צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

"אור ירוק" לתושבי רעננה: שתיתם אלכוהול בפורים? אל תנהגו

העמותה מקיימת בימים אלו פעולות הסברה לתושבי העיר ובעיקר לבני הנוער ומסבירה את הסכנות שטמונות בשתייה ונהיגה

פורסם בתאריך: 26.2.18 19:30

רעננה היא בין מאה היישובים מכל רחבי הארץ בהם מקיימת עמותת אור ירוק פעילות אינטנסיבית במטרה הזכיר לתושבים את הסכנות הטמונות בשתיית אלכוהול ונהיגה. העמותה מחלקת לתושבים ובעיקר לצעירים חומרי הסברה על כך שלמרות המצווה לשתות ולשמוח בפורים, חשוב לזכור לא לעלות על ההגה לאחר שתיית אלכהול ומחקלים צמידים עם הכיתוב "נהגת שיכור – סיכנת חיים".

חג הפורים, הוא חג שמעודד שתייה מרובה של אלכוהול כמצוות "עד-לא-ידע" וכתוצאה מכך קיימת סכנה על הכביש. מדי שנה בחג, עוצרת המשטרה מאות נהגים כשרמת האלכוהול בדמם גבוהה מהמותר, כשהם מסכנים את עצמם ואת כל מי שנקלע לדרכם.

על פי נתוני עמותת אור ירוק, נכון לשנים 2006 – 2014, מדי שנה מתרחשות בממוצע כ- 360 תאונות דרכים בהן מעורב נהג שנמצא תחת השפעת אלכוהול או סמים ו- 684 בני אדם נפגעים בממוצע מדי שנה בתאונות אלו: כמעט שני אדם בממוצע מדי יום. ובנוסף, מדי שנה נהרגים כ- 18 בני אדם בממוצע בתאונות אלו.

 

 

עמותת אור ירוק: "רבים מהחוגגים שותים אלכוהול בפורים, חשוב מאוד להגביר את ההסברה שתבהיר למבלים – לא שותים ונוהגים. אבל חשוב לא פחות שתהיה אכיפה מרובה בכבישים, שהנהגים ידעו שלא רק בפורים אלא בכל ימות השנה יש ניידות בכבישים. אכיפה אינטנסיבית תוביל נהגים לוותר על השילוב הקטלני של אלכוהול ונהיגה ובכך יוכלו למנוע את הנפגעים הבאים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר