יואב קוטנר ומרגלית צנעני (צילום גבריאל בהרליה), צילומים באדיבות דוברות עיריית רעננה

תיהנו: המוסיקה של מרגול, הראיונות של קובן, ויואב קוטנר מגיעים לרעננה

יואב קוטנר יארח את מרגלית צנעני במסגרת הסדרה פסקול ישראלי. רוני קובן יספר איך מתגברים על הבושה ומתחילים לשאול את השאלות הקשות

פורסם בתאריך: 24.3.22 08:14

יואב קוטנר, מרגלית צנעני ורוני קובן מגיעים לרעננה: עיריית רעננה תקיים במשכן למוסיקה ואומנויות שני אירועים בסוף חודש מרץ, ומזמינה את תושבי העיר לקחת בהם חלק.

"פסקול ישראלי" – יואב קוטנר מארח את מרגלית צנעני: במסגרת מפגשי "פסקול ישראלי" יארח יואב קוטנר את מרגלית צנעני, אחת הזמרות הפופולריות בישראל עם להיטי ענק שהפכו לנכסי צאן ברזל במוזיקה ובתרבות הישראלית, לשיחה על הקריירה המקצועית בשילוב שירים. מרגול, הידועה באישיותה המיוחדת, הישירה והמצחיקה, מצליחה לרגש, לשמח ולהקפיץ את הקהל בשילובים עדכניים של עיבודים חדשים ללהיטיה מכל הזמנים. האירוע יתקיים במוצאי שבת, 26.3 בשעה 21:00.

רוני קובן, צילום באדיבות דוברות עיריית רעננה

רוני קובן "רגע של אמת", על אומנות הריאיון והשיחה, משמעון פרס, דרך יצחק תשובה ועד הדלאי לאמה: העיתונאי רוני קובן ראיין בעשרים השנים האחרונות דמויות מפתח בתרבות, בכלכלה ובפוליטיקה הישראלית. הוא הראשון ששכנע את המיליארדר יצחק תשובה להתייצב מול מצלמות הטלוויזיה, התלווה לשמעון פרס במרוץ הפוליטי האחרון שלו והצטרף במשך חודשים ארוכים לסגדיי צ'ונאד, המנהיג הניאו נאצי המוביל באירופה, שגילה בוקר אחד כי הוא יהודי, בכתבה שזכתה לביקורות משבחות ופרסים. כתבתו סביב סיפורם של שרון בלוך שנאלצה להפרד מרם, התינוק הסודני שאימצה, לטובת סבתו הביולוגית, כבר שברה את כל שיאי הרייטינג ונגעה בלבבות של כולנו.

איך מגיעים לרגע של אמת עם אריות תקשורת מנוסים כמו יוסי שריד או הבמאי האמריקאי וודי אלן? ומה עושים כשהמרואיין שלך פשוט שותק?
במפגש מיוחד, שמלווה בקטעים מראיונות שניהל עם האנשים המעניינים במדינה, קובן מסביר איך לדבר עם בני אדם, לא רק בטלוויזיה אלא גם בחיים. איך יוצרים אינטימיות? מה המתכון לשיחה מרתקת? ואיך מתגברים על הבושה ומתחילים לשאול את השאלות הקשות. האירוע יתקיים ביום ראשון, 27.3, בשעה 21:00

רכישת כרטיסים דרך אתר קולטיקט tickets.raanana.muni.il או בטלפון 8864*.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר