מתלה כביסה מתקפל במרכז. צילום: Cozy Home, Shutterstock
מתלה כביסה מתקפל במרכז. צילום: Cozy Home, Shutterstock

מתלה כביסה מתקפל במרכז: הפתרון הייחודי יגאל מרקוביץ'

תליית כביסה היא לא דבר כיף בלשון המעטה. מכביד על הגב, מסורבל וכבד. אספנו בשבילכם גאג'טים חדשים שיקלו על המשימה ויגרמו לכם לתהות איך לא חשבתם על זה קודם?

פורסם בתאריך: 22.1.20 15:05

למעבר לאתר

תליית כביסה היא לא דבר כיף בלשון המעטה. אתם מכירים את הסיטואציה: אתם עושים כביסה ומוציאים מהמכונה סלסלה מלאה בבגדים נקיים, מדיפים ריח טוב ובעיקר רטובים. אתם ניגשים לחבל הכביסה שבולט מחוץ לחלון במרפסת שלכם ומתחילים לתלות את הכביסה, גרב אחר גרב, חולצה אחר חולצה. אט אט אתם מתקדמים לחבלים הרחוקים יותר ומתחילים לעקם את הגוף בזוויות שרק חתול מגיע אליהן בדרך כלל, והכל בשביל להצליח לתלות את כל הכביסה מבלי לפספס אפילו בגד אחד.

את התרחיש הנ״ל מכיר יגאל מרקוביץ' טוב מאוד, ולאחר שראה כילד כיצד אימו מתאמצת לתלות את כביסת המשפחה הכבדה והרטובה, החליט לעשות מעשה. השנים חלפו, יגאל גדל ואיתו גם הרצון להביא פיתרון לכל אותם הבתים שמתמודדים עם מלאכת תליית הכביסה יום אחרי יום.

יגאל מרקוביץ': מתלי כביסה מתקפלים באזור המרכז. צילום עצמי

יגאל מרקוביץ': מתלי כביסה מתקפלים באזור המרכז. צילום עצמי

לפני קרוב ל-30 שנה החזון של יגאל סוף סוף התגשם, לאחר שפיתח מתלה כביסה מתקפל שאפשר לכל המשתמשים בו לתלות כביסה בקלות ובזריזות, מבלי להתקפל כמו כיסא ים בכל פעם שהם מוציאים את גופם מחוץ לחלון.

המוצרים אותם פיתח יגאל כוללים שני סוגים שונים של מתלי כביסה, המתאימים כל אחד לצרכים שונים בבית או מחוצה לו.

המתלה הראשון שתוכלו למצוא נועד לחסוך לכם את המאמץ הרב שאתם משקיעים בכל פעם שאתם מנסים להגיע לחבלים הרחוקים על מתלה הכביסה שלכם שיושב מחוץ לחלון.

הגאונות של המתלה היא בפשטות שלו, המאפשרת לקרב את המתלה ע״י הרמתו למצב אנכי בעזרת מנגנון פשוט ונוח.

עם הרמתו של המתלה הוא מתקבע במקום באמצעות מנגון נעילה אוטומטי קל לתפעול. לאחר שסיימתם לתלות את כל הבגדים תוכלו למשוך קלות את המתקן לכיוון החלון בשביל לשחרר את הנעילה ולהחזירו למצב אופקי לשם המשך ייבוש הכביסה.

מתלה כביסה מתקפל במרכז: הכירו את הפתרונות של יגאל מרקוביץ'

מתלה כביסה מתקפל במרכז: הכירו את הפתרונות של יגאל מרקוביץ'

המתלה השני אותו תוכלו לבקש מיגאל שיתקין לכם מתאים יותר לבתים בהם מתלה הכביסה תופס מקום מיותר בזמן שלא נעשה בו שום שימוש. אם בביתכם ישנו מתלה שיושב במרפסת או בחצר הבית וסתם תופס מקום מיותר רוב הזמן, תוכלו לבקש מיגאל שיתקין לכם את המתלה המתקפל שלו.

למתלה זה מנגון אוטומטי המאפשר להורידו ולהצמידו לקיר בכל עת שלא נעשה בו שימוש. לאחר שהבגדים התייבשו ואין יותר צורך להשאיר את המתלה פתוח, תוכלו פשוט לקפלו ולהצמידו לקיר כך שלא יפריע באזורים השונים של הבית או בחצר.

את המתלים מתקין יגאל בכל אזור המרכז ואף נותן עליהם 5 שנות אחריות. הם עשויים מחומרים חזקים ועמידים כגון אלומיניום ונירוסטה המבטיחים כי לא יחלידו או ינזקו בחלוף השנים. ניתן להזמין את גודל ורוחב המתקן, וכן את מספר החבלים שלו בהתאם לצרכים ולמגבלות המקום שבביתכם, כשבתוך זמן קצר תוכלו לצפות ליגאל שיגיע ויתקין אותם.

אם נמאס לכם להתאמץ בכל פעם שאתם רוצים לתלות כביסה, או אם אתם פשוט צריכים לפנות מעט מקום בבית, מתלי כביסה מתקפלים הם הפתרון המושלם עבורכם. יגאל זמין עבור לקוחותיו בכל אזור המרכז וישמח לקפוץ ולהתקין לכם מתלי כביסה נוחים ופשוטים לתפעול שיהפכו את חייכם להליכה בפארק.

יגאל מרקוביץ' – מתלי כביסה
אזור פעילות: אזור המרכז (חדרה עד אשקלון)
טלפון: 052-2593000
קישור לאתר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר