מרכז המוסיקה החדש צילום נמרוד גליקמן

גדול וייחודי: נחנך מרכז המוסיקה החדש ברעננה

במרכז שנחשב לגדול בישראל חדרי חזרות מקצועיים וחדרי סטודיו קאמריים בעלי מרחב אקוסטי מרשים לביצועם של קונצרטים אינטימיים

פורסם בתאריך: 22.6.21 15:20

בטקס חגיגי, חנכה השבוע עיריית רעננה את מרכז פיס למוסיקה רעננה, מרכז המוסיקה הגדול בישראל. המרכז אשר ממוקם ברחוב עציון 48, נבנה במטרה לחבר תחת קורת גג אחת את מיטב המוסיקאים, המבצעים, התלמידים והקהל הרחב.

המרכז תוכנן במבנה ראשון מסוגו בישראל, שנבנה בחשיבה מוקפדת ובמיטב המשאבים, על מנת למצות את התנאים האקוסטיים תוך מתן כלים טכנולוגיים מתקדמים באופן מיטבי וחדשני. תכנונו של המרכז ומבנהו, מאפשרים תנאים מיטביים למאזינים ולמבצעים, ובו חדרי חזרות מקצועיים, וחדרי סטודיו קאמריים בעלי מרחב אקוסטי מרשים לביצועם של קונצרטים אינטימיים במגוון סגנונות, ולהנגשת עולם שלם של מוסיקה לציבור.

מרכז המוסיקה החדש צילומים נמרוד גליקמן

הטקס במרכז המוסיקה החדש צילום נמרוד גליקמן

כאמור, השבוע נערך אירוע חנוכת המרכז, בנוכחות ראש העירייה חיים ברוידא, ונציגי משרד החינוך. בין האורחים נכחו אנשי מוסיקה בכירים בהם הפסנתרן גיא מינטוס, מנהלי אקדמיות, מנהלים מוסיקאליים, מנצחים ועוד. במרכז האירוע, התקיים קונצרט חגיגי של הסימפונית הצעירה רעננה.

ברוידא אמר: "השקענו רבות בבניית מרכז המוסיקה החדש, שהוא המתקדם ביותר בארץ, במטרה להעניק לתושבי רעננה בכל הגילאים, מילדים ועד תושבים ותיקים, את האפשרות לחוות וליהנות ממוסיקה בסגנונות שונים, מהופעות חיות והכל במרכז אחד ממש ליד הבית. מוסיקה מבחינתי זו חוויה מרוממת רוח, והשאיפה שלי היא להנגיש אותה לכל אחת ואחד בעיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ישראל

    ראש העיר הזה צץ רק כשיש סרטים לגזור. ברור שכל הפרויקטים הם פרי יוזמות של קודמו גם המרכז הזה קיים שנים ומה שנבנה זה עוד אגף, מעניין מי יזם זאת?
    שנה וחצי של קורונה לא שמענו ולא ראינו אותו, האמת לא הפסדנו כלום

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר