ברק בן עמי ומשפחתו
ברק בן עמי ומשפחתו

הותר לפרסום שמו של האב החשוד ברצח בתו התינוקת. האם הועברה למאיר ליד בתה בת השלוש

האב הודה בחקירה במיוחס לו. מעצרו הוארך בבית המשפט בעשרה ימים. מצבה של האם משתפר והיא התבשרה שבתה התינוקת מתה. מצבה של בת השלוש מוסיף להיות קשה אך יציב

פורסם בתאריך: 6.3.20 09:01

עדכון אחרון: 8.3.20 17:56

הוארך בעשרה ימים מעצרו של ברק בן עמי, מהנדס מכונות בן 33 מהוד השרון, החשוד ברצח בתו התינוקת ופציעתן הקשה של אשתו ושל בת נוספת, פעוטה כבת שלוש, ביום שישי בבוקר. בדיון שהתקיים היום בשעה 13:00 בבית משפט השלום בפתח תקוה, הוארך מעצרו של בן עמי עד 17 במרץ. מהמשטרה נמסר כי הוא הודה בחקירתו במיוחס לו. בית משפט התיר היום לפרסם את שמו של בן עמי. עוד קבע בית המשפט שבן עמי יישלח לבדיקה פסיכיאטרית ראשונית תוך 24 שעות. נציג המשטרה אמר בדיון כי החקירה לא העלתה שהיו בעבר מקרי אלימות בין בני הזוג.

סנגורו של בן עמי מטעם הסנגוריה הציבורית, רן אלון, אמר כי האב נמצא במצב נפשי קשה ושהוא נסער ומבולבל, וכן שאין לבן עמי היסטוריה של אלימות או עבר פלילי "ולכן יש לבחון לעומק את מצבו הנפשי".

רצח בהוד השרון: אב דקר למוות את בתו התינוקת, אשתו ובת נוספת נפצעו קשה

 

זירת הרצח בהוד השרון. צילום מוטי מילרוד

האם, שנפצעה כאמור באורח קשה באירוע, הועברה היום מבית החולים בילינסון שם היתה מאושפזת לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם מאושפזת בתה בת השלוש. מצבה של האם מוסיף להשתפר והיא בהכרה והיא התבשרה שבתה התינוקת מתה. עובדים סוציאליים מלווים אותה ותומכים בה. מצבה של הילדה בת השלוש מוסיף להיות קשה. היא ממשיכה להיות מורדמת ומונשמת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר