השנקין בר, צילום לירן לווינוביץ

"הבנו שצריך לחדש" | השנקין בר המיתולוגי הפך למתחם אירועים

בעקבות משבר הקורונה החליטו בעלי השנקין בר באזור התעשייה, האחים אסף ועידו דותן, לחשב מסלול מחדש

פורסם בתאריך: 13.10.21 16:18

המוסד הרענני שהפך למתחם אירועים: בעקבות משבר הקורונה החליטו בעלי השנקין בר באזור התעשייה, האחים אסף ועידו דותן, לחשב מסלול מחדש. כעת לאחר שיפוץ מסיבי בעלות של מאות אלפי שקלים, הם פותחים את המקום מחדש בקונספט של מתחם לאירועי בוטיק אורבניים. "התבגרנו וגם הקהל שלנו התבגר איתנו", אומר עידו, "חברים שלנו שהיו בליינים בבר, עושים עכשיו חתונות, בריתות ובר מצוות לילדים שלהם וגם אנחנו הבנו שבלילות זה הזמן שלנו עם המשפחות", אומר עידו.

בשיחה עם צומת השרון, מתאר עידו את התהליך שעברו הוא ואחיו: "לפני כ-12 שנה, הקמנו פה מתחם בילוי, כשהמטרה הייתה להעלות את רעננה על מפת הבילויים המקומית. עם השנים עשינו המון דברים לקהילה המקומית פה אם זה הצגות, הופעות חיות, פסטיבלים, חתונות ועוד. מאז ומתמיד החזון שלנו היה להביא את האווירה התל אביבית לרעננה ולפתוח מקום שהוא בסטנדרט של תל אביב, אבל קרוב לבית", הוא מסביר.

לדבריו, במשך השנים היה ביקוש לקיים אירועים במקום, אבל ההיצע היה בימי שישי ושבת בצהריים בלבד, מאחר וביתר הזמן שימש המקום כפאב. "בזמן הסגר השני הבנו שמכאן זה לא הולך להיות אותו הדבר, ושאנחנו צריכים לחשוב מחוץ לקופסה ולחדש. שיפצנו את המקום כך שיתאים לאירועי בוטיק ובתחילת החודש עשינו את ההשקה הרשמית", מציין עידו ומוסיף כי היומן מתמלא במהירות: "כרגע יש לנו מבול פניות ואנחנו סוגרים תאריכים אחרונים לחורף".

 

במסגרת השיפוץ שעבר המקום חודשו הריהוט והבר, שופצה הכניסה ושודרגה התאורה. "התאמנו את כל החלל הפנימי שיתאים למתחם  אירועים, הקמנו אתר אינטרנט חדש והשתדרגנו גם בפן הדיגיטלי", מוסיף עידו, "בנוסף, חברנו לשף, זיו דומברובסקי, שלקח על עצמו את כל הצד הקולינרי במקום. הוא היה מבלה אצלנו בבר, ושנים היה שף מוביל בקייטרינג. בזמן הקורונה הצלחתי לשכנע אותו לבוא לעבוד איתנו. זיו יצר תפריט בקונספט של שוק עם נגיעה איטלקית. כל האוכל נעשה במקום מחומרי גלם טריים ומובחרים".

המקום החדש-ישן, ממוקם ברחוב היצירה 5, באזור התעשייה, ליד הקאנטרי. Www.Shenkin.events


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר