קולנוע לב ברעננה
קולנוע לב ברעננה

מדוע קולנוע לב לא מעניק הטבות לאזרחים ותיקים כמו בתי הקולנוע באיזור?

בתי הקולנוע באיזור מעניקים הנחות לאזרחים ותיקים בכל שעות היממה ובסופי שבוע, בזמן שקולנוע לב מגביל את שעות ההנחה ולא כולל את שישי שבת

פורסם בתאריך: 7.7.17 08:25

תושב העיר, משה אורן פינס, טוען כי מתחם בתי הקולנוע  "לב" (מתחם בתי הקולנוע היחיד שקיים ברעננה) מדיר אזרחים וותיקים. אורן פינס מספר כי בתי הקולנוע שהיו בעיר עד כה העניקו שלל הטבות לאזרחים וותיקים ובקולנוע "לב", שרק לאחרונה נפתח באירוע חגיגי, הוחלט לתת הטבה אחת שלדבריו לא מכבדת את האזרח הוותיק בעיר. "לפני כן היו ברעננה שני בתי קולנוע, בקניון רננים ובפארק, הם כיבדו את האזרחים הוותיקים", אומר אורן פינס, "בימי שלישי הם העניקו כרטיס לסרט בעשרה שקלים לאזרחים וותיקים ובנוסף, בהצגת תעודת אזרח ותיק, הם העניקו הטבה של כרטיס ב-27 שקלים במקום כרטיס במחיר מלא (שעולה 43.90 שקלים), במהלך השבוע ובכל שעות היום. כשהגעתי לקולנוע החדש אמרו לי שלאזרחים וותיקים הם אמנם נותנים כרטיס בעשרה שקלים בימי שלישי וכרטיס אחד ב-27 שקלים אבל, וזה אבל גדול, רק עד השעה חמש אחר הצהריים ולאחר מכן מחיר מלא ובסוף השבוע בכלל אין הנחה . בבתי הקולנוע כפר סבא מכבדים את האזרחים הוותיקים במהלך השבוע וגם בסופי שבוע ובקולנוע לב החליטו משום מה לא לעשות את זה. כששאלתי אותם מדוע הם אמרו שזו ההחלטה וזהו. אני חושב שזה עושה עוול לאוכלוסייה הוותיקה במיוחד שקרוב לפארק נמצא בית אבות והרבה אנשים מבוגרים חיים מהבית קולנוע הזה ורוצים ליהנות מהתנאים שנותנים לקשישים ולא לשלם את המחיר המלא".

מהנהלת קולנוע לב נמסר: "רשתות בתי הקולנוע לא אמורות להיות מתואמות בניהן לגבי המחירים ע"פ חוק. לכל רשת יש את המדיניות שלה והמדיניות של לב היא מהמתחשבות לאזרחים ותיקים. כחלק מתרומתה של הרשת לקהילה, יצרה רשת לב  מנוי מיוחד לגמלאים, במסגרתו מחיר כרטיס הקולנוע הוא 25.7 שקלים. המנוי אינו מוגבל בזמן והוא תקף לכל ההצגות כולל שישי שבת. מנוי הגמלאי משתלם במיוחד , היות וההנחה הניתנת היא זוגית ולא רק לגמלאי עצמו, כפי שנהוג בשאר בתי הקולנוע. בנוסף להנחה המשמעותית במחיר הכרטיס, כל מנוי של הרשת נהנה גם מאפשרות להזמין כרטיסים מראש ללא תוספת עמלה, מתנה ביום הולדת, מתנות כנגד צבירת נקודות מועדון וכן נהנה מאירועים מיוחדים למנויים".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דליה ויטמן

    מסכימה עם הכותבים.
    רק אם נדיר רגלינו מבית הקולנוע,
    אולי יש סיכוי להתחשבות בקהל
    הגימלאים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר