הדמיה חצר השוק סטודיו מו

מסעדות, ברים והופעות: יוצא לדרך פרויקט חצר השוק ברעננה

המתחם ייבנה באיזור רחוק השוק ויכלול מגוון רחב של מקומות בילוי. הוא אמור להתחיל לפעול בנובמבר השנה, יהיה כשר ויהיה סגור בשישי בערב ובשבת בבוקר

פורסם בתאריך: 22.3.21 09:29

מועצת העיר אישרה בישיבתה האחרונה לביצוע את פרויקט 'חצר השוק' – מתחם בילוי ופנאי חדש ברחוב השוק ברעננה. במכרז להפעלת מתחם הבילוי זכתה חברת 'גיא יצחקי ניהול פרויקטים ואירוח', אשר מפעילה את מתחם "חצר השוק" גם בעיר השכנה כפר סבא, בפרדס חנה ועתידה לפתוח מקום דומה גם בנתניה.
המתחם ייבנה באזור השוק הישן ובימים אלו נערך אגף ההנדסה לפרסום מכרז לפיתוח תשתיות המדרחוב. הפיתוח יכלול עבודות ריצוף, תאורה, גינון, ריהוט רחוב ועוד. עבודות הפיתוח בשטח הציבורי צפויות להתחיל בעוד כשלושה חודשים וצפויות להימשך כארבעה חודשים. המתחם הסגור צפוי להתפרס על שטח של כ-500 מ"ר. המתחם אמור לכלול מסעדות ובתי קפה ואמורות להתקיים בו הופעות. "חצר השוק הוא המשך למתחם שלנו בברנר 6 בו יש מסעדות ובתי קפה, כשהמטרה להרחיב את המתחם לתוך השוק", מסביר גיא יצחקי, "ברחוב השוק יש מבנה לשימור שהיה שנים של מחלקת הנדסה וגזברות ואנחנו נשפץ את הקומה התחתונה שהייתה הקומה של מחלקת ההנדסה והמבנה יחולק לעסקים חדשים. העירייה תשפץ את הרחוב ותהפוך אותו למדרחוב שייסגר מידי יום בשעה 16:00, הלקוחות יוכלו לרדת לרחוב, לשבת באוויר הפתוח וזה מתחבר גם לתקופת הקורונה של החוויה תחת כיפת השמים".
במקום יתקיים תמהיל של עסקים וביניהם בר, פיצה, טברנה עדכנית, מאפיה ועוד. "כל העסקים אצלנו הם כשרים והמתחם לא עובד בשישי בערב ובשבת בבוקר", אומר יצחקי, "כל המתחמים שלנו כשרים וזה לא מיוחד רק לרעננה", הוא מדגיש ומציין שלצד זה הם מתכננים לקיים במקום ירידים, מופעים כמו בחצרות האחרות שלהם, קבלת שבת ולתת ועוד. "המקום שלנו בברנר עובד יפה ואנחנו מכירים את הקהל וסוג הקהל ברעננה", הוא אומר. "בנוסף, לא מעט מתושבי רעננה מכירים את חצר השוק בכפר סבא, מותג שקיים כבר שמונה שנים. רוב הישיבה תהיה בחוץ תחת כיפת השמיים כמו שיש בתל אביב, בחלל פתוח ולא דחוסים בתוך חלל אחד. יש לנו שיתוף פעולה מאוד יפה עם העירייה, מדובר ברשות מאוד מאורגנת ומסודרת וכל ההקמה וההפקה היא בתיאום בין הצדדים כדי שגם לתושבי רעננה יהיה 'חצר השוק' קרוב לבית.
מתי המקום אמור להתחיל לפעול?
"ברבעון האחרון של 2021, לקראת אוקטובר נובמבר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ירון

    מתחם בילויים לא באזור מגורים סגור בשבת . כמה מטומטמים אפשר להיות ??

  2. יונית

    למה סגור בשבת?? למה כל מי שרוצה לבלות בסופי שבוע חייב לצאת מהעיר?

  3. הצלחה שלכם - הצלחה שלנו

    וואו, נשמע מעניין וכייפי.
    רעיון מעולה
    מחכה כבר

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר