עו"ד חיים שיין. צילום: האקדמית נתניה
עו"ד חיים שיין. צילום: האקדמית נתניה

חיים שיין פורש מהחיים האקדמיים

המשפטן והפובליציסט חיים שיין, תושב רעננה, שכיהן כמרצה בכיר באקדמית נתניה וכחבר סגל במכללת שערי משפט, פרש אתמול מהחיים האקדמיים בטקס חגיגי

פורסם בתאריך: 26.12.18 12:08

עו"ד ד"ר חיים שיין, תושב רעננה, שכיהן כמרצה בכיר בבית הספר למשפטים באקדמית נתניה וכחבר סגל בכיר במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט,פרש אמש מהחיים האקדמיים. שיין, 68, כיהן משנת 1995 ועד היום כמרצה באקדמית נתניה, כחבר סגל במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט והרצה במוסדות אקדמיים נוספים בהתמחות בתחום הפילוסופיה של המשפט.

לציון פרישתו של שיין, התקיים אתמול כנס בבית הספר למשפטים באקדמית נתניה, בנושא "מעמדם של חוקי יסוד בתמורות הזמן", בהשתתפות נשיא בית המשפט העליון (בדימוס) פרופ' אהרן ברק ויו"ר הנהלת הסוכנות היהודית עו"ד יצחק (בוז'י) הרצוג, נשיא האקדמית נתניה פרופ' יעקב הרט, מנכ"ל המכללה עו"ד צחי רדיאנו, ד"ר ישראל גילת מביה"ס למשפטים במכללה, ד"ר שוקי שגב מביה"ס למשפטים וסטודנטים.

עו"ד ד"ר חיים שיין, אמר על פרישתו מהחיים האקדמיים:" אני מעולם לא הייתי מרצה, למילה מרצה יש משמעויות שליליות בעיניי- ראשית, ריצה אחרי הסילבוס, והכנת סטודנטים למבחן בלבד. ושנית, המילה מרצה מגיעה מן השורש לרצות. אני לא מרצה אני מורה ומחנך. אני רואה עצמי כמורה דרך לכל הסטודנטים אותם לימדתי. תמיד ניסיתי לחנך את הדורות הבאים שמשפטים זה אחד המקצועות בעלי המשמעות החברתית הגדולה ביותר. כיום אני עוזב את ההוראה, אך אני מבטיח שאמשיך להילחם עבור מדינת ישראל צודקת יותר. אנחנו עם אחד ויש לנו מולדת אחת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר