רמי פורטיס וברי סחרוף צילום אורית פניני

על הבמה: חמישה מופעי איחוד של פורטיס וסחרוף יתקיימו באמפי רעננה | צפו

מופעי האיחוד של השניים להם מחכים מעריצים רבים תוכננו לשנה שעברה אך נידחו בגלל הקורונה. מספר המופעים של הצמד המיתולוגי גדל בגלל מגבלות הקורונה

פורסם בתאריך: 21.4.21 18:22

חמש הופעות של רמי פורטיס וברי סחרוף במסגרת האיחוד המחודש שלהם יתקיימו באמפיפארק ברעננה. מופע האיחוד של הצמד תוכנן תחילה למאי 2020, אך נדחה בגלל הקורונה. השבוע הודיעו פורטיס וסחרוף על קיום שישה מופעים, חמישה מהם יתקיימו באמפי ברעננה ואחד בירושלים. סיבוב ההופעות של השניים נועד לציין 30 שנה לאלבום המשותף שלהם "1900?", שיצא תחת השם פורטיסחרוף.
התוכנית המקורית הייתה לקיים שני מופעים, אך לאור ההנחיות החדשות, החליט הצמד לקיים שישה מופעים. ברעננה המופעים יתקיימו בתאריכים 19, 20, 22, 23, 25 במאי, בבריכת הסולטן בירושלים תתקיים הופעה ב־3 ביוני. בשלב הראשון הכרטיסים למופעים ברעננה יהיו זמינים אך ורק למי שרכש כרטיסים למופעים שתוכננו להתקיים במאי 2020. המכירה לקהל הרחב תיפתח ב-27 באפריל, לאחר שמחזיקי הכרטיסים המקוריים יכורטסו מחדש. הכניסה להופעות היא על פי התו הירוק: למחוסנים, מחלימים ולמציגי בדיקה שלילית בכניסה למופע.

היכנסו כאן וצפו בפורטיס ובסחרוף

הצמד פורטיסחרוף התחבר בשנת 1988 לאחר שהתפרקה להקת "מינימל קומפקט", להקה שזכתה גם להצלחה בינלאומית ובה היו חברים רמי פורטיס וברי סחרוף. אחרי ההתפרקות ניסו פורטיס וסחרוף את מזלם בישראל והוציאו את האלבום המצליח "סיפורים מהקופסא". האלבום יצא תחת שמו של רמי פורטיס לבדו, אף על פי שסחרוף השתתף בכתיבה, בשירה ("באוויר"', "כוכב הקופים") וגם בהפקה. בשנת 1989 ניסו פורטיס וסחרוף לחזור על הצלחתם הבינלאומית, והקליטו עוד אלבום באנגלית, תחת השם פוריין אפייר. האלבום לא התקבל על ידי הקהל ואחריו חזרו פורטיסחרוף להקליט בעברית. במאי 1990 יצא האלבום "1900?", הפעם תחת השם המשותף "פורטיסחרוף". רמי פורטיס כתב את המילים וברי סחרוף הלחין ביחד עם פורטיס. שנה לאחר מכן, באוגוסט 1991, יצא אלבום הסולו הראשון של סחרוף. בהמשך השנה הקליט פורטיס את אלבומו "להתראות בחלומותי", והשניים ייצאו לסיבוב הופעות משותף בעקבות התקליט שהסתיים בדצמבר 1992 עם הוצאת אלבום ההופעה "כשהגיטרה מנסרת את הלילה".
בשנת 1999 התאחדו פורטיסחרוף להופעה חד פעמית וכן שבו לשתף פעולה בשלושה שירים חדשים עבור אלבום האוסף של פורטיס "אוספורטיס", ב-2001 הופיעו יחד בשנית לרגל חגיגות "בר מצווה" של חברת התקליטים נענע דיסק בה ההרכב חתום, וכן הקליטו יחד את הדואט "הדלת" עבור אלבומו של פורטיס "חצי אוטומטי" שיצא באותה שנה. במרץ 2006 יצא אלבום הקאמבק של פורטיסחרוף "על המשמרת" שלווה בסיבוב הופעות. במאי 2015 התאחד הצמד לשלוש הופעות נוספות. כאמור בינואר 2020 הודיע הצמד על איחוד נוסף, למספר הופעות בחודשים מאי-יוני באותה שנה, אולם הופעות אלה נדחו בעקבות התפרצות נגיף הקורונה בישראל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר