ויקי מקריאנס ואמיר שלח, שי לי ליפא ורפאל, פזית וירון מינוקבסקי ביום חתונתם
ויקי מקריאנס ואמיר שלח, שי לי ליפא ורפאל, פזית וירון מינוקבסקי ביום חתונתם

חתונה של כוכבים: שלושה סלבס מקומיים מספרים על היום הגדול בחייהם

מי לא הצליחה להוריד את הנצנצים מהשמלת כלה, מי נסע יום לאחר החתונה לירח דבש ונעלם לאורחים ולמי חיכו הילדים הגדולים בחופה. הסיפורי החתונה של המפורסמים מהאזור

פורסם בתאריך: 27.7.18 08:53

"אני באה מתחום האוכל, והיה נורא חשוב לי איך הוא יהיה, בסוף לא אכלתי כלום"

 כוהנת הבישול, שי לי ליפא מרעננה מסבירה למה אסור לכם לבקש מהאורחים לזרוק נצנצים בחופה

שי לי ליפא ורפאל ביום חתונתםצילום פרטי

שי לי ליפא ורפאל ביום חתונתם. צילום: פרטי

שי לי ליפא שמתגוררת ברעננה היא כוהנת בישול שחיברה 11 ספרי בישול, ביניהם, "הבית של שי- לי" ו-”המטבח הבלקני שלי” והגישה תוכניות טלוויזיה, ביניהן, “מתכון לחיסכון" ו-”סופר שי לי”.  ליפא נשואה כבר 19 שנה לרפאל, יועץ פיננסי לענייני נדל”ן, ולשניים שני ילדים.
 איך נפגשתם?
“זה היה סוג של שידוך של חברה משותפת שהכירה בינינו. היא הראתה לכל אחד תמונות של האחר, זה היה לפני עידן הפייסבוק. יצאנו לשלושה דייטים, והוא נפנף אותי. נפרדנו לשנה וחצי שבסופה השארתי לו הודעה במשיבון, התקשרתי בשעה שידעתי שהוא לא יהיה בבית והצעתי לו לצאת איתי. בקדנציה השנייה שלנו זה היה לגמרי יוזמה שלי, ומאז לא נפרדנו לרגע”.
  איפה התחתנתם?
"בבאר של סבא’ בפתח תקווה שבדיוק נפתח. רציתי להתחתן באביב, לפני החום הכבד של הקיץ אבל עדיין בפריחה וביופי של העונה. יצא לנו מושלם".

שי לי ליפאצילום דניאל לילה

שי לי ליפא. צילום: דניאל לילה

 את זוכרת את יום החתונה?
“מאוד התרגשתי. ישנתי אצל חברות והן עשו לי יום כיף יום לפני החתונה. בבוקר של החתונה נסעתי איתן למספרה ועשינו הכנות, תסרוקת וכאלה. התארגנו במלון קראון פלאזה בתל אביב, ואז עשינו צילומים והגענו לאולם. בזמנו זה היה ממש כמו סיפור פיות. אבל היום זה נראה לי מצחיק, אם זה היה קורה היום הייתי עושה משהו יותר קטן ואינטימי. נראה לי הייתי הולכת על סגנון אחר".

בתור מישהי שמתעסקת באוכל, מה היה לאכול בחתונה שלך?
“אתה אף פעם לא אוכל בחתונה שלך, וזה מצחיק כי כל הזמן אנשים מתעסקים עם התפריט. אני באה מתחום האוכל, הקייטרינג שלנו היה "מזל טלה" וזה היה נורא חשוב לי איך יהיה ומה יהיה. בסוף לא אכלתי כלום. הדבר שאני הכי זוכרת זה שהגענו מורעבים למלון אחרי החתונה באיזה שלוש בבוקר. למזלנו הייתה סלסלת גבינות ולחמניות בחדר, טחנו את זה כמו מטורפים, התפרענו על זה כאילו לא אכלנו שנתיים”.
 איזה רגע בלתי נשכח את זוכרת מהחתונה?

"אני זוכרת שחברים זרקו עלינו בחופה נצנצים, ואני ובעלי התמלאנו בנצנצים. מצאנו נצנצים בתחתונים ובנעליים שבועות אחרי, לא משנה כמה כביסות העברנו את זה וכמה ניקינו, זה בלתי ניתן להסרה הדבר הזה. אז אני מאוד ממליצה למתחתנים הצעירים לשכנע את חברים שלהם לזרוק עליהם אורז ולא נצנצים”.
 יש לך עצה לזוגות שעומדים להתחתן?

"הכי חשוב לדעתי זה שהבחירה בבן זוג תהיה נכונה. אני ובעלי עדיין אוהבים מאוד וביחד גם אחרי 19 שנים. זה יותר חשוב מכל פאר בחתונה או כל אטרקציה או תפריט. זה העיקר, ולא המסיבה או האירוע עצמו".

"שברנו את סטיגמת ההיכרות במועדונים"

ויקי מקריאנס ואמיר שלח מהרצליה נשואים כבר שבע שנים והשניים הורים לתינוק כבן שנה. מה מחזיק אותם ביחד? השיגעונות

ויקי מקריאנס ואמיר שלח ביום חתונתם

ויקי מקריאנס ואמיר שלח ביום חתונתם

הדוגמנית ויקי מקריאנס (30) דוגמנית, די ג’יי ובעלת מכון יופי, נשואה לאמיר שלח (48), מעצב פנים בהווה וכדורגלן נבחרת ישראל בעבר. השניים הורים לליאו שי בן השנה וחוגגים 11 שנות זוגיות כאשר שבע מתוכן הם נשואים.
איך הכרתם?
"במועדון הלילה "ויסקי א-גוגו" ובימים אלו סוגרים 11 שנה, ממש שברנו את הסטיגמה של היכרויות במועדונים לא?".
ומתי הוא הציע לך נישואים?
"הוא הציע לי ברומא בערב הסילבסטר ממש כשחגגנו שלוש שנים ביחד. התוכנית היתה ממש מושקעת עם רקדניות ספרדיות וטבעת בארוחה אבל זה לא יצא לפועל כי ירד גשם ובסוף הוא  הציע לי בצורה הכי רומנטית בחדר שלנו במלון. הייתי שמחה והמומה ובכלל לא אמרתי לו תודה על הטבעת כי לא הייתי בטוחה בהתחלה שזו הצעת נישואים".

איפה התחתנתם?
"עשינו חתונה לפי הספר. למרות שאנחנו אנשים לא שגרתיים עם חיים לא שגרתיים, את החתונה החלטנו לעשות לפי הספר ולשמור על המקום הזה של החופה והקידושין מאוד נקי, אותנטי ורומנטי. התחתנו באולם האירועים “אושן” בגני התערוכה ובזמנו היה הרבה התרגשות סביב החתונה שלנו. הגיעו לחגוג איתנו 550 איש. אני חושבת שעבור אמיר זה היה יותר מרגש כי הוא התחתן בפעם השנייה ויש לו ילדים גדולים שחיכו לנו בחופה, מה שהפך אותה ליותר מרגשת ושמחה. אני החלפתי שתי שמלות שהייתי שותפה מלאה בעיצוב שלהן. שמלה אחת נקייה ונוחה והשמלה השנייה קצת יותר גרנדיוזית ומרשימה".

איפה חגגתם את ירח הדבש?

"טסנו לקריביים וזה היה עבור שנינו ירח דבש מאוד ספורטיבי ומגניב. עשינו חיים ונהננו מאוד אחד מהשנייה".

יש לך טיפ לזוגיות מוצלחת?
"להקשיב ולהיות קשוב, אבל קודם כל לתת מקום אחד לשני. תמיד לפרגן, לא לעצור ותמיד להתפתח ולתמוך וכמובן להכיל את כל השגעונות (ויש הרבה). חשוב לא לקחת אחד את השנייה כמובן מאליו, אפילו לא לרגע, גם כשהחיים נכנסים לתוך שגרה וגם כשיש ילד קטן בתמונה".

ויקי מקריאנס, אמיר שלח והילד

ויקי מקריאנס, אמיר שלח והילד

"הרב בחופה אמר לנו שזוגיות טובה זה פשרות, נראה לי שהעצה שלו עובדת לא?"

השחקנית פזית מינוקבסקי נזכרת בשתי שמלות הכלה שעיצב לה בעלה ומספרת למה המלצרים בחתונה היו בטוחים שהיא תיגמר מוקדם

פזית וירון מינוקבסקי ביום חתונתם צילום פרטי

פזית וירון מינוקבסקי ביום חתונתם
צילום: פרטי

השחקנית והקומיקאית פזית (49) ובעלה, מעצב האופנה הבינלאומי, ירון (54) מינקובסקי מכפר סבא, נשואים כבר 18 שנה והשניים הורים לארבעה ילדים. “התחתנו אחרי שלושה חודשי היכרות”, מספרת פזית, “הוא הציע לי נישואים בערב המימונה ומיד אחרי ההצעה קפצנו לאמא של דידי הררי למופלטה. אגב, כשירון ביקש את ידי הוא התפלא שלא רצתי לסגור אולם, די ג׳יי שמלה, פרחים והזמנות. אמרתי לו: ‘העיקר שביקשת ממני להתחתן לא צריך יותר מזה’".

איפה התחתנתם?
“התחתנו במקום שנקרא "מקום בטבע" עם קייטרינג של חבר שלי מתיכון כצנלסון (רון בן דורי הכפר סבאי). החתונה היתה בתקופה שרק התחילו החתונות בגני אירועים בחוץ. התחתנתי בשתי שמלות שירון הכין לי כמובן. הייתי ממש פריק קונטרול ואפילו התעקשתי לצייר לו מה שאני רוצה. היום בדיעבד אני חושבת לעצמי, איך העזתי, הוא יכל לעשות לי מה שבא לו, הוא המעצב ואת זה כנראה עד היום אני לא מפנימה”.
 

מה את הכי זוכרת מיום החתונה?
“אני חושבת שהשיר שנזכור לעד מהחתונה, זה שיר ששרו לנו דורון אורן ויוסי מאיר ״שוטי שוטי לך פזית, ירון יהיה לך רב חובל״. אני חושבת שעד היום אנשים זוכרים את החתונה שלנו. אגב, למרות שחשבנו לא לצלם את החתונה, בדקה התשעים הכנסנו צלם וידאו וסטילס שזה הדבר הכי חכם שעשינו כי תיעוד זה מה שנשאר בסוף. יום למחרת החתונה טסנו לירח דבש מה שלא היה חכם במיוחד כי כולם חיפשו אותנ

פזית וירון מינוקבסקי צילום רפי דלויה

פזית וירון מינוקבסקי. צילום: רפי דלויה

ו כדי להגיב על החתונה. השיר שבחרנו לשבירת הכוס בחופה היה : ״שורו הביטו וראו מה גדול היום הזה״. בכניסה של ירון השיר בחרנו את השיר של אריק איינשטיין: “יש בי אהבה והיא תנצח” ובכניסה שלי בחרנו את השיר non rien de rien של אידית פיאף. המלצרים חשבו שאם זוג בגילנו מתחתן 36 ו-30 אז החתונה תסתיים מוקדם האורחים נשארו עד ארבע לפנות בוקר”.
מה מחזיק אתכם כמעט עשרים שנה ביחד?
“ההומור! להצחיק אותו גם בריבים של דיוות ופשוט לחיות, לצעוק, לכעוס, ולהיות את. הכי חשוב זה לא להיכנס לשגרה ולא לקחת כלום כמובן מאליו והכי חשוב זה גם להשקיע. טיולים זוגיים ובילוי מחוץ למסגרת ההורית. אם תשאלי את בעלי, הוא יגיד: ‘להסכים לכל מה שאשתך אומרת’. הרב בחופה אמר לנו שזוגיות טובה זה פשרות, נראה לי שהעצה שלו עובדת לא?”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר