וטרינר עד הבית. By 4 PM productionShutterstock
וטרינר עד הבית. By 4 PM productionShutterstock

וטרינר עד הבית: טיפול חם בפינה השקטה שלכם

חיות המחמד שלכן חשות ברע? מהיום לא תצטרכו לעזוב את הבית כדי לטפל בהן, עם שירותי ניידות וטרינריות שיחסכו לכם זמן ואנרגיה. הכירו את האוס - מרכז חירום ורפואה וטרינרי שיגיע אליכם עד הבית

פורסם בתאריך: 14.1.20 14:45

היכולת לתקשר עם חיות המחמד שלנו, גבוהה ועמוקה ככל שתהיה, עדיין מוגבלת לאופן בו אנחנו מעבירים מידע. כשחבר ירצה לספר לנו על משהו שמפריע או כואב לו, כל שיצטרך לעשות הוא לפתוח את הפה ולדבר, עם חיות לעומת זאת המצב קצת שונה. כאשר הכלב או החתול שלנו סובלים מבעיה או כאב כלשהו הם לא יכולים לבטא זאת במילים, וכאן נכנסת האחריות שלנו להבחין בכך שמשהו איננו קשורה, ולדאוג להם לפתרון ולמזור לכאבם.

את הטיפולים בחיות המחמד האהובות שלנו, לרוב נעשה במרפאה ייעודית לחיות, אליה נגיע לשם רפואת חירום, רפואת שגרה או טיפולים מונעים. כמובן שהדבר מצריך מאתנו למצוא זמן מיוחד בו נוכל לגשת לווטרינר, אך בדיוק כשם שאנחנו נוטים לדחות את הביקורים שלנו לרופא, אנחנו עלולים לדחות גם את הטיפול שלו נזקקת חיית המחמד שלנו.

על מנת להבטיח כי חיות המחמד שלכם יישארו בקו הבריאות ויקבלו טיפול רפואי בהקדם האפשרי, ב״האוס״ מרכז חירום ורפואה וטרינרי החליטו לעשות לכם את החיים קלים ולהביא אליכם את הווטרינר עד הבית.

וטרינר עד הבית: טיפול חם בפינה השקטה שלכם. צילום: ליטל צ’רם

וטרינר עד הבית: טיפול חם בפינה השקטה שלכם. צילום: ליטל צ’רם

״האוס״ שחוגג עתה עשור של פעילות, הוקם על ידי ד״ר לילי מנשה רביב וד״ר דני ישראלי, שניהם בוגרי האוניברסיטה העברית לווטרינריה. המרכז, שמונה כיום עשרה חברי צוות מקצועיים, נפתח מתוך כוונה להעניק שירותי רפואה מתקדמים לחיות מחמד וחיות אקזוטיות.

המרכז מציע מספר שירותים שונים, כשביניהם חדרי טיפול, ניתוח ואשפוז, חנות לחיות מחמד עם כל מה שתצטרכו, ואפילו מספרה, אך השוס הגדול הוא כמובן שירותי הניידת הוטרינרית שמעניק המרכז. שירותים אלה מבטיחים כי גם אם אין לכם זמן, לא תצטרכו לתת לחיות המחמד שלכם להמתין יותר מדי בטרם קבלת עזרה רפואית.

הניידת הווטרינרית של האוס

הניידת הוטרינרית הצבעונית של ״האוס״ נועדה לעזור לאנשים שהזמן אצלם הוא מצרך נדיר או לבעלי חיות מחמד שלא יכולים לקחת אותן ברכב מפאת מצבה של החיה, בגלל חוסר שיתוף פעולה מצידה, או פשוט אם היא לא מסתדרת עם חיות אחרות.

כל הציוד הבסיסי המשמש למתן עזרה ראשונה כבר נמצא מוכן בניידת, זאת על מנת להעניק מענה ראשוני לחיות המחמד, כשאת הטיפולים עצמם ניתן לבצע בבית הלקוח או בניידת עצמה. אגב, לא תהיו חייבים לחכות עד לרגע שמשהו חלילה יקרה לאחת מחיות המחמד המתוקות שלכם, אם תרצו תוכלו כמובן גם להזמין את הניידת שתגיע רק בשביל לחסן או אפילו בשביל לבצע בדיקה שגרתית.

בעוד שטיפול ראשוני יכול להיות בבית הלקוח או בתוך הניידת, לעיתים ישנו צורך לקחת את חיות המחמד ישירות למרכז ״האוס״ עצמו במטרה להעניק להן טיפול מתקדם יותר.

״במקרי חירום הניידת שלנו מגיעה לבית הלקוח ומעניקה טיפול ראשוני, אך אם ישנו צורך בטיפול מורכב יותר ובמכשור מתקדם אנחנו כבר ניקח את בעל החיים היישר למרכז״, מסבירה ד״ר לילי רביב.

״במרכז ישנו כל הציוד המאפשר לנו להעניק טיפול רפואי ברמה הגבוהה ביותר, בין אם מדובר בכירורגיה, אורטופדיה, רקמות רכות, פלורסקופיה (צילום פנימי בזמן אמת), אנדוסקופיה, רנטגן, אולטראסאונד או כל בדיקה וטיפול אחר.

״כל חיה שמגיעה אלינו מקבלת את מגוון הטיפולים האפשריים להם היא זקוקה, אנחנו מבטיחים להעניק מענה רפואי איכותי שיחזיר אותה במהרה לקו הבריאות״.

 צילום: לילי רביב

צילום: לילי רביב

מרכז חירום ורפואה לכולם

רוב בעלי החיים שאנשים מחזיקים בבית יכולים להגיע למרפאה לשם קבלת טיפול רפואי, כשנוסף על כלבים וחתולים, אנשים מגיעים גם עם חיות אקזוטיות כמו ארנבונים, שרקנים, תוכים, חמוסים ואפילו חולדות.

לכל חיית מחמד ישנן הבעיות הנפוצות והשכיחות מהן היא סובלת. כלבים למשל יכולים פעמים רבות לסבול מבעיות עור המתאפיינות בגירודים בלתי פוסקים או בעיות אחרות כגון הקאות ושלשולים, לרוב כתוצאה משטויות שאכלו בזמן שבעליהם לא שמו לב.

חתולים לעומת זאת נוטים לסבול יותר מבעיות בחלל הפה, שאותן תוכלו לזהות כאשר תבחינו שהחתול מיילל ומתענה בזמן אכילת מזון. כמו כן, פעמים רבות קורה שחתולים, ובעיקר חתולים זכרים, יכולים לסבול מחסימות בדרכי השתן, מצב שניתן לזהותו כאשר ישנה פעילות חריגה סביב ארגז החול, במהלכה החתול יוצא ונכנס בלי הפסקה לארגז. במצב כזה חשוב להביא את החתול כמה שיותר מהר לטיפול כי אכן מדובר במצב מסכן חיים.

לא כל בעיה ממנה סובלים בעלי החיים שלנו מצריכה טיפול חירום בהקדם האפשרי, ובחלק מהמקרים אפשר פשוט להתקשר ולהתייעץ עם הצוות הרפואי של ״האוס״ על המצב.

אם לעומת זאת חיות המחמד האהובות שלכן נראות לכן סובלות או שמרגיש לכם שמשהו לא כשורה איתן, תוכלו מיד להתקשר ל״האוס״. המרכז פועל 24/7 ונענה לכל קריאת מצוקה במינימום זמן, כך שאם חיות המחמד שלכם צריכות טיפול רפואי דחוף, יש מי שיעזור.

הניידת מבפנים. צילום:לילי רביב

הניידת מבפנים. צילום:לילי רביב

זמינות  24/07 במקרי חירום

כתובת: קיבוץ חצור, אשדוד, שדרת המוזות.

שעות פעילות: 
א-ה: 10:00-19:00.
ו: 09:00-13:00

טלפון:088-673666

אתר אינטרנט
פייסבוק

צילום: ליטל צ’רם

צילום: ליטל צ’רם


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר