בתי ספר. צילומים ניר קידר
בית ספר דקל, רימון ואוסטרובסקי. צילומים ניר קידר

אלו הם המנהלים והמנהלות החדשים בבתי הספר ברעננה

מי תנהל את בית הספר היסודי דקל, מי ינהל את תיכון אוסטרובסקי ומי את חטיבת הביניים רימון. הרשימה המלאה

פורסם בתאריך: 27.8.18 12:29

בשנת הלימודים תשע"ט יחלו את עבודתם שלושה מנהלי בתי ספר חדשים בעיר:

בית הספר היסודי דקל: ענבל פליישמן תחליף את אתי אבני שמסיימת את עבודתה בעקבות מינוייה לתפקיד חדש במשרד החינוך. פליישמן,  נשואה ואם לשלושה ילדים היא בעלת תואר שני בייעוץ חינוכי ותואר ראשון בחינוך והוראת היסטוריה ואזרחות. לתפקיד מנהלת בית הספר מגיע פליישמן לאחר 13 שנה של נסיון פדגוגי במערכת החינוך בשילוב ניסיון בייעוץ חינוכי. בתפקידה האחרון היא כיהנה כיועצת חינוכית , חברת צוות הנהלה , מחנכת כיתה ומורה מקצועית בתחומי הדעת, היסטוריה ואזרחות, בחטיבת השרון בעיר.

ענבל פליישמן

חטיבת הביניים רימון:  פרי בלום תחליף את פלורי ודרובניק שפרשה לגמלאות. בלום נמצאת בימים אלה בתהליכי חפיפה לקראת תחילת שנת הלימודים והינה בעלת תואר שני במדעי החינוך ותואר ראשון בהוראה. לפני הכניסה לתפקיד, כיהנה בלום ב- 18 השנים האחרונות כסגנית מנהלת ראשונה בחטיבת הביניים איש שלום בכפר יונה.

פרי בלום

פרי בלום

תיכון אוסטרובסקי:  שי שטרן יחליף את יפה להבי שפרשה לגמלאות. שטרן (אל"מ במיל'), נשוי ואב לשלושה ילדים. לאחר 27 שנות שירות צבאי, החליט שטרן לבחור בחינוך כדרך חיים. בשלוש השנים האחרונות הוא הוביל וניהל תהליכים פדגוגיים, כולל עבודה חינוכית  עם נוער בסיכון,  עולים חדשים,  כיתת מצוינות וכיתת שוחרות של חיל הטכנולוגיה והאחזקה. בין היתר יזם והוביל תוכנית חדשנית ללמידה רב תחומית (isteam).

שי שטרן. צילום פרטי


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


מנכ"לית העירייה, מיכל הירש נגרי, בירכה על המינויים: "אנו מודים למנהלים היוצאים על עשייתם רבת השנים אשר תרמה להישגים ולמצוינות של מערכת החינוך בעיר, ומוקירים את חלקם בעשייה המשותפת, אשר מציבה אותנו כעיר מובילה ומצטיינת בחינוך.  אנו מאחלים להם הצלחה כל אחד בדרכו הוא. הנני בטוחה כי הנכסים האישיים והמקצועיים שמביאים עימם המנהלים החדשים,  יתרמו רבות להמשך צמיחתם ושגשוגם של בתי הספר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר