בית יד לבנים צילום עזרא לוי
בית יד לבנים צילום עזרא לוי

"נדרשת מתיחת פנים אמיתית לרחבת יד לבנים"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה אחת בשבוע, והפעם: "מה הדבר הראשון שראש העירייה צריך לטפל בו?"

פורסם בתאריך: 20.11.18 20:35

שלומי חננאל

חננאל שלומי

שלומי חננאל

“ראש העיר הנבחר צריך להודיע על כך שיכין תוכנית לכל תקופת כהונתו, תוכנית שתוצג לציבור להערותיהם ולעיונם תוך 50 ימי עבודה ותאושר. התוכנית צריכה לכלול את כל תחומי החיים: חינוך, ביטחון תושבים, תכנון ובניה, תרבות ושאר נושאים החשובים לחייהם של תושבי העיר. התוכנית תגובש יחד עם נציגי הציבור. זאת הדרך הנכונה, מכיוון שהציבור כיום יותר מתמיד מעוניין ורוצה להיות מעורב בצביונה העתידי של העיר. דרוש לנו מנהיג אחראי שיתווה דרך מקובלת על כל גווני הקשת הפוליטית”.

(שלומי חננאל, תושב רעננה, הוא הבעלים של בית הקפה ‘אחוזת הלחם’)

קארי פכטר

קארי פכטר. צילום עזרא לוי

קארי פכטר. צילום עזרא לוי

“ראשית על ראש העיר הנבחר להודות לתושבים ולמועמדים כל אחד על התרומה שלו לעניין הדמוקרטי. עליו להודיע שהוא מחבק את כולם ומבקש את עזרת כולם להצלחתו ולהצלחת העיר. המחלוקות שייכות לעבר, וכעת עליו למצוא את הדרך להיות ולפעול למען העיר והציבור בכלל. אין איפה ואיפה. כל הציבור בחר בו ועליו לראות בדרך אצילית את עצם בחירתו ולא לנסות לראות מי היה נגדו או לא בעדו. הציבור רוצה מנהיג שיש לו את התכונות הנעלות של כבוד לכולם. על ראש העיר הנבחר לבדוק בימים הראשונים את מצבם של הנכים, הקשישים והחד הוריות בעיר, ולראות מה הוא יכול לעשות למענם. ראש עירייה יכול לעשות המון, הכל שאלה של רצון ודרך. אהבת חינם תאפשר לו להצליח ולקדם את העיר לעיר נפלאה מלאת חיים ושמחה למען כולם. למעשה כולם מצפים להרבה, אבל ראש עירייה יכול אכן לעשות הרבה, אם ירצה לשנות דברים ועוולות הרי שהוא יצהיר על כך ויפעל בנחישות בנושא, ולטובת מתן סיוע לאלו הזקוקים לכך”.

(קארי פכטר, תושבת רעננה, היא פעילה חברתית)

מארי פארי

מארי פארי

מארי פארי

“לראש העיר הנבחר ישנם הרבה מאוד עניינים לטפל בהם ברגע שייבחר. בין הדברים החשובים שצריך לטפל בהם נמצאת חזות פני העיר שזקוקה לטיפוח. בפרט, נדרשות מתיחת פנים אמיתית לרחבת יד לבנים והצבת מצלמות. כמו כן נדרשים פקחים שיפקחו על הוונדליזם שמתחולל באזור מרכז העיר בעיקר בסופי שבוע. יש להבין כי האוכלוסייה שמתגוררת במרכז העיר, גם היא זקוקה לשקט ושלווה. אין סיבה לרעשים ולצרחות של בני הנוער, שמהוות הטרדה של ממש”.

(מארי פארי, תושבת רעננה, היא בעלת משרד התיווך מרי פארי שירותי נדל״ן)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר