לירון פורת צילום אורנית אלוני
לירון פורת צילום אורנית אלוני

העסקים שעושים את רעננה: "בגיל 30 החלטתי לעשות שינוי"

מנצחים ביחד: רשת שוקן ובנק הפועלים בפרויקט משותף לעידוד קנייה בעסקים מקומיים. הכירו את לירון פורת שמלווה מנהלים ואת עו"ד יואל אדוט שמתמחה בדיני מקרקעין

פורסם בתאריך: 2.9.20 12:26

לירון פורת – ייעוץ אסטרטגי למנהלים בשיטת זום אאוט זום אין

"אני הופכת מנהלים למחייכים ואפקטיביים"

שנת הקמה: 2013
האנשים שמאחורי העסק: לירון פורת
על העסק: "הרצאות, ייעוץ אסטרטגי ואימון למנהלים. אני הופכת מנהלים למחייכים ואפקטיביים, מגיעה לחברות ולארגונים וגם מייעצת למנהלים באופן פרטי".
איך התחלנו: "הגעתי מעולם הפיננסים כשכירה, כאשר בשיאי הייתי סמנכ"לית פיתוח עסקי ומנהלת פרויקטים. לפני כן ניהלתי אשראי והייתי חתמת בבססח ובאחד הבנקים הגדולים בישראל עם תואר בכלכלה וניהול ותואר שני במינהל עסקים. בגיל 30 הגעתי למה שהרבה אנשים מסמנים כהצלחה בתחום הקריירה: משכורת גבוהה, טלפון ורכב צמוד, אבל הבנתי שלא טוב לי והחלטתי לעשות את השינוי. למדתי אימון ניהולי ארגוני ואישי בטכניון, ובהמשך אספתי כלים נוספים בתחום העסקי והאישי כמו קורס מו"מ של הרווארד, הנחיית קבוצות NLP ועוד. עם הזמן פיתחתי מתודולוגיה שעוזרת למנהלים שנמצאים בצומת דרכים או לא מממשים את עצמם או את החברה שהם מנהלים. אני עוזרת להם לקבל החלטות קרייריסטיות לגבי עצמם, הארגון, החברה או העסק שהם מנהלים מתוך הסתכלות אסטרטגית, רחבה יותר, בזום אאוט".
מה הקורונה לימדה אותנו: "למדתי שיש מנהלים איכותיים שבגלל המצב מצאו את עצמם ללא עבודה או שנאלצים להיות שכירים. אני מייעצת גם למנהלים שפוטרו, פורשים או מנהלים שמחפשים חדשנות אחרי הקורונה. באוקטובר יושק קורס אינטרנטי על התמודדות עם סטרס וחוסר ודאות ומספטמבר אני מתחילה להנחיל את השיטה שלי גם למורים במערכת החינוך. בנוסף אני מרצה באקדמיה ובקורסים למנהלים ודירקטורים. באתר שלי יש בלוג עם מאמרים רבים ומדריכים מקצועיים שיכולים לעזור לכל אחד".
טלפון: 054-4443877
אתר: https://lironporat.co.il/

יואל אדוט צילום עוד יואל אדוט

יואל אדוט צילום עוד יואל אדוט

משרד עו"ד אדוט ושות'

"אנחנו מומחים בהפחתת וביטול שומות והיטלי השבחה"

שנת הקמה: 2010
האנשים שמאחורי העסק: עו"ד יואל אדוט
על העסק: "עורך דין המתמחה בדיני מקרקעין: מיסוי מקרקעין, מיסוי מוניציפלי לרבות ארנונה, היטלי פיתוח, היטל השבחה, רישוי עסקים, דיני רשויות מקומיות ומשפט מינהלי. מומחים בהפחתת וביטול שומות והיטלי השבחה".
איך התחלנו: "עסקתי עוד קודם לסיום לימודי המשפטים בתחום הנדל"ן ומשם גם המשיכה למקרקעין, וכפועל יוצא גם המשיכה למיסוי מקרקעין ואו מיסוי מוניציפלי על כל רבדיו".
מה הקורונה לימדה אותנו: "עד כמה עדין ושברירי תקציב הרשויות המקומיות, ועד כמה קריטי לטפל ולאזן את תקציבי הרשויות כדי לתת לתושביהן את השירות שלו הם ראויים ואו זקוקים. בעת הזו, חשוב במיוחד הקשר בין משרדי הממשלה השונים לבין הרשויות המקומית בנושא תשלומים שונים לטובת פרויקטי תשתית ואו פיתוח, לטובת שיפור איכות חיי התושבים".
כתובת: הסדנא 13, רעננה
טלפון: 052-7830822
פייסבוק: https://www.facebook.com/yoeladut.lawoffice/

רוצים להכיר את כל העסקים שעושים את רעננה? כנסו כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר