משרדי תיווך ברעננה: הכירו את קלר וויליאמס. צילום: wavebreakmedia, Shutterstock
משרדי תיווך ברעננה: הכירו את קלר וויליאמס. צילום: wavebreakmedia, Shutterstock

משרדי תיווך ברעננה: הכירו את קלר וויליאמס

כשמדובר בענף הנדל"ן התחרותי, נדרשת חשיבה חדשנית ויצירתיות אסטרטגית בכדי לעמוד בראש התחרות. אחד המשרדים הבולטים בארץ והמשרד הגדול ברעננה הוא משרד תיווך הנדל"ן קלר וויליאמס רעננה. המשרד מספק שירותי תיווך נדל"ן – קנייה, מכירה והשכרת דירות ובתים וכן נדל"ן מסחרי והשקעות נדל"ן. הגיע הזמן שתכירו את המומחים

פורסם בתאריך: 17.5.20 14:51

משרד התיווך קלר וויליאמס מציג סיפורי הצלחה אחד אחרי השני. למשרד הצטרף לפני כשנה, אחד השמות הבולטים בענף הנדל"ן בשרון – עומרי שפגט, שמביא רוח גבית וחשיבה אסטרטגית יוצאת דופן בתחום תיווך הנדל"ן. עומרי הוא שחקן מבטיח בתחום ומאחוריו מאות עסקאות מוצלחות שביצע לאורך שבע שנות עבודתו בתיווך נדל"ן ולקוחות מרוצים שהולכים איתו שנים רבות.

עומרי, בעל רישיון תיווך ממשרד המשפטים, מתמחה בתיווך ושיווק נדל"ן ובעל ניסיון נצבר ומוניטין רב. טרם הצטרפותו למשרד קלר וויליאמס רעננה, עבד במשרד מוכר בעיר (שנסגר לאחר עזיבתו)  שם הבטיח את מעמדו כסוכן המוביל בחברה באופן עקבי, שנה אחר שנה.

"על אף שעבודתי במשרד הקודם היתה מרתקת ומספקת מאוד ולמדתי ממנה המון, החלטתי להמשיך בקידום הקריירה שלי בעולם הנדל"ן", אומר עומרי, "משרד קלר וויליאמס הוא ללא ספק המקום לפתח בו קריירה מצליחה בתחום".

מדוע קלר וויליאמס?

"קלר וויליאמס היא רשת תיווך הנדל"ן הגדולה והמובילה בעולם והיא בעלת מודל עבודה ייחודי ומצליח שמוכיח את עצמו בעקביות. החברה נבחרת מדי שנה על ידי Training magazine כרשת מספר אחת בתחום ההדרכות והאימון בארצות הברית, בזכות מעטפת ההכשרות והקורסים שהיא מציעה לסוכניה המאפשרים להם להתפתח ולהתקדם כל הזמן. כך הסוכנים מבטיחים את מקומם בראש התחרות בענף התחרותי הזה. ללא ספק, הרשת היא המודל המקצועי וגם העסקי הטוב ביותר עבור סוכנים ותיקים וגם חדשים כאחד, ולכן, לאחר בחינה מדוקדקת של האופציות הרבות שעמדו בפניי – בחרתי להגיע לכאן".

מהן תכניות העבודה הקרובות שלך?

"בשנה האחרונה התחלתי להקים צוות סוכנים שהוא בעצם 'נבחרת' של סוכנים מנוסים שכבר הוכיחו את עצמם בתחום. הם עוברים הכשרות וסדנאות ברמה השבועית ברמה הכי גבוהה שיש על ידי צוות ההדרכה המעולה של קלר ווילאמס ישראל. ברמה היומית אני זה שמלווה אותם ומטפל בכל נושא המו"מ בין הלקוחות וכן מול עורכי הדין. ביחד אנו מנסים לקדם רמת שירות שלא נראתה עוד בארץ. הסוכנים מכירים את השוק ככף ידם ויכולים לתת שירות מקצועי ביותר, הן למוכרים והן לקונים. הם עוברים השתלמויות והכשרות כל הזמן, לומדים ולא נחים על זרי הדפנה. אנו עובדים באמינות ויושרה כאשר השם שלנו הוא הדבר החשוב ביותר, ועל כך יעידו לקוחותינו".

רועי זלצמן, יו"ר לשכת מתווכי הנדל"ן ,וזכיין קלר ווליאמס רעננה מוסיף: "בחרנו לצרף אלינו את עומרי בשל הכישורים הייחודיים שלו שבאים לידי ביטוי בשטח, בעסקאות המוצלחות ובחיבור האותנטי המוצלח שלו עם הלקוחות. על אף גילו הצעיר הוא מציג יכולות מצוינות, הן אסטרטגיות והן בין אישיות. הפידבקים הרבים שאנו מקבלים לגביו מלקוחות מדברים בעד עצמם. הוא יודע לזהות עסקה טובה ומלהיבה מחד, אך לשמור על חשיבה רציונלית ולבצע בדיקות מעמיקות, מאידך, כדי להבטיח שלא להתפתות לעסקאות שנראות מבטיחות אך בפועל לא יספקו תוצאות עבור הלקוח.

"אנו שמחים ומברכים על ההחלטה לצרף את עומרי כשחקן מרכזי בחברה וכמנהל צוות קלר וויאלמס רעננה – צוות שזכה במקום הראשון ברשת לשנת 2019, ומאחלים לו הצלחה רבה ושיתוף פעולה פורה בהמשך בדרך".

 

מתווך נדל"ן עומרי שפגט – קלר וויליאמס רעננה

כתובת המשרד: החרושת 4, רעננה (בניין מחלקת ההנדסה של העירייה)

למעבר לאתר

טלפון: 052-2594010

עומרי שפגט. צילום: Wowdfus

עומרי שפגט. צילום: Wowdfus


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר