בלוני גז בקריית שרת
בלוני גז בקריית שרת

סכנת חיים בקריית שרת: בלוני הגז בתוך הבניין, צינורות הכיבוי קרועים

צריך לראות כדי להאמין את המפגעים הבטיחותיים. אחד התושבים: "יש בלוני גז בתוך הלובי ומסביב לבניין. לא בתוך מסתור, לא בתוך חדר גז. ממש בערימות בלובי ומסביב. זו סכנת חיים"

פורסם בתאריך: 21.10.18 18:29

במספר בניינים בשכונת קריית שרת ברעננה, קיימים מפגעים בטיחותיים שעלולים לגרום לאסון. מדובר בבלוני גז חשופים בלובי הבניין, בצינורות כיבוי קרועים ועוד. תושבים בשכונה מתלוננים שמזה תקופה ארוכה המפגעים  מסכני החיים אינם מטופלים. תושב שמתגורר בשכונה ב-13 השנים האחרונות, סיפר: "יש בלוני גז בתוך הלובי ומסביב לבניין. לא בתוך מסתור, לא בתוך חדר גז. ממש בערימות בלובי ומסביב. זו סכנת חיים שאין כמוה. העירייה לא עושה כלום לגבי זה. הפיקוח העירוני הגיע וראה את בלוני הגז, ולא עשה שום דבר בנידון. יש לידנו תמ"א כבר הרבה שנים. ליד הבניין שעובר תמ"א, הייתה מכולה של הקבלן שכבר פעמיים עלתה באש. פעם אחת עזרתי לכבות את זה בעצמי. מה היה קורה אם האש הייתה מתפשטת? בשריפה אחת, כל הבניין יכול להתפוצץ. בבנייני הרכבות שמולנו המצב היה דומה, אבל שם העבירו את בלוני הגז לפני כעשור אל מתחת לאדמה ביוזמתו ועזרתו של עוזי כהן ז"ל. אנחנו גם צריכים מקום לאחסן את בלוני גז. אין חדר גז, אין מקום תת קרקעי, אין כלום".

דייר נוסף בשכונה, מספר על צינורות כיבוי אש פגומים, שמצבם הלקוי יכול לסכן חיים: "הצינורות של מכבי אש קרועים, שבורים, לא מקופלים. זו סכנה. אף אחד לא מתייחס אלינו. כאילו אנחנו אזרחים סוג ז'. אנחנו החצר האחורית של רעננה, ממש ככה. המדרגות של הבניין מפורקות, הקירות שבורים. בנו את הבניין בשנות ה-60 וזה נשאר אותו הדבר. אני גר ברעננה 33 שנים, ובכל הזמן שאני גר לא נגעו או שיפצו את הבניין הזה. מה יקרה אם פתאום תהיה שריפה בבניין? איך יכבו את האש? זה זה דברים בסיסיים בטיחותיים שצריכים להיות קיימים בבניין. זה לא בסדר שאנחנו צריכים לחיות כך".

עמדות כיבוי אש קריית שרת, בלי קרדיט

עמדות כיבוי אש קריית שרת, בלי קרדיט

עמדות כיבוי אש בקריית שרת

אילן כהן, יו"ר רשימת הליכוד, היה זה שהפנה את שתומת הלב למפגעים, כשקיים חוג בית עם חברי ליכוד נוספים בשכונה. "לפני כחודש בערך, הגענו מספר חברי ליכוד מרעננה לחוג בית בקריית שרת, שם לקחו אותנו לסיור", הוא מספר. "גילינו מצבור עצום של בלוני גז שנמצא בתוך הלובי של הבניין, בצורה חשופה, מרושלת ולא תקנית. זה מהווה סכנה גם לדיירים בבניין וגם לתושבים שנמצאים מסביב. התושבים התלוננו על היחס שהם מקבלים מטעם העירייה בקשר לתלונות ולבקשות שלהם, ועל הטיפול בשכונה. בסיור בשכונה ראינו את המצב החמור של התשתיות בשכונה, הראו לנו בניינים שהתחילו תהליך של תמ"א שתקוע כבר שנים. בניינים שמאוכלסים על ידי תושבים ויש מסביבם בורות שמהווים סכנה לעוברי אורח. ראינו מספר פעמים ביוב שעולה על גדותיו. להגיד שזאת החצר האחורית של רעננה, זה בלשון המעטה. מדובר על הזנחה פושעת ששנים לא טופלה בשכונה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לארי

    ראש העיר הנוכחי שמתיימר ומציע חדשנות אם יבחר ביום שלישי מזניח את קרית שרת ומשאירה בהתיישנות !!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר