עורכת דין נעמי שלף סלומון (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: thodonal88)
עורכת דין נעמי שלף סלומון (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: thodonal88)

תביעות ביטוח ברעננה: הכירו את עו״ד נעמי שלף סלומון

עברתם תאונה או סבלתם מנזק כלשהו וכעת אתם צריכים לתבוע כדי לקבל את כספי הביטוח? הכירו את עורכת דין נעמה שלף סלומון שתעמוד לצידכם ותעזור לכם לקבל את מה שמגיע לכם

פורסם בתאריך: 19.12.19 15:41

עורכת דין נעמי שלף סלומון בעלת ניסיון רב בייצוג משפטי מול חברות הביטוח, עובדת בתחום מזה 14 שנה, רושמת אחוזי הצלחה של 96% ובקיאה בתביעות מול חברות הביטוח במצבים שונים ומגוונים. היא מסייעת ללקוחותיה בהתמודדות עם תביעותיהם, בהגשת תביעות חדשות, בקבלת הכספים ומלוא הזכויות המגיעות להם, תוך הקפדה על עשיית הצדק. עו"ד שלף סלומון פועלת מתוך אמונה, כי לכל אדם מגיע ייצוג משפטי מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. בראיון עמה, היא מסבירה על הדרכים בהן יש לפעול במקרי הביטוח השונים.

מהם סוגי תביעות ביטוח הרכב האפשרויות?

"בתאונת דרכים, כשיש נזק לרכב ניתן להגיש תביעה לפוליסה שלך, אולם הפעלת הפוליסה גוררת איתה הוצאות כספיות למבוטח, לרבות השתתפות עצמית, כינון, הפסד פרמיה עתידית לשלוש שנים. כאשר תובעים את הפוליסה שלנו, יש לקחת בחשבון את כל הרכיבים שעלינו לשלם לרבות השתתפות עצמית ואובדן הנחה בגין העדר תביעות, שכן לפעמים תביעה מהפוליסה שלך יכולה להפוך לתביעה בלתי כדאית. גם ריבוי תביעות של מבוטח יכולה לפגוע בו ברכישת ביטוח בעתיד חברות הביטוח יכולות לסרב לבטח אותו. לכן, פעמים רבות הפתרון הטוב ביותר היא להגיש תביעה נגד הנהג הפוגע עבור כל הנזק, בעיקר מאחר שגם אם לא ננצח בבית המשפט, נוכל לחזור ולתבוע את הפוליסה שלנו עד לשלוש שנים מיום התאונה – לכן בעצם אין לנו מה להפסיד רק להרוויח".

מה יש לעשות מיד לאחר התאונה, בהיבט תביעת הביטוח?

"יש מספר דברים שחשוב לעשות ולא לעשות: ראשית, אין להזיז את הרכבים המעורבים לפני שמצלמים את התאונה מרחוק וקרוב, כולל הנתיבים, השילוט, הנזק לרכבים, וכדומה. יש לקבל מכל הנהגים המעורבים את הפרטים הבאים: שם, תעודת זהות, חברת ביטוח (מקיף/צד ג'). חשוב שלא להתנצל – זה אומנם נשמע תמוה, אך סליחה יכולה לשמש נגדכם ולהיתפש כהודאה כלשהי, גם אם לא התכוונתם לכך. אם אתם יכולים, הקליטו את השיח ביניכם ובין הנהג או הולך הרגל השני, התקשרו מיד לעורך דין מתמחה בתאונות דרכים וקבלו ממנו ייעוץ מידי".

מדוע לא מומלץ להגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות – זה הרי זול יותר?

"כבר מהתחלה חשוב להבהיר, כי בתביעות ביטוח לרוב הלקוח אינו משלם דבר –  שכר הטרחה כולו משולם לנו מחברות הביטוח, כך ששיקול המחיר הוא פשוט לא נכון. בנוסף, תמיד עדיף לבצע עבודות מקצועיות על ידי אנשי מקצוע מיומנים. יש לנו 14 שנות ניסיון ולמעלה מ- 96% הצלחה בבתי המשפט, זה לא הולך ברגל. כמו כן, במקרים רבים לאחר שאנשים תובעים בתביעות קטנות ונכשלים שם, הרבה פעמים בגלל אלמנטים קטנים, הם פונים אלינו. במקרים כאלו, כבר מדובר בערעור על פסק הדין של בית המשפט לתביעות קטנות וזה הליך יקר ומורכב בהרבה – כך שגם פה הם יצאו ניזוקים. פעמים רבות, הטעויות הן קריטיות, ובכלל לא ניתן לתקן את הנעשה. לסיכום, בדיוק כפי שאתה לא בונה לעצמך את הרכב שבו אתה נוסע, כך גם לא כדאי ללכת לבד לבית המשפט. תמיד עדיף בליווי של עורך דין מקצועי".

מה חשוב לדעת במקרים של תביעת ביטוח דירה?

"גם במקרה זה כמו ביתר המקרים, חשוב מאוד להיוועץ עם עורך דין לפני שעושים כל צעד. לדוגמה, מקרה שהגיע אליי, זוג צעיר שפנה למשרדי מאחר ושכר דירה ובגלל עובש שהיה להם בדירה הם עזבו את הדירה ששכרו ועברו לבית מלון. כל זה בלי לקבל ייעוץ משפטי בכלל. כשהם הגיעו אלי, כחצי שנה אחרי שהם עזבו את הדירה, לא נותרה כל ראייה לנזקים שנגרמו להם. הם השאירו את כל החפצים בדירה, בעלת הנכס נכנסה לדירה ו'ניקתה' כך לטענתם, את כל החפצים שנפגעו בגלל העובש, הנזקים בדירה עצמה תוקנו ואף הגורם לנזקים כנראה טופל. לצערי במקרה הזה לא יכולנו לעזור בלי ראיות של ממש.

"במקרה אחר בו טיפלנו, פנו אלינו הלקוחות מיד כאשר גילו את הנזקים לדירה השכורה ששכרו רק 3 חודשים קודם לכן. במקרה זה עזרנו לזוג צעיר ששכר דירה וכתוצאה מגשמים ולחות שחדרו לקירות הדירה נגרם נזק לרכושם החל ממיטות בגדים נעליים, משחקי ילדים, ארונות ועד לטרמיטים שהשתלטו על כל המטבח. כולם חלו בבית בדלקת ריאות, והשגנו בתביעה ניצחון מוחץ, בית משפט קיבל את התביעה במלואה. כאמור במקרה זה, הייעוץ הראשוני לא לעזוב את הדירה לפני שפונים למומחים כמו מהנדס שהגיע לבדוק את הדירה טרם עזיבת הזוג את הבית הייתה משמעותית ביותר, שכן לאחר עזיבת הבית אין ספק כי בעלי הדירה שחשופים לתביעה כבר לא יתנו לשוכרים להכניס בעלי מקצוע לדירה ו'לבנות תיק נגדם'".

מה תפקידך כעורכת דין במקרים של תביעות ביטוח?

"כעורכת הדין המייצגת את לקוחותיי, תפקידי הוא בראש ובראשונה לדאוג ללקוח ולספק לו את התוצאות הרצויות. לעתים עורכי דין שוכחים זאת, אבל המטרה שלי תמיד היא המטרה של הלקוחות שלי, מכאן גם אחוזי ההצלחה הגבוהים שלנו. עורך הדין נותן שקט נפשי ללקוח שלו. הוא דואג לתיק של הלקוח מא' ועד ת' והכי חשוב מביא ללקוח ניצחון מוחץ – הוא משיג ללקוח את המטרות שלו. מבחינתי, אין על תחושת ההישג של ההצלחה הזו לעזור ללקוח להשיג את האמת ולהוציא את הצדק לאור. זו תחושת סיפוק עצומה ואני מרגישה שיש לי את העבודה הכי כיפית בעולם".

משרד עו"ד נעמי שלף סלומון

כתובת: חוחית 44, רעננה

טלפון: 09-7993031

למעבר לפייסבוק

עורכת דין נעמי שלף סלומון (צילום: יהודה אטיאס)

עורכת דין נעמי שלף סלומון (צילום: יהודה אטיאס)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר