צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מוזמנים לפתוח את הלב: הזוג מתחתן בשבוע הבא אבל חסר כל

"אני מקווה שהכל יהיה בסדר", אומרת הכלה. מי שמסייעת לבני הזוג בגיוס מוצרים ותרומות היא הפעילה החברתית, קארי פכטר

פורסם בתאריך: 16.8.17 15:42

תושבת העיר והפעילה החברתית קארי פכטר, מבקשת מהציבור לפתוח את הלב ולתרום לזוג רענני צעיר שמתחתן בשבוע הבא אבל מצוי בקשיים כלכליים גדולים. בני הזוג עדיין לא בטוחים שימליחו לגייס את עלויות החתונה ומבקשים ממי שיכול לתרום להם רהיטים, מוצרי חשמל, כסף וכל מה שאפשר על מנת לעזור להם להתחיל את החיים. "אנחנו מתחתנים שבוע הבא ואני מקווה שהכל יהיה בסדר", אומרת הכלה, "אני מודה מראש לכל מי שעזר ועוזר לנו".

קארי פכטר. צילום: עזרא לוי

קארי פכטר. צילום: עזרא לוי

פכטר, פעילה חברתית מחוכרת ברעננה, מלווה את בני הזוג כבר תקופה ארוכה ומגייסת לו תרומות. היא פנתה לאנשים רבים בבקשה לעזרה, ביניהם למנהלת אגף הרווחה בעירייה, רותי נאור. "פניתי אליה וסיפרתי לה את הסיפור של הזוג", אומרת פכטר, "אני חייבת להגיד שהיא מיד הרימה את הכפפה ואמרה שתעזור. ביקשתי ממנה מיטה וארון לזוג והם הבטיחו לדאוג למיטה וארון חדשים. מדובר בזוג שמתחיל את החיים שלו מאפס, אין להם כלום. הבחורה היא רעננית ובת לאם חד הורית שאין לה מה לתת לה על מנת לעזור לה בחתונה ובחיים שלאחר מכן. זו מצווה גדולה לעזור לזוג צעיר להתחתן ואני פונה לליבם של התושבים שיפתחו את הלב ויעזרו להם במה שאפשר".

דודתה של הכלה מספרת שהזוג צריך כמעט הכל. "זה זוג שאין להם כלום והם עומדים להתחתן ולא יודעים אם יצליחו לסגור את עלויות האולם בכלל. הם צריכים דברים בסיסיים על מנת להתחיל את החיים שלהם. החל מתנור מטבח, מקרר, כלים, פינת אוכל, מוצרי חשמל ועוד ועוד. קארי עושה עבודת קודש".

כל מי שיכול ומעוניין לתרום ולסייע, מוזמן לפנות לקארי פכטר בדף הפייסבוק שלה  – קארי פכטר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני לא מבינה למה הזוג שאינו יכול להרשות לעצמו רהיטים הכרחיים הביתה צריך להתחתן באולם (ולהיכנס לחובות). הם יכולים להתחתן בצנעה בבית כנסת או בבית ולהקדיש את מתנות החתונה לרכישת מוצרי חשמל ורהיטים לבית.

  2. חגי

    משתמשת אנונימית, הם יכולים לקחת הלוואה ואז תהיה להם מטרה משותפת להחזיר אותה, זה בריא לזוגיות

  3. אופיר לוי פרדסיה

    קרן היקרה שתמשיכי לעשות רק טוב לזולת ומי יתן ויתגשמו כל מישאלות ליבך אמן

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר