בית דפוס קורונה צילום קורונה
בית דפוס קורונה צילום קורונה

העסקים שעושים את רעננה: "זה התחיל מעסק של הורי למכונות צילום"

מנצחים ביחד: רשת שוקן ובנק הפועלים בפרויקט משותף לעידוד קנייה בעסקים מקומיים. הכירו את בית הדפוס שנקרא קורונה, את הטיפול של אורית הרטום, ואת המסעדה שמכינה כריכי בשר דרום אמריקאיים מסורתיים

פורסם בתאריך: 6.9.20 09:40

קורונה

"זה בית דפוס קהילתי וחמים"

שנת הקמה: 1990
האנשים שמאחורי העסק: אלי כהן (61), רינה כהן (59) והבן זאב כהן (39)
על העסק: "שירותי דפוס דיגיטלי לעסקים פרטיים, חברות הייטק, מוסדות חינוך ועוד. בין השאר מפיקים קטלוגים, ספרים, חוברות הדרכה, מדבקות וקנבסים".
איך התחלנו: "התחיל מעסק של הורי למכונות צילום ועם הזמן זה התגלגל לעסק של שירותי דפוס. הם קראו לעסק 'קורונה' כי בתהליך הדפוס יש חוט מסוים שטוען את התוף ביונים חיוביים ומאיר אותה בהילה שנקראת כך. התחלתי לעבוד שם יחד איתם במסגרת עבודה מועדפת ואהבתי את התחום. אני הכי אוהב לראות את הרגע שבו הלקוח רואה את מה שהוא יצר באופן דיגיטלי ומקבל את זה מוחשית לידיו. אנחנו נמצאים בתוך שכונת מגורים ולא בתוך אזור תעשייה ולכן אנחנו בית דפוס קהילתי וחמים".
מה הקורונה לימדה אותנו: "שהלקוחות שלנו אינטליגנטיים ויודעים לעשות את ההפרדה בין הקורונה העסק לנגיף. זה לא פגע בנו. מה שפגע בנו, כמו בכולם, זו הירידה בעבודה".
כתובת: דב הוז 22, רעננה
טלפון: 09-7716621
אתר: Coronaprint.co.il

קליניקת אורית הרטום

"תוכנית הטיפולים הייחודית תגרום לכם להרגיש טוב יותר עם גופכם"

שנת הקמה: 2006 (הקליניקה הראשונה)
האנשים שמאחורי העסק: אורית הרטום
על העסק: "מטפלת ברפואה סינית ודיאטנית קלינית שמציעה תוכנית טיפולים ייחודית במטרה לגרום לכם להרגיש טוב יותר עם גופכם. באמצעות הדיקור יירד לכם החשק מפחמימות וממתוקים, תרגישו תחושת שובע וחילוף החומרים שלכם יהיה מהיר יותר. בנוסף תקבלו תפריט תזונה שמשתנה משבוע לשבוע ומותאם אישית ללוח הזמנים וההעדפות האישיות שלכם. באמצעות הגיוון בתפריטים תכירו את עצמכם טוב יותר. בסוף התוכנית יש אפשרות לעשות תוכנית לשמירה על התוצאות".
איך התחלנו: "בוגרת האוניברסיטה העברית במדעי התזונה ובוגרת רפואה סינית במכללת מירב".
מה הקורונה לימדה אותנו: "הדגישה כמה אני אוהבת את העבודה שלי וכמה הפגישות בזום לא השתוו לטיפול שמשלב דיקור. מציעה כיום תוכנית של שמונה טיפולים ועוד שניים במתנה".
כתובת: התעשייה 21, רעננה
פייסבוק: https://www.facebook.com/dietoritartom

רד מיט. צילום ירדן מרקוס

רד מיט רעננה

"רצינו להביא חוויה חדשה, טעימה ואחרת"

שנת הקמה: 2015
האנשים שמאחורי העסק: ירדן ואיתי מרקוס ואלעד לוי
על העסק: "רד מיט הוא מקום שמכין כריכים דרום אמריקאיים מסורתיים – כריך בשר אנטריקוט אדום, בשר מעושן, המבורגרים, חזה עוף וסלטים בהרכבה. יחס אישי לכל לקוח. בנוסף יש לנו רטבים מיוחדים שאנחנו מכינים במקום – צ'יפוטלה, איולי קארי, רוטב שום ועוד. משתמשים במוצרים הכי איכותיים וטריים".
איך התחלנו: "רצינו להביא חוויה חדשה, טעימה ואחרת לרעננה ולאזור השרון ופתחנו את המקום הראשון שמגיש אוכל דרום אמריקאי. עבדתי בתחום האוכל הרבה שנים, לפני ואחרי הצבא, ורציתי שאנשים יכירו טעם אחר משווארמה, המבורגר, פלאפל וחומוס".
מה הקורונה לימדה אותנו: "להישאר כמו שהיית לפני כן, לעבוד טוב, להילחם עד כמה שאפשר וביחד ננצח את המשבר הזה. בכל תקופת הקורונה עבדנו, עשינו משלוחים וטייק אווי".
כתובת: החרושת 24, רעננה
טלפון: 09-7666226
אתר: http://www.redmeat-r.co.il/

רוצים להכיר את כל העסקים שעושים את רעננה? כנסו כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר