עסקים - כושר מאוזן. צילום אורי לאוגומר

העסקים שעושים את רעננה: "האטת הקצב מאזנת אותנו"

מנצחים ביחד: רשת שוקן ובנק הפועלים בפרויקט משותף לעידוד קנייה בעסקים מקומיים. הכירו את הרעננים שבונים תוכניות אימון ואת מכון האסתטיקה שהחל את דרכו עוד בארגנטינה

פורסם בתאריך: 16.8.20 12:52

כושר מאוזן

"האטת הקצב מאזנת אותנו"

שנת הקמה: 1993
האנשים שמאחורי העסק: אורי לאוגומר הבעלים והמאמן והמדריכות מיכל זיידמן דותן, מדריכת כושר גופני ומדריכת טניס, ואורלי רוחן, המנוסה בבניית תוכניות אימון פרטניות למבוגרים ולבני נוער.
על העסק: "תפיסת האימון שלנו היא התפיסה הפונקציונאלית (Functional Training) ששמה דגש על אימון משולב ומתואם של רוב מערכות הגוף הקשורות לתנועת השרירים והשלד, רפלקסים, שיווי משקל, יציבות ויציבה, קואורדינציה וניצול אנרגטי יעיל".
איך התחלנו: "כושר מאוזן החל עוד בסנט לואיס, מיזורי שבארצות הברית. אורי היה בעבר אתלט בנבחרת ישראל לאתלטיקה קלה בשנות ה-70 והיה שיאן הנוער בריצות למרחקים בינוניים וארוכים".
מה הקורונה לימדה אותנו: "תקופת הקורונה חידדה עבורנו כמה חשוב להתמיד בפעילות הגופנית ושהאטת הקצב מאזנת אותנו".
כתובת: יערה 27, רעננה. טלפון: 052-8590506. אתר: http://www.fitnessinbalance.co.il/. פייסבוק: כושר מאוזן.

עסקים – מוניקה פכטר. צילום ענת קזולה

מרכז אסתטיקה מוניקה פכטר

"ההתאמות נעשו ברמת ריווח התורים"

שנת הקמה: 2000
האנשים שמאחורי העסק: מוניקה פכטר (65).
על העסק: "המרכז עוסק בטיפולים קוסמטיים לא פולשניים באמצעות מכשור מתקדם ושימוש בחומרים ובמוצרים איכותיים – טיפולים בתחום האנטי אייג'ינג, טיפולי צוואר, אקנה, פיגמנטציה בעור ונוספים".
איך התחלנו: "התחלתי את הקריירה שלי עוד בארגנטינה, שם גם למדתי את התחום, נוסף על לימודי בארץ, ובמשך השנים הדרכתי קוסמטיקאיות רבות. את העסק הראשון הקמתי עוד בארגנטינה".
מה הקורונה לימדה אותנו: "מרכז האסתטיקה של מוניקה שמר גם בתקופה זו על רמת ניקיון וחיטוי גבוהה. ההתאמות נעשו ברמת ריווח התורים בין כל לקוח ללקוח על מנת לשמור על בריאותם. לקוחות שרצו לרכוש ממוצרי המותג של מוניקה באמצעות הערוצים הדיגיטליים השונים זכו לקבלם באמצעות שליח עד הבית תוך יחס אישי".
כתובת: לוי אשכול 2, רעננה. טלפון: 052-8028147. אתר: https://www.monicapachter.com/. פייסבוק: https://www.facebook.com/monicapachter. אינסטגרם: https://www.instagram.com/monica.pachter/

מעוניינים להופיע במדור? שלחו מייל-  [email protected] 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר