אביב גפן והקהל בהופעה באמפיפארק רעננה, צילומים שלומי מזרחי

מביך: ההגברה בהופעת אביב גפן נותקה, בעירייה מאשימים את המשטרה

בדיוק ב-23:00 הופסקה הופעתו של הזמר אביב גפן ללא כל הודעה ומבלי שהתאפשר לו להיפרד מהקהל. תושבים רבים כועסים, ובמשטרה אומרים: "אלו תנאי הרישוי בחוק"

פורסם בתאריך: 2.8.21 10:00

מביך: אביב גפן הורד מהבמה בהופעה באמפיפארק רעננה. תושבים שהגיעו אמש, ראשון, לצפות בהופעה של אביב גפן, כחלק מאירועי תרבות של העיר לקיץ, נדהמו לנוכח האירוע המביך שארע בדיוק בשעה 23:00, עת הורד האמן מהבמה. "כזה סיום הופעה לכזה אומן זאת פשוט בושה! אפילו לא נפרד מהקהל וירד מהבמה בצורה משפילה! אולי במקום הנאומים המיותרים בתחילת האירוע היו נותנים לו יותר זמן לשיר", ציין אחד הנוכחים במקום.
הנוכחים במקום מספרים כי בדיוק בשעה 23:00 הודלק האור וכבה המיקרופון: "אביב גפן, נתן הופעה מכל הלב והנשמה, הושפל על הבמה עת נותק המיקרופון והורד ממנה באמצע ביצוע שיר על ידי ידיים שהמונחים תרבות, דרך ארץ ונימוס זרים להם", ציין עד נוסף לאירוע, "גם אם יש צורך לסיים הופעה ורעש לנוכח חוקי עזר עירוניים ו/או כל חוק אחר, הרי שיש דרך לעשות זאת באופן מכובד ומכבד". לטענת התושבים ההצלחה הגדולה בהבאת אביב גפן לתושבי רעננה הפכה לביזיון הגדול ביותר של העירייה.

קהל בהופעה של אביב גפן באמפיפארק רעננה צילום שלומי מזרחי

מהעירייה נמסר בתגובה כי: "עיריית רעננה מודה לאביב גפן על הופעה מדהימה שהרימה מעל 5,000 צופים על הרגליים. לצערנו, משטרת ישראל בחרה לפעול בצורה גסה בסוף המופע, ובשעה 23:00 בדיוק סגרה את מערכת ההגברה מבלי לתת לאביב גפן לסיים את ההופעה בצורה מכובדת. חבל לנו עבור אלפי הצופים שנאלצו לחוות סיום שכזה למופע. ובהזדמנות זו נודה לזמר אביב גפן שנתן את כל כולו עד השנייה האחרונה".

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בהופעה שהתקיימה אמש בהתאם לתנאי הרישוי כפי שנקבעו בחוק. זאת בהתאם לתנאים, שהינם ידועים ומוכרים למפיקי האירוע ובהתאם לחוק הרעש, המופע הסתיים בשעה 23:00. נמשיך לאכוף את החוק באמצעות הכלים שניתנים לנו מכוח החוק במטרה למנוע ולטפל במטרדי רעש ולשמור על איכות חייהם של תושבי האזור".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. רענני

    ממש לא מביך….יש חוק..שהיה גם ידוע לזמר ולמארגנים..וחוק צריך לקיים …אין הנחות….תודה למשטרת ישראל.

  2. לסיכום....

    אם זה מה שצויין לו מראש בהיתר אז פאדיחה של ההפקה…. מופעים בסדר גודל כזה מתוזמנים על שניות, שלא היו נואמים דברי פתיחה, מתחילים מוקדם יותר, או לא יודע מה אבל שיסיימו בשעה שנקבעה להם, כמו שאני מתאר לעצמי בטח מישהו חשב ש'יהיה בסדר' כולה כמה דקות אחרי 11 בלילה, מי יסגור הופעה של אביב גפן… בקיצור חשבו לעגל פינות… ולמשטרה אני אומר שהם צודקים אבל יש דרך יותר נורמלית ומכבדת את האמן והקהל ולסיים זריז. האצבע קלה על השאלטר….
    אני תושב השכונה והאמת שדווקא את ההופעה הזו לא שמענו עד הבתים…. בד" כ שומעים יופי וגם אז אין בעיה עם זה

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בכל הופעה שמאורגן ע"י גוף עירוני. החלק הנכבד הוא הנאומים של ראשי העיר והנכבדים. עיריית רעננה הייתה צריכה לקחת בחשבון ולהותיר די זמן להופעה.
    אחרת היו מתחילים כל יפי הנפש, להתלונן
    שהמוסיקה אחרי השעה 23:00 מונעת שינה מהילדים הקטנים

  4. שמואל

    עיין ערך " וועד שכונת לב הפארק" , זה כל הסיפור. אם הוועד הזה אכן מייצג את רוב תושבי השכונה, אז יש לי בעיה עם השכונה. האמפי הוא נכס עירוני שמושבת רוב השנה מאותה סיבה.ולכן מפיקים נמנעים להביא אירועים.
    בנוסף קווי אוטובוסים רבים נוסעים כמעט ריקים כל היום לשכונה כשמקומות אחרים בעיר זקוקים לתדירות יותר גבוהה.
    השלב הבא עוד יהיו לנו מחסומים בכניסה לשכונה. העירייה? עוברת לדום מכל פיפס שלהם וזה בעשר שנים האחרונות לפחות.

  5. לסיכום 2

    אני מחזק את התגובה "לסיכום"
    מה שקרה זו גסות רוח וברוטליות , ואכן תושב השכונה מספר שלא שמעו כלל באזור הבתים ובהנחה שכן הרי זה היה ברמה סבירה בהחלט ואפילו אולי נעימה כי מדובר באמנים מובילים.
    יש כאן פשוט קנטרנות כי ידוע היה לכל שההופעה בשלב סיום, מישהו אמר סובלנות? חחה .אז ההופעה זלגה מעט ,הלוואי שכך היו מגינים מרעש על התושבים שגרים ברדיוס אפילו גדול מביתו של רה"מ בנט.
    אני מציע להבא שבשעה הנקובה 23:00 (עשרים ושלום אפס אפס ולא חלילה אפה אחד)להנמיך את ההגברה לרמה המותרת עד לסיום מכובד של ההופעה שעלול לקחת כמה דקות נוספות לתפארת שכונת לב הפארק, אני חושש שהמקרה יוציא את דיבתנו של כלל תושבי העיר וזה ישליך חלילה על תדמית העיר א נ י מ ת ב י י ש ..

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ואני רק חולם על היום שבו המשטרה תהיה כל כך יעילה בטיפול במסיבות הקבועות של השכן ממול.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר