אבנר יאור. צילום: הראל שורצברג
אבנר יאור. צילום: הראל שורצברג

אבנר יאור עוזב את מכבי רעננה: "במצב שנוצר איני יכול לתת 100% מעצמי"

הקבוצה שממשיכה להתדרדר בתחתית הליגה השנייה, ספגה מכה נוספת עם עזיבתו של המאמן בשל סיבות אישיות. ללא יאור, הובסה הקבוצה ב-31 נקודות הפרש בקריית מוצקין

פורסם בתאריך: 27.11.19 13:35

מכבי עירוני רעננה אמנם סובלת מפתיחת עונה נוראית, אך ספגה בשבוע שעבר מכה קשה עוד יותר עם סיום דרכו במועדון של המאמן אבנר יאור, שביקש לעזוב את תפקידו מסיבות אישיות. "אבנר יאור ביקש לסיים את עבודתו מסיבות אישיות ובהנהלה כיבדו את בקשתו לאחר עבודה משותפת של קצת יותר מעונה", נמסר בהודעת המועדון. "יובהר כי אין ההחלטה קשורה לתוצאות האחרונות ובמועדון היו מאוד מרוצים מעבודתו של יאור".

"לפני כשבוע הודעתי שעלי לסיים תפקידי בשל מחויבויות משפחתיות ואישיות. מזה תקופה נוצר מצב שבו איני יכול לתת 100% מעצמי ומשכך החלטתי שלא להמשיך באימון הקבוצה", הוסיף יאור עצמו. "אנשי ההנהלה בראשות היו"ר ערן טסל ורון נווה אשר אמון על הצד המקצועי, הבינו את העניין ונענו לבקשתי. בשישי שעבר שוחחתי גם עם השחקנים ושאר אנשי הצוות ועדכנתי אותם בעניין. חשוב לי להודות לכל מי שהייתה לי הזכות לעבוד איתו במהלך התקופה בה אימנתי במועדון ולציין שזהו אחד המקומות הטובים ביותר בהם עבדתי. יחד הגענו להישגים ולתוצאות קבוצתיות מרשימות, טיפוח שחקנים וקידומם לרמות הבאות. תודה מקרב לב ובהצלחה בהמשך". כזכור, הוביל אשתקד יאור את רעננה לעונה חלומית בה סיימה במקום הראשון בליגה הסדירה והמשיכה עד סדרת חצי גמר הפלייאוף, בה הודחה בידי מכבי חיפה, שעלתה לליגת העל. ברעננה ציינו באמצע השבוע כי ייעשה ניסיון למנות מאמן בימים הקרובים וכי ישנם מספר מועמדים לתפקיד, אך סירבו לנקוב בשמות מאחר שטרם נעשתה פנייה רשמית למי מהם.

בינתיים, מי שניהל את משחק הליגה בשלישי בחוץ מול קריית מוצקין הוא עוזרו של יאור, עדיאל שתיבי. רעננה, ככל הנראה בהשפעת העזיבה המפתיעה של מאמנה, נראתה כמו עדר ללא רועה והובסה 108:77. רבע שני קטסטרופלי בו ספגה 35 נקודות וקלעה 13 בלבד סתמו את הגולל על סיכוייה של האורחת במשחק והפכו את המחצית השנייה לגארבג' טיים מתמשך. לארי אנדרסון (25 נק') ואוריאל טרוצקי עם דאבל דאבל של 18 נק' ו-14 ריב' בלטו בחולשה הכללית של רעננה.

אגב, במקביל לעזיבתו של יאור שחררה הקבוצה את וונדל מקינס, שהגיע כמחליף זמני לטיילר ויידמן הפצוע, והחתימה במקומו את גילברט בראון (32, 1.98 מ'), ששוחרר מגליל עליון. מול מוצקין ערך בראון הופעת בכורה ותרם 12 נק', 5 ריב' ושני אס'. בתום חמישה מחזורים מוצאת עצמה רעננה במצב קשה ולא מוכר, כאשר היא מדורגת במקום ה-13 והלפני אחרון עם 6 נקודות בלבד – ניצחון בודד לעומת ארבעה הפסדים. בשלישי הבא, ייתכן שעם מאמן חדש על הקווים, תארח הקבוצה את גליל עליון, שמדורגת חמישית עם שתי נקודות יותר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר