צילום אילוסטרציה תומר אפלבאום
צילום אילוסטרציה תומר אפלבאום

הנתונים נחשפים: כמה תלמידים בכיתות ז' סובלים מהשמנת יתר

נתונים נוספים שנחשפו השבוע הם אחוז חולי הסרטן ברעננה ביחס לנתון הארצי, אחוז הילדים שהתחסנו נגד חצבת, וגם קופת החולים לה יש הכי הרבה מבוטחים ברעננה

פורסם בתאריך: 6.2.19 10:37

משרד הבריאות פרסם השבוע באתר האינטרנט שלו את "מפת הבריאות הישובית", הסוקרת את מדדי הבריאות של תושבי ישראל בכל רשות מקומית. אז מה הם הנתונים אצל תושבי רעננה?

במדד תמותות התינוקות, רעננה נמצאת במקום נמוך מאוד בטבלה עם שיעור של 1.3 פטירות לכל 1,000 לידות, כשהממוצע הארצי עומד על 3.2. שיעור חולי הסוכרת ברעננה, עומד על 40.3 חולים לכל אלף איש כשהממוצע הארצי עומד על 56 חולי סוכרת לכל אלף איש.

בקרב ילדים נבדקה השמנת יתר – ברעננה נמצא כי 25.4 אחוז מהילדים בכיתות ז' סובלים מהשמנת יתר, לעומת הממוצע הארצי שעומד על 30 אחוז. כמו כן נבדק גם שיעור המתחסנים בחצבת בקרב תלמידי כיתה א', כש-95 אחוז מהילדים ברעננה על פי משרד הבריאות התחסנו לעומת הממוצע הארצי שעומד על 96.1 אחוז.

נתון נוסף שנבדק במפת הבריאות היישובית הוא אחוז חולי הסרטן בכל רשות מקומית. ברעננה אחוז התחלואה בסרטן בקרב גברים עומד על 319.6 חולים לכל 100 אלף נפשות, כשהממוצע הארצי עומד על 330 חולים. אחוז התחלואה בסרטן בקרב נשים ברעננה הוא 342.1 חולות לכל 100 אלף נפשות, כאשר הממוצע הארצי עומד על  315. בסרטן השד, ברעננה חולות כ-109.4 נשים לכל 100 אלף נפשות, כאשר הממוצע הארצי עומד על 103.

בנוסף, נבדקה בכל יישוב קופת החולים המועדפת על התושבים. על פי משרד הבריאות, קופת החולים המועדפת על תושבי רעננה היא "מכבי" – בה מבוטחים כ-53 אחוז מהתושבים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר