בריכות שחיה ביתיות. תמונה ממאגר Shutterstock
בריכות שחיה ביתיות. תמונה ממאגר Shutterstock

בריכות שחיה לבית: הכירו את המומחים בתחום

בריכה פרטית בחצר או בגג ביתנו, היא ללא ספק הפנטזיה המושלמת של כולנו. מעבר לכך שהיא מהווה תוספת משמעותית לאסתטיות המרחב בו אנו חיים וכמובן לסטטוס היוקרתי של הנכס, היא מספקת לנו אינספור רגעי פינוק, רוגע והנאה בעיקר בימים בהן הטמפרטורות עולות. בואו להכיר את המומחים שיגשימו לכם את החלום הישן

פורסם בתאריך: 18.7.19 12:03

י.ג.ל בריכות שחיה

התארכות חודשי הקיץ, הירידה במחירים ורכישה של בריכות עיליות הביאו להגברת המודעות בנוגע לקלות שבה ניתן לבנות בריכה ביתית. בעקבות זאת, נראה כי בשנים האחרונות שוק הבריכות הביתיות נמצא בצמיחה מסחררת שבעקבותיה אנשים רבים כבר הספיקו לאמץ את סגנון החיים המשודרג והתקינו בחצר ביתם בריכה שמחכה רק להם בסוף כל יום.

אל השוק עצמו נכנסו בשנים האחרונות לא מעט אדריכלים, גננים וקבלנים שביקשו לקחת חלק בהזדמנות לנתח שוק. מנגד, חברות וותיקות שנמצאות בשוק כבר עשרות שנים ממשיכות לגדול ולהתפתח, ומגישות ללקוחותיהן סל שירותים כולל שמבטיח טיפול מקצה לקצה בכל הקשור לבניה, תיקון וטיפול בבריכה.

אחת החברות הוותיקות בתחום הבריכות הביתיות והציבוריות היא י.ג.ל בריכות שחיה, הפועלת כבר קרוב ל-45 שנה בהן הספיקה להקים אינספור פרויקטים, אותם ניתן לראות בבתים ומוסדות לכל אורך ישראל. אם אי פעם היה לכם חלום לבריכה פרטית משלכם, כזו שאליה אפשר להיכנס עם בן או בת הזוג לשחיה לילית רומנטית, או כזו שתוכלו להזמין אליה חברים ומשפחה לעל האש ביום שבת קיצי, היום יותר מתמיד החלום מתקרב למציאות.

החלום מתקרב למציאות. צלם: אמנון אוזן

החלום מתקרב למציאות. צלם: אמנון אוזן

מגוון האופציות הקיימות היום אצל חברת "י.ג.ל בריכות שחיה" יצרו מצב שבו כל אחד יכול לבנות בריכה מפנקת בסכום סביר ובמינימום זמן. אם פעם הייתם צריכים להוציא מאות אלפי שקלים ולחכות תקופה ארוכה עד לסיום הפרויקט, היום המחירים הם מתחת ל100 אלף ש"ח, והקמה של בריכה ממוצעת לוקחת לרוב עד חודשיים בלבד.

לנוחות הלקוחות מציעה "י.ג.ל בריכות שחיה" מספר סוגי בריכות הנעים על טווח מחירים משתנה בהתאם לסוג המבנה ולחיפוי בו נעשה שימוש:

  1. בריכות עץ: בריכה עילית, מעל הקרקע, בעלת חיפוי PVC מתאימה לגגות ולמקומות בהם נדרשת גמישות תכנונית.
  2. בריכות מתועשות מפאנלים תרמופלסטיים: בריכת סקימרים בעלת חיפוי PVC הנעשית באמצעית יציקת בטון מסביב לפאנלים, דבר המאפשר יותר גמישות בבחירת מימדי הבריכה ועיצובה. משך הבניה מהיר והיא נחשבת לזולה יחסית.
  3. בריכות מתועשות בטון: בריכת סקימרים או גלישה בעלת חיפוי פסיפס ושלד של בטון, קירות הבריכה יצוקים מבטון בתוך הפאנלים, דבר היוצר מעין קיר בטון ומבנה חזק ועמיד.
  4. בריכות בטון: בריכת סקימרים או גלישה בעלת חיפוי פסיפס
צילום: יואב פלד

צילום: יואב פלד

נוסף על מחלקת הקמת הבריכות, החברה מחזיקה מחלקה נוספת של שירות לקוחות עבור בעלי בריכות פרטיות וציבוריות. אם חשבתם שתצטרכו להתמודד לבדכם עם הבריכה לאחר הקמתה, תשמחו לשמוע שהחברה מציעה מגוון שירותים כמו טיפולים, חידושים טכנולוגים, אספקת חומרים כמו חומרי חיטוי, מלח, וכלור, מעבדת תיקונים in hose לתיקונים של רובוטים, משאבות ובקרים, וכל מה שתצטרכו כדי לשמור על הבריכה שלכם נקיה, מאוזנת ומוכנה לטבילה.

"י.ג.ל בריכות שחיה" היא מהחברות הוותיקות בישראל בענף הבריכות, היא מונה כ-70 עובדים מקצועיים האחראים על הקמת בריכות, טיפול שוטף, שיפוץ בריכות קיימות, תיקון מכשור הבריכה, התקנה ואספקת כימיקלים ומוצרים נלווים.

בין אם אתם כבר בעלי בריכה וצריכים חברה שתספק לכם שירותים תומכים, ובין אם אתם מחפשים חברה בעלת ניסיון בהקמת בריכות, "י.ג.ל בריכות שחיה" תשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם מגוון רחב של פתרונות לבריכה.

כתובת: צבי הנחל 6, אזור תעשיה עמק חפר

טלפון: 04-6222111
לשליחת מייל: [email protected]

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם

שעות פעילות:
קיץ
ימי א'-ה': 17:00-08:00
ימי ו': 12:00-08:00
חורף
ימי א'-ה': 16:00-08:00
ו': סגור

תוספת מושלמת לבית. צילום: עודד סמדר

תוספת מושלמת לבית. צילום: עודד סמדר


נוגעים בשמים: הכירו את "שמים" – התקנות בריכות יוקרה

אז אם גם אתם חולמים לקפוץ למים ולא מוכנים להתפשר על איכות, כדאי שתכירו את "שמים בריכות שחיה" – חברה המתמחה בבנייה וליווי של בריכות בטון – גלישה וסקימרים.

רותם קיש ורן זינגר הם הבעלים של החברה שקיימת כבר יותר מ-11 שנים. במשך שנים אלו, השותפים קיש וזינגר תכננו והתקינו אלפי בריכות המתאימות לחצר, לגינה או לגג הבית כאשר הערכים העליונים העומדים בפניהם מאז ועד היום הם מקצועיות, איכות ומתן פתרונות ייחודים ברמת גימור מושלמת.
קיש משתף: "אנחנו מלווים את הלקוחות החל משלב ההקמה ועד לשלב תחזוקת מי הבריכה, ומעניקים את הפתרונות האידיאלים והמשתלמים ביותר להמשך שימוש בטוח בבריכה. בסופו של יום אנחנו מגשימים חלומות, ולכן גם לאסתטיקה אנחנו נותנים מקום גדול- כי כשמדובר בבריכה ביתית, חשוב להשקיע בנראות ובאיכות".

צילום: ליאור שניידר. פיקוח: דוד טל

צילום: ליאור שניידר. פיקוח: דוד טל

המומחים: בריכות בטון יוקרתיות

"שמיים בריכת שחייה מתמחים בבניית בריכות בטון ברמה גבוהה, כמו כן בפתרונות מיוחדים כגון: בריכות נירוסטה, רצפות מתרוממות לבריכה, כיסויים קשיחים ועוד. "היתרון בבריכת בטון היא בראש ובראשונה האסתטיקה", משתף קיש. "בריכת בטון היא הרבה יותר עמידה לאורך השנים ובנוסף לכך היא מביאה ערך גבוה יותר לנכס. במידה וביום מן הימים נרצה למכור את הבית ולממש את ערך הנכס, חשוב שנדע כי בריכת בטון ממוצבת גבוה ולכן היא האופציה הטובה ביותר להקפצת ערך הנכס".

את התהליך קיש וזינגר מלווים החל משלב התכנון ועד לווי הקבלן בשטח תוך שימת דגש על כל אלמנט בעיצוב הן בפנים הבריכה והן מחוצה לה. מטרתם המרכזית של "שמים" היא ליצור בריכה שימושית ואסתטית שתשמש לשנים רבות ועל כן הם לא מתפשרים על טיב העבודה.

קיש מספר כי אחד הנושאים החשובים לו באופן מיוחד הוא לעקוב אחר ביצוע יציקת הבריכה לאורך כל הדרך: "יציקת בריכה היא השלב קריטי בתהליך. לא יקרה מצב בו קבלן יצוק בריכה ללא הנוכחות שלנו בשטח. חשוב לזכור שקבלנים לא מתעסקים עם בריכות באופן קבוע ולכן חשוב לנו לפקח על התהליך כדי שייצא על הצד הטוב ביותר".

בנוסף, עוד בתהליך התכנון אחד הדברים הראשונים עליהם "שמים" מקפידים הוא בניית בריכה שימושית ופרקטית ללקוחות. קיש משתף: "חשוב לנו שהבריכות שאנחנו בונים יהיו מעוצבות אסתטית ומעבר לכך אנחנו מקפידים על איכות וטיב המים. בריאות המשפחה של הלקוחות שלנו היא מעל הכול, זהו איננו עניין פעוט ואנו מקדישים לכך את מלוא תשומת הלב".

מגוון פתרונות ייחודיים לברכות בטון

כמו שלכל סיר יש מכסה, כך לכל בריכה יש מוצר משלים. המוצרים המשלימים לבריכה יהיו כאלו שיענו על צרכים פרקטיים, בטיחותיים ואסתטיים. "שמים" מעניקים מגוון פתרונות המאפשרים חוויה פינוק מושלמת ללקוחות כגון כיסויים לבריכה, חיפויים מעניינים, רצפות מתרוממות, ספסלים לנוחיות ועוד שלל רעיונות מסקרנים המותאמים לצרכי הלקוח ונבנים תוך דגש מוקפד לפרטים הקטנים. כמו כן, שמיים הינה גם הנציגה הבלעדית של חברת "AKVO SPIRALIFT" הקנדית, אשר מייצרת רצפות מתרוממות לבריכות שחייה.

צילום: עודד סמדר. אדריכל: סרג' בן דוד. אדריכלות נוף: איתמר עיצוב נוף. פיקוח: אלון אזולאי

צילום: עודד סמדר. אדריכל: סרג' בן דוד. אדריכלות נוף: איתמר עיצוב נוף. פיקוח: אלון אזולאי

על גג העולם: בריכות מוקפות בחלונות שקופים אקסקלוסיביים

הפתרון המרתק ביותר בו "שמים" מתמחים הוא הטרנד החדש והעולה – חלונות שקופים ויוקרתיים לבריכות על גגות ופנטהאוזים. מדובר בבריכות מעוצבות ומוגבהות פיזית מעל שטח הקרקע, כאשר הבריכה יכולה להשתלב על קו האפס או להיבנות מעליה. את הבריכה מקיפים חלונות שקופים בגבהים שונים המעניקים מראה אקסקלוסיבי וייחודי בנוף השכונתי.
קיש משתף על הטרנד: "בריכות גג מוקפות בחלונות שקופים מאפשרות בידול וייחודיות. לא בכל גג יש היום בריכה, וכמובן שלא בכל גג עם בריכה יש קירות שקופים. תהיו בטוחים שאת זה לא ניתן לפספס".

ליצירת קשר צלצלו עכשיו >>>
טלפון: 073-7597193
מעבר לאתר
מייל: [email protected]

 

צילום: עודד סמדר. אדריכלות:ישראלוביץ אדרכילים.

צילום: עודד סמדר. אדריכלות:ישראלוביץ אדרכילים.


אמנות הגינה הקסומה

מי שמתכנן לעשות גינה חדשה בביתו, או לשפץ את הגינה הישנה בוודאי מכיר את הדילמה הגדולה ביותר במצב זה – איך מוצאים ומרכזים את כל בעלי המקצוע וגורמים להם לעבוד יחד בתיאום מושלם?
הקמה של גינה היא פרויקט שיש להשקיע בו לא מעט כסף, וכשמנסים לנהל את הפרויקט באופן עצמאי ללא יותר מדי ניסיון מגלים לרוב שדווקא ההשקעה הגדולה ביותר היא הזמן שצריך להוציא על חיבור ותיאום כל בעלי המקצוע.

את פתרון הפלאים לסוגיה עתיקת היומין הזו, החלו מספר חברות להנגיש לציבור הלקוחות הפרטיים במטרה להקל עליהם. אם בעבר הייתם צריכים להיות תמנון עם 8 זרועות שכל אחת צריכה לטפל באספקט אחר של הקמת הגינה, היום, חברות כמו "אמנות הגינה הקסומה" מרכזות את כל העבודה תחת קורת גג אחת והתוצאה פשוט מדהימה.

גינה יפייפיה עם בריכה מאחוריה. צילום: ערן לוינסון

גינה יפייפיה עם בריכה מאחוריה. צילום: ערן לוינסון

"אמנות הגינה הקסומה" מתמחה בהקמת גינות, בריכות שחיה ונוי, מפלים, אגמים וכל מה שאחראי להפוך את החלק החיצוני של הבית שלכם לריזורט קסום ברמה 5 כוכבים. שימוש בחומרים שונים כמו חצץ, אבנים, סלעים, חול, דשא, פרחים וצמחים הוא רק חלק מהאמצעים שבעזרתם יוצרת החברה גינות עוצרות נשימה שנראות כאילו יצאו זה עתה מקטלוג החיים הטובים לשנת 2019.

"האהבה לטבע ולעיצוב הובילה אותי לעולם של בניית גינות ובריכות", מספר ערן, מנהל החברה ומעצב נוף במקצועו. "אנחנו נותנים לאנשים להשתגע עם הרעיונות שלהם וכמובן שמביאים גם רעיונות מהפכניים ויפיפיים בעצמנו. היום בעידן האינטרנט קורה לא מעט פעמים שאנשים באים עם איזה קונספט שהם ראו בפינטרסט או באינסטגרם ובא להם לעשות אותו גם בגינה.
"אנחנו נהנים ליצור פרויקטים מיוחדים, ואנחנו שמחים על אתגרים ורעיונות חדשים, הערך שמנחה אותנו בעבודה הוא שביעות הרצון של הלקוח, גם אם זה אומר לעשות דברים משוגעים שלא עשינו קודם לכן".

יוצרים פינות קסומות. צילום: ערן לוינסון

יוצרים פינות קסומות. צילום: ערן לוינסון

את הפרויקט כולו מרכז ערן תחתיו, בין אם מדובר בניהול לוח הזמנים, תקשורת עם הספקים והקבלנים וכמובן תכנון של הגינה והבריכה עצמה.
העובדה שהפרויקט כולו מתרכז תחת פיקוח של אדם אחד מאפשרת ראש שקט ללקוחות וביצוע עבודה טובה יותר. במקום להתקשר כל פעם לאיש מקצוע אחר, בין אם זה החשמלאי, הגנן או אפילו החברה להרכבת הפרקט, אפשר פשוט לדבר עם ערן ולקבל עדכון על כל שלב בתהליך ואיפה הפרויקט עומד בכל רגע.

את הגינות והבריכות, יחד עם כל שאר התוספות שתחליטו לצרף לגינה המהממת שלכם אפשר לתכנן כך שיהיו אוטומטיות כמעט לחלוטין, ככה שאתם תוכלו רק להסתלבט בבריכה על המזרון ים והמערכת האוטומטית תדאג להכל. מלבד לגרוף לכם את העלים בסתיו או לכסח לכם את הדשא תוכלו לתכנן גינה שעובדת לגמרי בכוחות עצמה עם מערכת השקיה, תאורה, בדיקת המים בבריכה ועוד שלל פתרונות שיהפכו את החיים שלכם לקלים ולנוחים יותר ואת ההתעסקות בבריכה לכמעט אפסית.

מי רוצה לקפוץ למים? צילום: ערן לוינסון

מי רוצה לקפוץ למים? צילום: ערן לוינסון

במקום להתרוצץ אנה ואנה אחרי ספקים, היתרי בניה, קבלנים ובירורי מחירים בלתי נגמרים, תוכלו לשכור את שירותיה של "אמנות הגינה הקסומה" שתהפוך את החצר האחורית שלכם לפינה המיוחדת שלכם עם עיצובים מיוחדים והרבה מאוד סטייל.

כתובת: היהלום 13, תל מונד
טלפון: 054-5228882

שעות פעילות:
א-ה: 18:00-08:00
ו': 12:00-09:00

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר