טיפול NLP ברעננה. (Shutterstock) צילום: docstockmedia
טיפול NLP ברעננה. (Shutterstock) צילום: docstockmedia

טיפול NLP ברעננה: הכירו את רונית מנשרי

NLP היא שיטה לתקשר עם תת המודע המאפשרת תכנות מחדש במטרה לגייס אותו לעזרנו - יצאנו לדבר עם רונית מנשרי, מטפלת מובילה בשיטת ה- NLP וקיבלנו תשובות לכל השאלות

פורסם בתאריך: 20.1.20 13:35

מייאוש לכריזמה

לפעמים, החיים פשוט קורים לנו ולעתים הם מנסים להגיד לנו משהו, מנדנדים, בועטים, מתעקשים ולא מוותרים, עד שאנחנו מסכימים להקשיב להם. זה מה שקרה לרונית מנשורי, כיום מטפלת בדמיון מודרך ובשיטת NLP, מנחת סדנאות וצחקנית מקצועית. במקרה של רונית, הכל התחיל ביום שגרתי אחד, בו עולמה התערער עליה, ככה פתאום. קו השבר סומן כשקיבלה שיחת טלפון ששינתה את חייה. באותה שיחה התבשרה רונית כי אמה נמצאת באחרית ימיה, וכי עליה להגיע כדי להיפרד ממנה.

רונית מיהרה אל אמה החולה שברגעיה האחרונים אמרה לה: "ביתי היקרה, את הולכת לעזוב את העבודה כדי לעזור לאנשים". באותה עת, רונית, שעבדה כמזכירה במשרד עורכי דין, כלל לא הבינה על מה מדובר והיתה משוכנעת כי אמה מושפעת מהתרופות שקיבלה ואינה מדברת בהיגיון.

תום השבעה על אמה היווה את אות הפתיחה לתקופה הקשה בחייה של רונית. היא החלה לסבול מכאבים בלתי מוסברים בכל הגוף, פריחות קשות, עייפות גדולה ובעיות בריאותיות שונות ומשונות שהפכו לה את החיים. הטלטלות הללו פגעו קשות ביכולת התפקוד שלה והשפיעו על התנהלותה בעבודה, יחסיה עם הילדים וכמובן שגם על הזוגיות שלה. רונית הרגישה שהיא הופכת לאישה מדוכאת וכבויה העומדת בפני תהום עמוקה של ייאוש. הרופאים והמומחים שערכו בדיקות אינספור לא הצליחו לתת לה מענה וקבעו שמדובר בהתמוטטות נפשית. מבחינתם, הפתרון היה פשוט – טיפול תרופתי.

לקפוץ לתהום או לזנק למציאות חדשה

בנקודה זו החליטה רונית שכך היא לא ממשיכה. היא גמרה אומר להפסיק להרגיש תלויה ותלושה ולהלך על פני התהום. כך החל מסע החיפוש אחר הפתרון שישלוף אותה מהמעמקים ויזניק אותה למציאות חדשה וטובה יותר. רונית נרשמה לקורסים של מודעות גוף-נפש, עברה אינספור סדנאות ולמדה אצל טובי המנטורים. ככל שהעמיקה בלימוד ובחקירה, החלה רונית להבין את עצמה, וככל שהכירה את עצמה יותר, כך התעצמה והחלה לעזור לאחרים, גם מבלי להתכוון.

העבודה עם אנשים, והיכולת שלה לעזור להם, מילאו אותה בחדווה ובסיפוק. ואז היא הבינה: זה מה שאמא שלה התכוונה! רונית עזבה את העבודה ויצאה לדרכה החדשה. זה לא היה קל, והסביבה לא תמכה. אך למרות הקולות המתנגדים מסביב, וחרף הקולות הפנימיים שהציפו החששות, היא ידעה שעליה להתחבר לייעוד שלה, בדיוק כמו שאמא שלה ציוותה עליה לפני מותה. כך הגיעה רונית לפתיחת קליניקה משלה.

NLP – לעמוד בכל אתגר

כיום, חמש עשרה שנים, סדנאות רבות, קורסים בתחומים מגוונים ועבודה עם מנטורים ידועי שם – אחרי, רונית מנחה סדנאות צחוק והעצמה ומלווה אנשים בקליניקה שלה, שם היא מטפלת בשיטת ה-NLP ובכלים נוספים שפיתחה עם השנים.

NLP היא שיטה לתקשר עם תת המודע, לתכנת אותו מחדש ולגייס אותו לעזרנו. למעשה, תת המודע הוא המנוע הטוב ביותר לחולל שינויים ומהפכות בכל תחום בחיינו. כדי למקסם את האפקטיביות של ה-NLP רונית משתמשת גם בדמיון מודרך. באמצעות דמיון מודרך האדם מצייר לעצמו תמונות מהן תורכב מציאות חייו החדשה. השילוב בין שני הכלים העוצמתיים הללו מוביל למחוזות חדשים של העצמה ויכולת לזמן לחיינו את כל שלבנו חפץ. טיפול ה NLP הוא אפקטיבי, עוצמתי ויעיל והשפעותיו ניכרות בטווח המידי. בעזרתה של רונית, המטופלים לומדים למקד ולהגדיר את מטרותיהם, להשתמש לשם כך בכוח הדמיון ולהגיע לכדי הגשמה ומימוש בכל תחום.

לדמיין לבד, לדמיין בקבוצה

טיפולי ה-NLP אצל רונית ניתנים באופן פרטני או קבוצתי, על פי העדפות וצרכי המטופלים. הטיפול, הן הפרטני והן הקבוצתי, הוא ממוקד ומעשי ונותן מענה למגוון רחב של בעיות – פיזיולוגיות, חברתיות ונפשיות.

סיפורה של רונית הוא כנראה ההוכחה הטובה ביותר לכוחו של תת המודע. סיפור כזה, של פריצת מחסומים ויציאה לדרך חדשה, הוא התזכורת הטובה ביותר שפעמים רבות התשובות לשאלות שלנו נמצאות עמוק בפנים, אנחנו רק צריכים להקשיב להן.

רונית מנשורי – טיפול NLP ודימיון מודרך
טלפון: 052-5582358
קישור לאתר
קישור לפייסבוק

רונית מנשרי. צילום עצמי

רונית מנשרי. צילום עצמי


כתבה שיווקית


אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר