תחזית לשנת 2020 מאת איילת חן Shutterstock - LunarVogel
תחזית לשנת 2020 מאת איילת חן Shutterstock - LunarVogel

תחזית לשנת 2020: פתיחה בקלפי הטארוט של איילת חן

כולם מדברים על שנת 2020. אז מה צופנת לנו השנה הזו? המסטיקנית איילת חן ביצעה פתיחת קלפי טארוט שנתית וקיבלה תחזית מסקרנת - כנסו

פורסם בתאריך: 20.1.20 10:04

את הכוח הטמון ביכולת שלי לראות מעבר לדברים גיליתי כבר כשהייתי ילדה בת 9. זה היה הגיל בו הבנתי שיש דברים מעבר למה שגלוי ונראה לעין. בגיל ההתבגרות התחלתי לקרוא בכף יד. בשלב הזה כל הידע שלי לא הגיע אליי מתוך לימוד, אלא היה שם בתוכי, במעמקי הנפש והאינטואיציה. בהמשך הדרך הבנתי שהידע הפנימי והראייה האחרת שלי לא מספיקים. רציתי ללמוד עוד ולהעשיר את עצמי. לפני כשלושים שנה התחלתי ללמוד קריאה בקלפי טארוט ומאז הם עבורי כלי נוסף כדי לעזור לאנשים להגיע להתפתחות אישית ורוחנית.

הכוח של הקלפים טמון במה שהם מייצגים – החלקים השונים של האדם השלם. כמו חפיסת הקלפים, כולנו מורכבים ולכולנו יש בתוך הנפש פנימה עולם שלם הנבנה נדבך אחר נדבך מהאופי והאישיות שלנו, מצבים שונים מחיי היום יום, תשוקות ורצונות.
עם הזמן המשכתי להעמיק וללמוד וצברתי ניסיון וידע רב במגוון תחומים כמו קבלה, אבני קריסטל, גרפולוגיה, קלפי ע-ב שמות, תקשור באמצעות מטוטלת, קלפי תהילים, אורתופדיה רגשית ועוד. את כל הגישות הללו אני משלבת במהלך הפגישות עם האנשים שפונים אליי לייעוץ.

הסוד שבטארוט

בעולם יש מעל ל-5000 סוגים של קלפי טארוט. הקלפים המועדפים עליי הם קלפי הריידר המעוצבים בהשראת סמלים וייצוגים מהמיתולוגיה היוונית. רבים סבורים כי כל מטרתם של קלפי הטארוט היא לחזות את העתיד, אבל האמת היא שהשימוש בקלפים הוא עמוק ומשמעותי הרבה מעבר לכך. כשהייעוץ ניתן מפיו של מורה רוחני מעמיק, מקצועי ומהימן, אפשר להפיק מקלפי הטארוט את המיטב ולתת לנשמה מענה במגוון תחומים בהם עולות בתוכנו שאלות ותהיות קיומיות.

אני, כמי שרואה את מסע החיים מעבר למה שגלוי ונמצא על פני השטח, מאמינה כי לכל אחד מגיע להמריא. כולנו נעמוד תמיד בפני אתגרים, אבל עם הכוונה נכונה אפשר להפוך כל אתגר להזדמנות ומשם לעלות על הגל. זו השליחות שלי – לעזור לאנשים לחבר את הפאזל ולהבין את משמעות חייהם. וכדי להגשים עוד פיסה מהשליחות שלי, אני שמחה להגיש לכם את מה שהקלפים סיפרו לי על הצפוי לנו בשנת 2020:
הספרה של שנת 2020 היא 8 המייצגת את האין-סוף ומעבר לו. השנה תעמוד בסימן אנרגיה של עשייה. השינויים האקלימיים הקיצוניים שאנו עדים להם לאחרונה הם תוצאה ישירה של מעשינו בשנים הקודמות, והשנה נלמד מהם ונתחיל ליישם את הלקחים שהם מביאים עמם.
בשנה הקרובה לא נוכל שלא לחוש בתנועה של כוכב שבתאי. כמו כל דרך משמעותית, היא אינה קלה ואף רבת אתגרים, אך פריסת קלפי הטארוט שערכתי לכבוד שנת 2020 מראה פוטנציאל נהדר לצמיחה. השנה נצליח לאזן בין הרוח למעשה ונלמד לשלוט בעצמנו ולא באחרים.
לאחר ערבוב חפיסת הקלפים הופיע קלף הכוח כקלף מסר. הקלף הזה מבהיר לנו כי עלינו להאמין בעצמנו מאחר שלנו יש את העוצמות והיכולת לקחת את המושכות בידיים – הן בתחום הרגש והן בתחום הגשמי. זה הזמן לצאת מלאי תקווה לדרך חדשה, למרות תחושת הכישלון שנותרה בנו עם סיום השנה שעברה.

תחזית חודשית לשנת 2020:

ינואר – מלך המטבעות
זה הזמן להצלחה כלכלית, דיוק וחדשנות. רבים יפנו ללמוד מנהל עסקים על מנת להיות מנהלים ולהתקדם בסולם הדרגות.

צילום:bigjom jom

צילום:bigjom jom

פברואר – מלכת החרבות
נראה התרחשויות יוצאות דופן ומפתיעות. פגישות מקריות וניפוץ מוסכמות. צפו לגלות בעצמכם חשיבה עצמאית. בחודש זה נראה רצון ללימודי מחשבים ואלקטרוניקה ונשמע על המצאות חדשות.

מרץ – נסיך הגביעים
דגש על אהבה, ביסוס זוגיות ורגיעה. החודש פחות מומלץ לחתום עסקות או על חוזים כלכליים. לימודים מתאימים בחודש זה: אמנות ושירה.

צילום:bigjom jom

צילום:bigjom jom

אפריל – מלך המוטות
דרך התגברות על מכשולים והתחלות חדשות וסוערות נחוש פרץ של אנרגיה. הלימודים הפופולריים בחודש זה יהיו סביב נושאי האומנויות.

מאי – נסיך החרבות
החודש יאופיין במצבים הפכפכים. בדקו היטב ולעומק כל החלטה. חודש זה יזמן מצבים בלתי נוחים, אך הם יהיו זמניים. חודש טוב ללימודי פוליטיקה, דיפלומטיה ותקשורת.

יוני – מלכת המטבעות
חודש יוני מביא עמו שפע של מצבים נעימים, נוחים ושלווים. תהייה זרימה ויגיעו מתנות מאמא אדמה. זה הזמן ליהנות מכל הטוב שהחיים מציעים לנו – נסיעות לחו"ל, עזרה כלכלית הדדית. הקלף ממליץ ללכת ללמוד נדל"ן וארכיטקטורה.

יולי – מלך הגביעים
הדגש החודש יושם על נושאים הקשורים למשפחה: משפחתיות, הגדלת המשפחה. לימודים מתאימים – בית ספר להורות ונדל"ן.

אוגוסט – מלכת המוטות
החודש נוכל להרגיש על הסוס; נתמלא תחושת ניצחון ואף נדע ליהנות מתחושה זו. רבים יפנו ללימודי משחק.

צילום:bigjom jom

צילום:bigjom jom

ספטמבר – נסיך המטבעות
חודש שיאופיין בדיוק לפרטים, מעשיות, סדר ומשמעת. המצב הפיננסי יהיה נוח. לימודים מתאימים: סיעוד, עבודה סוציאלית, ראיית חשבון.

אוקטובר – מלך החרבות
זו תקופה של מהלכים משפטיים ופנייה ללימודי חוק ומשפט.

נובמבר – מלכת הגביעים
באוקטובר נראה שינויים בבורסה. יש להיזהר מהצעות חשודות והחלטות חפוזות. נסו להימנע ממריבות. המקצוע שכדאי ללמוד: ברוקר בבורסה, ביטוח או פסיכולוגיה.

צילום:bigjom jom

צילום:bigjom jom

דצמבר – נסיך המוטות
החודש האחרון בשנה הקרובה יאופיין ברצון לצאת לחופש ולקחת פסק זמן. תנו לעצמכם להיקלע להרפתקאות ולטפח קשרים עם אנשים מעבר לים. אם אתם רוצים להיות משפטנים, סוכני נסיעות או לעסוק בייבוא וייצוא, זה בדיוק הזמן המתאים עבורכם.

שתהיה שנה טובה לכולנו!

באדיבות איילת חן

באדיבות איילת חן

איילת חן, מיסטיקנית וקוראת בטארוט
טלפון: 050-9770080
קישור לפייסבוק
קישור לדף העסקי 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר