עורכי דין בנתניה אילוסטציה ingimage
עורכי דין בנתניה אילוסטציה ingimage

עורכי דין ברעננה ששווה להכיר

מחפשים אחר עורכי דין ברעננה מובילים להתמודדות עם מורכבות משפטית עימה אתם מתמודדים? יצאנו להכיר את האנשים שחיים את התחום כבר שנים רבות

פורסם בתאריך: 3.10.18 13:15

משרד עו"ד טל חסון

משרד עורכי דין טל חסון עוסק בדיני נזיקין וביטוח לאומי, דיני משפחה וירושה, הוצל"פ ופשיטת רגל. עו"ד חסון מספק ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי מקיפים ואיכותיים מזה למעלה מעשור ומשמש כמגשר מזה חמש שנים. הוא רותם את הידע והניסיון שצבר לאורך השנים בטיפול בתיקים אלו, בשילוב מיומנויות מקצועיות ונחישות להשגת תוצאות מיטביות עבור כל לקוח.

מהו תחום העיסוק העיקרי במשרדך?

"תחום העיסוק העיקרי של המשרד הוא ביטוח לאומי ונזיקין", אומר עו"ד טל חסון. "את ההתמחות שלי ביצעתי בלשכה המשפטית של בט"ל, שם נחשפתי לתכנים רבים וללמידה אינטנסיבית של התחום. בנוסף, למשרד תת התמחות בנושא משפחה על כל רבדיו, ותחום ההוצאה לפועל ופשיטות רגל כתחום משני. המשרד עוסק בכל תחומי הנזיקין, לרבות תאונות דרכים, תאונות עבודה, נפילה ברחוב, לשון הרע, תקיפה, נשיכת כלב ועוד".

עו"ד טל חסון. צילום: רונית נאור-חסון

עו"ד טל חסון. צילום: רונית נאור-חסון

מהן זכויות נפגעי תאונות עבודה?

"במקרה של תאונת עבודה, נפגעי עבודה רשאים לפנות למיצוי זכויותיהם במוסד לביטוח הלאומי וזה מה שעושים לרוב. עם זאת, לעיתים ניתן לייחס גם למעסיק אחריות בנזיקין, וזאת אם המעסיק הפר כלפי העובד את חובת הזהירות המוטלת עליו, ותאונת העבודה נגרמה כתוצאה מרשלנות זו. אז פתוחה בפני הנפגע הדרך להגיש תביעה מכוח פקודת הנזיקין".

מה נעשה בוועדה הרפואית של ביטוח לאומי?

"הוועדה הרפואית אחראית לקביעת אחוזי הנכות על פי ספר המבחנים לקביעת אחוזי נכות שבתקנות הביטוח הלאומי, שם מופיע אחוז נכות מוגדר לכל ליקוי רפואי. כאשר לאדם יש יותר מליקוי רפואי אחד נקבעת נכות משוקללת ואז אחוז הנכות הכולל ייקבע לפי חישוב משוקלל של אחוזי הנכות הרפואיים (ולא חיבור של הסכומים שלהם). זה עשוי להישמע מורכב למי שלא עוסק בתחום, אך ישנם מחשבונים שמסייעים לחישוב".

מה תפקידו של עורך הדין בתביעת נזיקין?

"לעורך הדין המטפל תפקיד מכריע בהכנת התיק לתביעה. ניסיון והבנה משפטית בתחום הם אלו אשר עושים את ההבדל. מאחר שמדובר בתחום מורכב, הידע של עורך הדין וניסיונו הם שעשויים להכריע אם התביעה תתקבל או תדחה. על כן חשוב לפנות לגורמים הנכונים.

"משרדנו צבר ניסיון רב בניהול של מאות תיקי נזיקין וביטוח לאומי. לא אחת מדובר באנשים בריאים אשר נפגעו בעבודה והביטוח הלאומי מסרב להכיר בהם. אז יש להשתמש בכל הכלים המשפטיים והאישיים של עורך הדין על מנת לבטל את רוע הגזירה. לשמחתי, אחוזי ההצלחה בתביעות שנדחו ע"י המל"ל הינם גבוהים ביותר".

תחום עיסוק נוסף במשרדך  – פשיטת רגל. מהו חוק חדלות פירעון בהקשר זה ומהי מטרתו?

"חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי – תשע"ח 2018, מחליף את פקודת פשיטת הרגל הישנה, שהיא בבחינת חקיקה היסטורית, במטרה לסייע לחייב להשתקם כלכלית. עד היום, רק בתי משפט מחוזיים דנו בתיקי פשיטת הרגל השונים. מעתה, על פי חוק חדלות פירעון, בית משפט השלום יוסמך לדון בהליכי חדלות פירעון של יחידים, בגין חובות בסך יותר מ-150 אלף שקל.

"בנוסף, הליכי חדלות פירעון של חייבים להם חובות של עד 150 אלף שקלים, יתנהלו בפני רשם ההוצאה לפועל ולא בבית המשפט. החוק החדש מינה את כונס הנכסים הרשמי לממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי. הכנ"ר הוא זה שנותן את צו פתיחת ההליכים ליחיד החייב, תוך 30 יום ממועד פתיחת התיק".

מה עוד חשוב לדעת בנושא?

"ישנה תקופת ביניים של שנה מיום מתן צו פתיחת ההליכים ועד יום מתן הצו לשיקום כלכלי ליחיד, אשר בתום תקופה זו הוא יידרש להעביר תשלומים לנושים, לאורך תקופה קצובה של שלוש שנים. בנסיבות מסוימות, שהוגדרו בחוק, ניתן יהיה לקבל צו הפטר מידי במעמד הדיון למתן צו שיקום כלכלי .

מה תפקיד עורך הדין בתיקי חדלות פירעון?

"תפקיד עורך הדין הוא לספק ללקוחותיו את הטיפול המשפטי הטוב ביותר ולחלצם מהמצב הקשה אליו נקלעו. עו"ד בתחום זה צריך להיות מעודכן בחקיקה ובפסיקה עדכנית באופן קבוע על מנת להשיג ללקוחו את התוצאה הטובה ביותר בכל עת.

"משרדנו חקק על דגלו לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר, לכל אדם בכל מצב. הסלוגן שלנו הוא 'איתך ברגעים החשובים באמת', ואנו מציבים את הלקוח במרכז העניינים תוך ליווי מלא גם מחוץ לשעות העבודה, כדי להשיג לו הצלחה מלאה בתיק".

משרד עורכי דין טל חסון מונגש לבעלי מוגבלויות. למשרד שתי שלוחות: רעננה וירושלים.

כתובת המשרד: היצירה 3, רעננה

טלפון: 09-7799155, 050-4402577


משרד עורך דין ונוטריון טל שחורי

משרד שחורי טל הוא אחד ממשרדי עורכי הדין הוותיקים ברעננה בתחום ההתחדשות העירונית. החל משנת 2006 עו"ד טל שחורי מלווה פרויקטים של תמ"א 38 עיבוי וחיזוק, הריסה ובינוי ופרויקטים של פינוי-בינוי. הוא מלווה ומייצג בעלי דירות בפרויקטים החל משלב איתור היזם, ניהול מו"מ והתקשרות עם היזם על הסכם מחייב לביצוע תמ"א 38 ועד לסיום הפרויקט.

המשרד מטפל כיום בפרויקטים רבים של התחדשות עירונית לרבות תמ"א 38 ופינוי-בינוי ומספק מענה אפקטיבי ובעל ערך מוסף הן לדיירים והן לקבלנים ויזמים. כל פרויקט המלווה על ידי עו"ד שחורי, נעשה תוך בחינה ומיצוי של כלל הזכויות עבור הלקוח, היתכנות הפרויקט והכדאיות הכלכלית, בחירת היזם (במידת הצורך), גיבוש הדיירים ושיתופם בכל שלב ועניין בפרויקט, מענה לשאלות ולחששות וליווי מקצועי, סובלני ואפקטיבי

הפרויקט מסתיים בשלב ביצוע הרישומים הדרושים בלשכת רישום המקרקעין (טאבו) ובלשכת המפקח על רישום המקרקעין בעת רישום או תיקון צו הבית המשותף לאחר ביצועו של הפרויקט בבניין ולאחר שנמסרו לבעלי הדירות ונסתיימו מלוא העבודות כפי שסוכם בין בעלי הדירות לבין החברה המבצעת את הפרויקט. מעבר לכך, עו"ד שחורי שם דגש על סוגיות המיסוי בפרויקטים, תכנון והפחתת המסים כשטובת הלקוח תמיד עומדת לנגד עיניו. על תחום התמ"א 38 ברעננה, אומר עו"ד שחורי: "אנו נמצאים כיום בתקופה של אי וודאות מסוימת בכל הקשור להתחדשות העירונית".

"בנובמבר 2019 קבעה המועצה הארצית לתכנון ולבניה כי תמ"א 38 תוארך רק עד אוקטובר 2022 ולא עד מאי 2025. לאחר מכן, פרויקט תמ"א 38 יוכל להתבצע בהתאם לשיקול דעתה של הרשות המקומית ורק במסגרת אישור תב"ע (תכנית בניין עיר) והפטור מהיטל השבחה שקיים כיום יקוצץ. לפיכך, חלון ההזדמנויות לביצוע פרויקטים במסגרת התחדשות עירונית הולך ומצטמצם. במידה והבניין שלכם עומד בקריטריונים עליכם לפעול במלוא המרץ וביתר שאת כדי להגיש לועדת התכנון והבניה תכנית בניה על מנת לשמר את ההזדמנות שכנראה לא תחזור.

"אל תגידו: 'חבל, שלא ידענו'. יש קשיים במימוש פרויקט תמ"א 38 אבל הם ניתנים לטיפול. התועלת והערך הכספי ממימוש הפרויקט הם גבוהים בהרבה מההתמודדות עם כמה משוכות. אם תיצמדו לאיש מקצוע מיומן שיבדוק וילווה את הפרויקט הספציפי שלכם, הדרך להצלחה די מובטחת".

מהם היתרונות בליווי הפרויקטים הללו על ידי עורך דין מנוסה המתמחה בתחום התמ"א 38?

"פרויקט תמ"א 38 הוא פרויקט מורכב ומרובה אתגרים שצריך לדעת להתמודד איתם למשך כל התהליך ובכל אבני הדרך בקידום הפרויקט, אך עורך דין מקצועי שמכיר את התהליך, לומד לפני כן את החומר, ההיתכנות והכדאיות ויודע להמליץ מה נכון לעשות בכל שלב. בנוסף, עליו לדעת לאזן ולמצוא את הנקודות בהן שני הצדדים (הדיירים והיזם) מרוויחים ולא רק צד אחד מסוים.חשוב להבין, שיזם מרוצה שהובטחו זכויותיו, יפעל כל הזמן לטובת הפרויקט ולא יעכבו. הוא ירוץ עם זה קדימה וזה חשוב מאוד בפרויקטים אלו. הוא יוודא שהפרויקט יהיה מוצלח ואיכותי לכל אורך הדרך וכולם יצאו נשכרים מהעניין".

מעבר להתמחות משרד עורך דין שחורי טל בפרויקטים של התחדשות עירונית, מספק המשרד שירותי נוטריון לרבות אימות חתימה על ייפוי כוח נוטריוני, בחינת מסמכים ומתן ייעוץ וייצוג משפטי לקראת חתימה על חוזה מכירה / רכישה של דירה מקבלן / יד שנייה, חוזי שכירות והסכמי שיתוף ו/או פירוק במקרקעין עוסק גם בצוואות ובירושות ועוסק בנוסף בייפויי כוח מתמשך. עו"ד שחורי מעניק שרות משפטי ללקוחותיו החל משנת 1995 עד להשגת התוצאות הרצויות.

כתובת המשרד: אחוזה 100, רעננה
טלפון: 09-7457977

קישור לאתר 
קישור לאתר נוסף

עורך דין טל שחורי. צילום עצמי

עורך דין טל שחורי. צילום עצמי


משרד עורכי דין – זמיר, נחום ושות'

משרד זמיר, נחום ושות', השוכן ברחוב אחוזה ברעננה, הינו משרד בוטיק מוביל בתחום המקרקעין, המשפט האזרחי – מסחרי והמיסוי המוניציפאלי. המשרד הוקם בשנת 2010 על ידי עורך דין אסף זמיר (41) בוגר הפקולטה למשפטים במכללה למנהל בהצטיינות ובעל תואר ראשון במשפטים ועורך דין רועי נחום (38) מנהל בעל תואר ראשון במשפטים בהתמחות מקרקעין ותואר ראשון במנהל עסקים.

מאז הקמתו מנוהלים במשרד בהצלחה מרובה תיקים משפטיים רבים, בהם תביעות ייצוגיות מורכבות. מאז נוסד המשרד, הספיקו עורכי הדין לצבור הישגים משמעותיים, כאשר הלכות שניתנו על ידי בית המשפט העליון בתיקים פרי עמלם מצוטטות  בפסיקה ענפה ואף נלמדות באקדמיה המשפטית.

את הפריצה המהירה של המשרד ניתן לייחס בין היתר לדגש שניתן על ידי המשרד לתחום התובענות הייצוגיות. כידוע, תביעות ייצוגיות רבות מוגשות לבתי המשפט בכל שנה, אך הסטטיסטיקה איננה מעודדת. בממוצע רב שנתי, רק 0.8% הבקשות לאישור תובענה ייצוגית מסתיימות בפסק דין. כך לדוגמא, בשנת 2016 מתוך 806 תיקים שהסתיימו באותה שנה, רק 9 הסתיימו בפסק דין.

אלא שהסטטיסטיקה איננה מרתיעה את עורכי הדין במשרד זמיר, נחום ושות', כאשר 2 מבין אותם 9 תיקים שהסתיימו בפסק דין בשנת 2016 (כאמור מתוך 806 תיקים בסך הכל) נוהלו בהצלחה על ידי משרד זמיר, נחום והביאו להשבה כספית עצומה לציבור גדול.

למשרד שתי מחלקות – מחלקת ליטיגציה, בתחום המשפט האזרחי מסחרי, בדגש על תחום המיסוי המוניציפאלי (ארנונה, היטלי פיתוח והיטל השבחה), תכנון ובנייה וכן בסוגיות הקשורות לבתים משותפים, סכסוכי שכנים ופירוק שיתוף במקרקעין. מחלקת נדל"ן המלווה יזמי נדל"ן בפרויקטים מסוגים שונים, בעלי קרקעות, עסקאות תמ"א 38 והתחדשות עירונית, מוכרים ורוכשים של דירות ובתים למגורים ונכסים מסחריים.

לצד הדגש הרב שניתן במשרד לפן המקצועי, דוגל המשרד בחדשנות ויצירתיות יוצאת דופן, כאשר אלו למעשה שתי אבני היסוד המבדלות את המשרד הדינאמי בתחום הרווי במשרדי עורכי דין

'משרד זמיר, נחום ושות' הינו המשרד אשר ייצג את תושבי העיר בתביעה הייצוגית כנגד עיריית רעננה בנושא הארנונה.בפסק דין מיום 16.7.19 התקבלה התביעה הייצוגית במלואה.

המשמעות של פסק הדין הינה השבה של למעלה מ- 20 מיליון שקלים לתושבי העיר, נוכח גביית ארנונה בלתי חוקית בגין שטחים מקורים שאינם תחומים בשלושה קירות'

משרד זמיר, נחום ושות'

אליעזר יפה 5, רעננה

טלפון: 09-7444185

קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק 

דואר אלקטרוני: [email protected]

משרד זמיר, נחום ושות'. צילום: יוהנס פלטן

משרד זמיר, נחום ושות'. צילום: יוהנס פלטן


לקריאה נוספת על עורך דין תכנון ובנייה – לחצו כאן

אדרה רוט ושות' עורכי דין, רשלנות רפואית ונזקי גוף קשים

רשלנות באבחון ובטיפול רפואי, הגורמת נזקים למטופלים והמתרחשת הן בבתי החולים והן במוסדות  רפואיים בקהילה, היא אחד האתגרים הניצבים בפני מערכות הבריאות ברחבי העולם, ומציבה אתגרים חדשים גם בפני המערכת המשפטית.

מי מאתנו לא נתקל במקרים של רשלנות רפואית? כמעט כולנו. אין סיכוי שלא. הרופא שהתרשל, הטיפול שלא ניתן, האחות שלא הקשיבה, הבדיקות שלא בוצעו.

נשמע לכם מוכר? גם לצוות משרדה של עו"ד אדרה רוט.  למעלה מ- 20 שנה עו"ד אדרה רוט מייצגת בהצלחה נפגעי רשלנות רפואית ומי שנפגע פגיעות גוף קשות. למשרד ניסיון עשיר בתביעות רשלנות רפואית במהלך הריון, בלידה, איחור באבחון גידולים או מחלות קשות, ניתוחים שבוצעו ברשלנות, ועוד.

גם במקרים של פגיעות בתאונות דרכים, תאונות עבודה, אובדן כושר עבודה או מצב בו אדם הופך חלילה לסיעודי, משרדה של עוה"ד רוט יודע לסייע ולאפשר לנפגעים למצות את זכויותיהם אל מול חברות הביטוח והמוסד לביטוח לאומי.

עו"ד אדרה רוט. קרדיט: שמרית טרנר

עו"ד אדרה רוט. קרדיט: שמרית טרנר

כולנו יודעים שחברות הביטוח אינן ממהרות להעביר את כספי הפיצויים, בוודאי לא במקרים קשים,  אולם צוות המשרד דואג כי הלקוחות  יקבלו את כל אשר מגיע להם.

עו"ד רוט בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. נשואה ואם לשני בנים. נתקבלה כחברה בלשכת עורכי הדין בשנת 1997, בוגרת השתלמויות עומק בנושא רפואה למשפטנים באוניברסיטת תל אביב ובעלת רישיון נוטריון.

כיום עו"ד רוט משתתפת בפאנלים שונים בנושאי רשלנות רפואית ואף מעבירה הרצאות בתחום נזקי הגוף.

כבר מתחילת דרכה התמחתה עו"ד רוט בתחום נזקי הגוף בכלל והרשלנות הרפואית בפרט, וייצגה בחלק מן התביעות הגדולות ביותר אשר התנהלו במדינת ישראל.

לאחר שנים בהן ייצגה בעקר את חברות הביטוח השונות, החליטה להתמקד בייצוגם של תובעים , ומזה למעלה מ- 17 שנים משרדה מייצג תובעים פרטיים בלבד. וכך נשמעים הדברים מפיה: " אנו חרטנו על דגלנו להיות לאוזן קשבת ולפה עבור כל אותם אלו אשר קולם לא נשמע . אנו דואגים כי אם מישהו יתרשל, הוא ייתן את הדין על כך, והנפגע יקבל את הפיצוי המגיע לו.  זו השליחות שלנו".

מי הם לקוחות המשרד?

"כל מי שנפגע פגיעת גוף משמעותית מרשלנות רפואית, מי שנפגע בתאונת דרכים, תאונת עבודה, נמצא באבדן כושר עבודה או  זכאי לקבל פיצוי מהביטוח הסיעודי, וכן אנשים שחלו במחלות קשות".

מה יתרונות המשרד שלך בתחומים הללו?

"ראשית, זהו תחום המומחיות שלנו. איננו מייצגים באף נושא אחר, כבר למעלה מעשרים שנה. בנוסף, אנו מייצגים רק את התובעים ולעולם לא את חברות הביטוח או בתי החולים.

צוות משרדי עובד עם מיטב המומחים הרפואיים בארץ ובעולם, ולזכותנו תקדימים בפסיקת בית המשפט העליון. המשרד שלנו הוא משרד בוטיק, מנוסה  ובעל מוניטין וותק, אנו מעניקים ללקוחותינו יחס אישי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר . רק עורך דין אשר מתמחה בתחום יכול להשיג את הפיצוי המרבי עבור הנפגע".

כתובת המשרד: רעננה, רחוב השיזף 4, קומה 8.

קישור לאתר 

טלפון: 09-7487778

דאר אלקטרוני: [email protected]


שלומוביץ, סורקין ושות‘ מתמחים בתחום הנדל"ן

נראה שבשנים האחרונות כל המדינה משתתפת בחגיגות ההתחדשות העירונית, בין אם בפרויקט תמ"א 38 ובין אם בפרויקט מסוג פינוי ובינוי. דיירי בניינים רבים מקבלים הצעות מפתות מיזמים שמבטיחים להפוך את הבניין הישן למגדל דירות מפואר. לא פעם החלומות על בית חדש ומרווח עוברים דרך מסע ארוך, מתיש ומייגע שבסיומו נותרים הדיירים מאוכזבים כשהתכנית על בית החלומות החדש יורדת לטמיון. משרד עורכי דין שלומוביץ, סורקין ושות‘ נמנה בין המשרדים המובילים בשרון בתחום הנדל"ן ומספק מענה בכל הקשור לעסקאות בנדל"ן בכלל ולעסקאות  התחדשות עירונית במתווה של תמ"א 38 ו- פינוי בינוי.

משרד שלומוביץ, סורקין ושות' הוותיק שפועל ברעננה כבר משנת 1995 מציעים ליווי מקצועי, אמין ומהימן עם ערך מקסימלי ללקוח. מדובר במשרד משפחתי המשלב בתוכו את הבעלים והמייסד עו"ד אילן שלומוביץ, שמביא עימו ניסיון רב שנים, ותק ומקצועיות, עו"ד אדם סורקין, שותף במשרד המוביל ומנהל את מחלקת הנדל"ן ו- בנו של אילן, עו"ד ירון שלומוביץ שמהווה את הקול והרוח של הדור הצעיר. לאחרונה הקימו במשרד מחלקת בוררות בראשותו של עו"ד חיים שיין, ד"ר למשפטים, מוסמך לרבנות, פובליציסט ומרצה למשפטים.

בשונה ממשרדים אחרים, שמתיימרים לייצג יזמים וכרישי נדל"ן, מקפידים במשרד הוותיק לייצג אך ורק דיירים. "לעיתים נראה כאילו הקומבינה הישראלית פתחה סניף בתמ"א 38" אומר עו"ד ירון שלומוביץ, עו"ד במחלקת הנדל"ן המלווה ומייצג בעסקאות מכר מקרקעין ומטפל ומייצג דיירים במסגרת פרויקטים של התחדשות עירונית במתווה של תמ"א 38. "פעמים רבות  אנו נתקלים במצבים בהם אינטרסים צרים וזרים, כאלה ואחרים מצד דיירים או יזמים, הם שמביאיםלעיכובים במקרה הטוב ולכישלון התהליך במקרה הגרוע".

כך למשל, עו"ד שלומוביץ יודע לספר על עיכובים רבים שנגרמים כתוצאה ישירה ממהלכים של יזמים. לא פעם יהיה זה היזם שיפנה דיירים לעורכי דין מטעמו- מה שמביא לניגוד אינטרסים, דיירים שמקבלים סכומי כסף גדולים "מתחת לשולחן" ומטביעים את הבניין עם הדיירים עצמם,

אז איך ניתן להימנע מסחבת, בירוקרטיה ומהמורות בדרך?

"הדרך הטובה למזער נזקים וסיכון ולמקסם רווחים בדרך להצלחת התהליך בהתחדשות עירונית היא לבצע אותו עם יועצים מטעמכם שמחויבים לכם ולתהליך, מתחילתו ועד סופו. הקמנו במשרד חברה שכל תפקידה הוא לאגד דיירים לתהליך של פינוי בינוי ותמ"א 38 עוד לפני שמגיע היזם. עורך דין עם ניסיון יכול לסייע לדיירים לנהל מכרז לבחירת היזם, ולקדם את התהליך באופן שקוף ונכון כך שהכוח יהיה בידיים של הדיירים- מה שלרוב לא קורה כשנכנס יזם חיצוני ועיקר הכוח והיד מצוי אצלו. העובדה שמתחילים את התהליך במקום אחד עם אנשי מקצוע ועורכי דין מהמובילים בתחום יש בו בכדי להבטיח את הצלחתו של התהליך".

משרד עורכי דין שלומוביץ, סורקין ושות‘. צילום: עליזה אופק

משרד עורכי דין שלומוביץ, סורקין ושות‘. צילום: עליזה אופק

משרד עורכי דין שלומוביץ, סורקין ושות‘

רחוב קלאוזנר 2, רעננה

טלפון: 077-3429508

קישור לאתר


"השלום מתחיל במקום בו נמצאת הקשבה"

רוני בן-ארי, עורכת דין, מגשרת מוסמכת ונוטריונית, מסבירה על החשיבות בתהליך הגישור במסגרת הליכי גירושין לצורך הגעה והכנת הסכם שיהיה מקובל על שני הצדדים ויביא לחסכון משמעותי במשאבים רגשיים וכספיים

רוני בן-ארי. צילום לימור חפץ

רוני בן-ארי. צילום לימור חפץ

זוגות העומדים בפני תהליך גירושין חווים משבר לא פשוט. מלבד הכאב הרגשי הנלווה לפירוק הבית, ישנם נושאים רבים הטעונים הסכמה.
רוני בן ארי, מגשרת מוסמכת ונוטריונית, עוסקת במקצוע למעלה מ- 20 שנה. היא מטפלת בכל סוגי החוזים, לרבות: ליווי וייצוג בעסקאות מכר ורכישה של נכסי נדל"ן והשכרתם, הסכמים מסחריים, הסכמים בתחום ההייטק והסכמים מול בעלי מקצוע. היא אף עוסקת בפן החוזי בדיני משפחה ובכלל זה: עריכת צוואות, הסכמי ממון והסכמי גירושין, טיפול בבקשות לצווי ירושה וקיום צוואה, אפוטרופסות ועוד. היא דוברת מס' שפות (אנגלית, צרפתית וספרדית) ומספקת שירות בהן למי שלא דובר עברית.
על חיוניותו של תהליך הגישור במהלך גירושין, היא אומרת: "הגעתי לתחום בעקבות הליך הגירושין שחוויתי על בשרי. אז התחדדה אצלי ההבנה שאם כבר מגיעים למקום העצוב של פירוק המשפחה, חשוב לעשות זאת בצורה הנעימה והמכבדת ביותר, במיוחד כשיש ילדים. שמירה על יחסים תקינים בין ההורים תוך כדי הליך הגירושין ולאחריו, הינה קריטית למען טובת הילד".

מהו היתרון בתהליך גישור ובפרט בכזה המלווה ע"י עורך דין מומחה?
"היתרון המרכזי הוא שהשליטה נשארת בידי הצדדים, בניגוד למצב בו פונים לבית משפט ואז תלויים לחלוטין בחסדי השופט ונתונים להשקפת עולמו ולתפיסותיו. תפקיד העו"ד המגשר הוא ללוות את בני הזוג בהליך המו"מ ביניהם, לכוון אותם להסכמות ולאחר מכן לעורכן בהסכם שיקבל תוקף משפטי. תוצאה זו מושגת במקרים רבים בכמה מפגשים, בעוד שהליך המתנהל בבימ"ש יכול לארוך שנים וכרוך בדר"כ בעלויות כבדות ובאנרגיות שליליות."
משרד עו"ד רוני בן -ארי שם דגש על מתן שירות מיטבי ללקוח, הקשבה לצרכיו ותפירת פתרון אישי לכל אחד ואחד תוך גמישות ומקצועיות. המוטו של עו"ד בן ארי הוא: "השלום מתחיל במקום בו נמצאת הקשבה" וכך בדיוק היא מתנהלת מול לקוחותיה ומנחה אותם. בהקשר של הגישור, לעיתים מפגש הגישור הינו הפעם הראשונה בה בני הזוג באמת מקשיבים זה לזה מאז שנפרדו וזהו בסיס חיוני ליצירת הסכמות בהמשך.
עו"ד בן -ארי מתנדבת במרכז הגישור של עיריית רעננה. שילוב ההכשרה המקצועית שקבלה עם הניסיון שרכשה כעורכת דין בתחום המסחרי, כיוונו אותה להתנהלות מקצועית ברוח קידום עסקאות וסגירתן, תוך מתן ביטוי הולם לאינטרסים של שני הצדדים ("win-win situation").
הנכם מוזמנים להיעזר בשרותיה הטובים.

כתובת המשרד: רח' התעשייה 15 רעננה, קומה שנייה.
טלפון: 09-7442744
קישור לאתר


עו"ד איתן גליק, חברת עורכי דין

חברת עורכי הדין איתן גליק קיימת מזה עשור וממוקמת באזור התעשייה רעננה. החברה מתמחה בדיני נזיקין, רשלנות רפואית, דיני עבודה, והעולם החוזי והמסחרי. המשרד מנוהל ע"י עו"ד איתן גליק ועו"ד, ד"ר מוניקה סגל.
המשרד זכה למוניטין רב עם השנים כמשרד בוטיק ייחודי. הוא ידוע כמעניק ללקוחותיה שירות אישי, איכותי ויעיל, ללא פשרות. השירות ניתן באופן אישי ע"י מנהלי המשרד, המלווים כל תיק לאורך כל חייו.

עוד איתן גליק. צילום בני לפיד

עוד איתן גליק. צילום בני לפיד

עו"ד איתן גליק הוא בוגר במשפטים, בעל תואר בהנדסת מערכות מידע מהטכניון וכן תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת אולבני בניו-יורק. הוא שימש במשך שנים רבות כמנהל בכיר בכמה מהחברות המובילות במשק (סמנכ"ל שיווק קונצרני בעלית תעשיות בע"מ, סמנכ"ל שיווק ביפאורה תבורי, סמנכ"ל שיווק ומכירות בתבל שידורי כבלים). לעו"ד גליק ניסיון עסקי רב שנים ומוכח.
עו"ד, ד"ר מוניקה סגל נמצאת שנים רבות בעולם הרפואה ובו זמנית בעולם המשפט ופיתחה זווית ראיה ייחודית בנוגע לתביעות רשלנות רפואית (התמחות בתביעות רשלנות ברפואת השיניים). היא בוגרת בי"ס לרפואת שיניים, חברה בהסתדרות רפואת השיניים, מורשית משרד הבריאות לטיפולי שיניים בהרדמה כללית, בוגרת תואר ראשון במשפטים LLB וחברה בלשכת עורכי הדין.
עו"ד איתן גליק ייצג במאות תיקים בכל בתי המשפט בארץ. לגליק ניסיון רב בליטיגציה אזרחית מגוונת.

בין תחומי הטיפול של המשרד:
דיני עבודה: טיפול בהלנת שכר, פיטורין שלא כדין, אי תשלום מרכיבי שכר כדין, הפרת זכויות העובד, עריכת חוזי עבודה, ייצוג בשימוע פיטורין, ייצוג בבתי הדין לעבודה בכל הארץ.
נזיקין וביטוח: כל סוגי דיני הנזיקין והביטוח, נזקי גוף ורכוש, רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה, תביעות נגד עיריות ומועצות מקומיות, תביעות נגד ביטוח לאומי, תאונות אישיות.
מסחרי וחוזים: הקמת ורישום חברות, הסכמי מייסדים, הכנת מכתבי התראה משפטיים, עריכה ובדיקה של הסכמים וחוזים עסקיים, הכנת כתבי טענות (כתבי תביעה, כתבי הגנה, צווי עיקול, צווי מניעה וכו'), ייצוג בבתי משפט, ייעוץ משפטי מקיף – על פי צרכי הלקוח.

כתובת החברה: התדהר 17 רעננה
טלפון: 09-7486737
קישור לאתר


מרום, עדני ושות' – עורכי דין ונוטריון

לתת ללקוח את ההרגשה, כי הוא נמצא בידיים בטוחות בכל הליך משפטי שהוא נקלע אליו.

משרד עורכי הדין מרום, עדני ושות' הוקם בשנת 1999 ע"י עורכי הדין רענן מרום ואבינועם עדני, כמשרד בוטיק מקצועי המתמחה בתחום המקרקעין, פשיטת רגל והוצאה לפועל, דיני ירושה וייצוג משפטי בסכסוכי ירושה ותביעות אזרחיות מורכבות בכל הערכאות.

לעורכי הדין אבינועם עדני ורענן מרום, ניסיון מקצועי מעל 20 שנה ומוניטין מוערך ומכובד. הם מייצגים לקוחות פרטיים ועסקים קטנים ובינוניים, וכן חברות וארגונים גדולים ומובילים במשק, ביניהם: כלל חברה לביטוח, חברת אגד, ביה"ח בלינסון, מרכז רפואי רבין, חברות בניה, דיזל הנדסה, חברות יבואניות ועוד.

עו"ד אבינועם עדני משמש מזה כיו"ר ועדת הערר בעיריית רעננה  משנת 2012.

שירות מקצועי וישיר עם דגש לזמינות אישית לכל לקוח

עסקאות במקרקעין

עוה"ד מרום ועדני בעלי נסיון רב בליווי עסקאות, החל מעסקאות מכר פשוטות של דירות וכלה בעסקאות מורכבות במקרקעין. כמו כן, לעוה"ד נסיון רב בייצוג בפרויקטים של התחדשות עירונית במסגרת תמ"א 38, הן כמייצגים יזמים והן בייצוג מאות דיירים, חלקם בשלבי בנייה וחלקם לאחר מסירת דירות לדיירים.

היתרון של המשרד הוא הניסיון בפועל בליווי פרויקטים והידע לתאם בין כל גורמי המקצוע החל משלב המו"מ, דרך החתימה על ההסכם וכלה בסיום הפרויקט בצורה הטובה ביותר.

ליטיגציה משפטי (ייצוג בבתי משפט)

עוה"ד מרום ועדני בעלי נסיון רב בתחום הליטיגציה בכל הערכאות ובכלל זה ניהול תיקים החל מניהול תביעות פשוטות וכלה בתיקים מורכבים במליוני ₪, תוך שימוש בנסיון הרב שהם צברו במשך עשרים שנה. החשיבה היצירתית לצד הידע המקצועי מביא את עוה"ד למציאת פתרונות בצורה הטובה ביותר עבור הלקוח.

חדלות פרעון (פשיטת רגל)

המשרד מטפל בחייבים רבים עד לקבלת הפטר מלא מחובות והצליח תוך שימוש בנסיון המקצועי להגיע להסדרי נושים שעמדו על כעשרה אחוז מגובה החובות. כמו כן, ניהל המשרד עבור חייבים רבים מו"מ מול נושים שונים ובכלל זה מול בנקים ומוסדיים ובמקרים רבים הצליח להפחית במסגרת הסדר חוב למעלה מתשעים אחוז מהחוב.

הליך חדלות פרעון הוא הליך מורכב, הדורש מעורך הדין המייצג לבצע שורה של החלטות קריטיות עוד בטרם ההחלטה על התהליך, לכל אורך ההליך, ועד תום ההליכים. עורכי הדין במשרד מרום עדני ושות', מנוסים ביותר בהליכי פשיטת רגל ומלווים את לקוחותיהם יד ביד מהשלב הראשון עד לקבלת ההפטר המיוחל.

עו"ד רענן מרום: "לפעמים הסיפוק בהגעה להסדר טוב לטובת חייב, עולה עשרות מונים על עסקת מקרקעין מורכבת ומכובדת בעלת שכר טרחה נאה בצידה".

עו"ד רענן מרום. צילום: ירון גרזון

סכסוכי ירושה

מה בעניין סכסוכי ירושה מורכבים?

"למשרדנו נסיון רב בליווי משפטי וייצוג במקרים של סכסוכי ירושה מורכבים, כגון התנגדויות לצוואה, ביטול מתנות במקרקעין, ביטול תצהירי הסתלקות מעזבון, תביעות לפינוי, תביעות לפירוק שיתוף וכיוצ"ב.

"תפקיד עורך הדין במקרה זה הוא לבחון את כל הזכויות העומדות ללקוח, לבחון את הצוואה והאם היא הוגשה כדין ואם נחתמה מתוך רצון חופשי של המצווה או שמא חתם כשלא הבין על מה הוא חותם, השפעה בלתי הוגנת וכו'.

"עו"ד אבינועם עדני: כעורכי דין מקצועיים ומובילים בתחום, אנו מבינים את האתגרים הרגשיים עמם מתמודדות המשפחות כאשר צצות מחלוקות בענייני ירושה, ולכן אנו מקפידים תמיד למצוא את האיזון הנכון של המומחיות שלנו, לצד הרגישות והנחישות בעת פתרון הסוגיות המורכבות הללו, לטובת השגת התוצאות הטובות ביותר ללקוחותינו".

ואתם מספקים בנוסף, ייפוי כוח מתמשך?

"בהחלט. ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי המאפשר לכל אדם מעל גיל 18 למנות מיופה כוח, שיהיה מוסמך לפעול מטעמו ולהחליט כיצד יטופלו ענייניו השונים וזאת, בנסיבות בהן הממנה עצמו, מסיבה זו או אחרת כבר לא יהיה מסוגל לטפל בענייניו או לקבל החלטות באופן עצמאי. כעו"ד מורשה לספק ייפויי כוח מתמשך, אני מבצע את התהליך הזה עבור לקוחותיי במידת הצורך", מציין עו"ד אבינועם עדני.

"למשרדנו מחויבות אישית לכל אחד מלקוחותינו באמצעות ייצוג וליווי מוקפדים ואיכותיים. אנו מיישרים את המטרות שלנו לצד מטרות ההגנה על הלקוחות ומספקים עבורם ייעוץ נרחב והסברים מעמיקים לקבלת ההחלטות הנכונות, לצד הכנה יסודית לכל מקרה ומקרה. הלקוחות שלנו מעורבים בהכנת התכנית המשפטית ובכל צעד וצעד בתיק שלהם, עד להשגת התוצאות הטובות ביותר עבורם".

כתובת המשרד: אחוזה 115 רעננה

מעבר לאתר

טלפון: 09-7749922

עו"ד אבינועם עדני. צילום: ירון גרזון

עורך דין לתכנון ובנייה – למידע בנושא פיצויים בעקבות הפקעות הרכבת הקלה והמטרו


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר