני (ללא נציגי רימון), שעתיד לכלול מוזיקאים מפורסמים נוספים ואת נציגי זאפה. המתמודדים ייבחנו על ידם בין היתר על פי קטגוריות של ביצוע והפקה מוזיקליים, אינטרפרטציה של מקוריות וחדשנות בעיבוד לגרסאות הכיסוי ואיכות הקליפ ורמת הפקתו.
ביום ראשון ה-4.4 יוכרזו המנצחים. הפרס לשלושת המקומות הראשונים ולהרכב שיזכה במקביל כחביב הקהל יהיה הופעה משותפת, במסגרתה ארבעת ההרכבים יופיעו בזאפה הרצליה עם ביצוע חומריהם המקוריים, לצד הקאבר עמו התמודדו בתחרות. במקביל, לזוכים במקום הראשון יוענק פרס יקר ערך של הקלטת אולפן מקצועית.

רמי קליינשטיין אמר: "לפני כשנה פנו אליי מבית ספר רימון כדי שאשמש שופט במיזם חדש שהעלו. מכיוון שהקורונה מנעה לימודים סדירים והכל התקיים בזום, הם בכל זאת רצו לקיים סוג של תחרות בין התלמידות והתלמידים. מכך התגלגלה התחרות הנוכחית, שתהיה שונה בתכלית מכל תחרות קודמת שרימון אי פעם ערכו. השנה היא כאמור נפתחת לקהל הרחב ובסיומה תערך הופעת המנצחים בזאפה הרצליה, עמם נערך שיתוף פעולה מאוד מעניין. במילים אחרות, הרעיון שהתגבש בזמנו בא כברירת מחדל, אבל מעז באמת יצא מתוק. אנחנו כשופטים נבחן את יכולותיהם של כל המתמודדים מבחינת ביצוע, שירה, עיבוד, הפקה ואף הסטנדרטים הוויזואליים שבהפקת סרטוני הוידאו קליפ, כשהביצועים המרשימים מהשנה הקודמת מעוררים את הציפייה. בהצלחה לכל המתמודדות ומתמודדים".

יהודה עדר צילום פרטי

נשיא רימון והמנהל האמנותי של התחרות, יהודה עדר: "מטרת התחרות כפי שגובשה עם מנהלה המוזיקלי מיטשל רוזן, הינה עידוד יצירה ושיתוף פעולה מקוון בימי הקורונה של יוצרים צעירים, בתחומי מוזיקה לצד וידאו. הפעילות מתכתבת אקטואלית עם רוח התקופה ובסופה גם עם החזרה המשמחת לבמות, כשההופעה תתקיים במקביל לכך. היה חשוב עבורנו לפתוח לראשונה את השורות בהנגשת ההשתתפות לכלל הציבור, גם מעבר לסטודנטים שלנו, כדי להעצים את התחרות והמקוריות ביצירה ואת הפלורליזם האמנותי שבה. צעד זה, בתוספת החיבור המתבקש עם קבוצת זאפה, לרבות נציגותם בצוות השיפוט ובמקביל לכך חלוקת פרס בחירת הקהל, נועדו להבהיר שמדובר באירוע שפונה לציבור הרחב ששוחר יצירה ישראלית".
סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של קבוצת זאפה, אסף מור, הוסיף: "אנו שמחים ונרגשים על שיתוף הפעולה הייחודי שנרקם בין זאפה, קבוצת המוזיקה והבידור המובילה בישראל, לבין בית הספר למוזיקה רימון. חיבור זה הינו טבעי ומתבקש, בתור היותנו שניים מהמוסדות המרכזיים והמובילים בתחומם, המשפיעים על הווית המוזיקה הישראלית. התחרות הינה בסיס ופתח לשיתופי פעולה מקוריים נוספים שיושקו בין הצדדים בהמשך למען קידום התרבות, הצליל והקול הישראליים. שיאה של התחרות תהיה באירוע חגיגי במועדון זאפה הרצליה – מהבמות הוותיקות והמרכזיות של הקבוצה. את המנגינה הזו אסור לעצור".
לפרטים נוספים והרשמה היכנסו כאן לאתר רימון


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר