לילי פרויד צילום פרטי

"חשוב לא להזיק לגוף" | בגיל 82 לילי פרויד היא מדריכת יוגה מוסמכת

במשך שנים היא הייתה אחות פנימאית מוסמכת, ואל היוגה הגיעה לאחר שפרשה, אבל לא חשבה שבגיל 82 תדריך נשים בכל הגילאים. לכבוד יום היוגה הבינלאומי מספרת פרויד, דיירת בפאלאס דיור מוגן, על הקריירה השנייה שלה

פורסם בתאריך: 21.6.21 10:06

קריירה שנייה: לילי פרויד בת ה-82 דיירת "פאלאס" דיור מוגן ברעננה, היא מדריכת יוגה מוסמכת. לכבוד יום היוגה הבינלאומי החל היום, שני, תפסנו את פרויד, אישה אופטימית מטבעה שמאמינה ב"לחיות את היום" ולעולם לא מוותרת על עצמה, לשיחה על בריאות הגוף, הנפש ומה שביניהם. היא הייתה במשך שנים אחות פנימאית מוסמכת, ואחרי שפרשה מקריירה מפוארת, החליטה פרויד להעשיר את עולמה והלכה ללמוד הדרכת יוגה בוינגייט. "אני אוהבת להיות בעשייה, אז החלטתי לנסות משהו חדש", מסבירה פרויד מה הוביל אותה לתחום, "זה היה בעיקר בשביל התעסוקה והנפש שלי, אבל זה התגלגל אחרת והיום אני מדריכה באופן מקצועי יוגה נשית לכל הגילאים".

לדבריה, גם כאחות וגם כמדריכת יוגה היא נדרשת להמון נתינה, ולתת זה דבר שהיא מאוד נהנית לעשות. "אין דבר יותר מספק ממתאמנת שמגיעה אליי בסוף השיעור ואומרת לי כמה היא נהנתה וכמה היא מרגישה טוב", אומרת פרויד בחיוך, "אני מלמדת את הנשים איך לא להזיק לגוף, המתאמנות שלי רואות אותי ומבינות שאם אני מצליחה לעשות את זה – כל אחת יכולה".

לילי פרויד צילום פרטי

קשה שלא לשאוב ממנה השראה, שכן למרות שעברה דבר או שניים בחייה, פרויד שומרת על גישה חיובית לחיים ומתבלת אותם בהרבה הומור עצמי. אמה ילידת גרמניה, שבמהלך הריונה ברחה לרוסיה ונלקחה בשבי. שם, מאחורי סורג ובריח נולדה נולדה לילי. "נולדתי קרימינלית", פרויד צוחקת, "משם עברתי לבתי יתומים ורק ב-47' נפגשנו שוב בגרמניה".

שנתיים לאחר האיחוד המשפחתי, עלתה פרויד עם משפחתה ארצה במטרה להשתקע. כיום, לפרויד שושלת מרשימה משל עצמה הכוללת בעל, שלושה ילדים ועשרה נכדים. "הם שומרים עליי ואני שומרת עליהם", היא מציינת בגאווה ומסבירה שחלקם מצטרפים אליה ליוגה. "הבת שלי מתאמנת ביוגה וגם הנכדה, הן אוהבות שאני מלמדת אותם תרגילים חדשים. 'סבתא תראי לי איך עושים ככה וסבתא תראי לי איך עושים את זה..'", הן מבקשות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר