פסטיבל יוגה בהרצליה צילום יחצ

בואו להירגע: פסטיבל יוגה על הים יתקיים במרינה ובחופי אכדיה

תוכנית הפסטיבל משלבת בין סשנים המתאימים לבעלי ניסיון ורקע בתחום היוגה לבין סדנאות למתרגלים חדשים. השנה יתקיימו לראשונה פעילויות ייעודיות לבעלי מוגבלויות בישיבה על כיסאות גלגלים

פורסם בתאריך: 16.6.21 08:22

כמו בכל שנה, גם השנה יציין פסטיבל יוגה על הים של החברה לפיתוח תיירות הרצליה, את יום היוגה הבינלאומי, ביומיים של סדנאות בכניסה חופשית שיתקיימו על קו המים ובאולמות ממוזגים, עם סשנים לנשים, גברים, בני ובנות הגיל השלישי, מתרגלים ותיקים וגם חדשים. השנה יתקיימו לראשונה גם סדנאות מותאמות למתאמנים בעלי מוגבלויות. הפסטיבל, הנערך השנה בשיתוף "סטודיו נעים", יתקיים בימים ראשון-שני (21-20 ליוני) משעת הזריחה ועד לשעות הערב במרינה בהרצליה ובחופי אכדיה. יום היוגה הבינלאומי יצויין בעולם ביום שני (היום הארוך ביותר בשנה).

תוכנית הפסטיבל משלבת בין סשנים המתאימים לבעלי ניסיון ורקע בתחום היוגה לבין סדנאות למתרגלים חדשים, בתוכנית גם מפגשי מדיטציה, מוסיקה ופעילויות בתנועה מתונה. זאת, לצד סדנאות ייעודיות לבעלי מוגבלויות בישיבה על כיסאות גלגלים, כמו גם תרגום לשפת הסימנים שיתקיימו לראשונה כחלק מהפסטיבל.

"לאחר שנה קשה שבה תושבי ישראל חוו מגיפה, מבצע צבאי, חרדות וחששות לרוב, אנו מבקשים להביא את הרוגע, האיזון הנפשי והגופני הנדרש לכולם, ולחשוף את תושבי העיר לעולם היוגה המציע נתיב שהוכח שוב ושוב כמסייע בהתמודדות עם סטרס, הפגת מתחים וחיוני ככזה לבריאות הגוף והנפש", אומרת עפרה בל, סגנית ראש עיריית הרצליה ויו"ר החברה לפיתוח התיירות בעיר.

זמני פסטיבל יוגה על הים: 20 ליוני 18:30-21:30, 21 ליוני 06:30-22:00.
הכניסה חופשית, לתוכנית הפסטיבל המלאה היכנסו כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר