אוטובוס של מטרופולין. צילום: תומר פדר
אוטובוס של מטרופולין. צילום: תומר פדר

חדשות לתושבי נוה זמר: קו מטרופולין ייכנס לתוך השכונה החל מסוף השנה

לאחר השלמת הקמת הצמתים המלאים ברחובות וייצמן-נעמי שמר ווייצמן -אהוד מנור, יוארך מסלול קו 54 לתוך השכונה, ללא תחנת קצה

פורסם בתאריך: 11.7.21 08:36

בשורה לתושבי שכונת נווה זמר: בתום תהליך ממושך הודיע משרד התחבורה על אישורו לכניסת קו תחבורה ציבורית רציף לשכונה, שישרת את התושבים ויעבור בצירים המרכזיים בשכונה. כניסת הקו, המהווה המשך מסלולו של קו 54 של מטרופולין, תתאפשר לאחר השלמת הקמת צמתי תנועה ראשיים בשכונה, שיושלמו לקראת סוף השנה. זאת, ללא תחנת קצה, כמענה לצורכי התושבים, ובמהלך שבוצע תוך שקיפות ודיאלוג עימם.

התחבורה הציבורית תתאפשר הודות לאישור הארכת מסלולו של קו – 54 של מטרופולין וכניסתו לשכונה, לאחר השלמת הקמת הצמתים המלאים ברחובות וייצמן-נעמי שמר ווייצמן -אהוד מנור בחודש דצמבר הקרוב, המאפשרת הסטת מסלול הקו לתוך השכונה. הקו ישרת את תושבי השכונה שעד כה נעדרו שירותי תחבורה ציבורית, ויהווה מענה ומעבר הקו בצירים המרכזיים בתוך השכונה – וייצמן – אהוד מנור – דרך פרס (העוקף הצפוני) נעמי שמר וחזור.

ראש העירייה, חיים ברוידא: "אני מודה למשרד התחבורה על שיתוף הפעולה הפורה למען התושבים, ולאגף ההנדסה על המאמץ והתכנון המתקדם, שהובילו להשלמת המהלך לרווחת התושבים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. שירה אדר

    שקר מוחלט. התושבים הצביעו כנגד הכנסת אוטובוסים וכנגד מסוף יותר מ 75% מהתושבים כנגד הכנסת אוטובוסים לשכונה ובעד הנגשת קוים על ויצמן. העירייה ובצרוף קומץ אנשים קידמה דבר שהתחייבה לא לעשות. בטח שלא בשיתוף פעולה עם אנשי השכונה שלא מעוניינים בקוים בשכונה בה הרחובות צרים ואין מקום לאוטובוסים ברחובות עם כיכרות קטנים. ילדים חוצים את הכבישים לבית הספר, האם העירייה לוקחת אחריות באם ילד יידרס???

  2. ענת

    במשאל שנערך על ידי העירייה בשכונת נווה זמר בנוגע לתחבורה הציבורית, הצביעו תושבי השכונה ברוב מוחץ *נגד* הכנסת אוטובוסים לתוך השכונה. לא ברור מי הגורם שמקדם זאת אבל זה ללא ספק נעשה ללא שיתוף פעולה עם התושבים ובניגוד מוחלט לדעתם.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זאת כלל וכלל אינה ״בשורה״ לתושבי השכונה ומנוגד לתוצאות סקר שערכה העירייה ובו 72% מהתושבים הביעו התנגדות לכניסת אוטובוסים לשכונה. החלטת העירייה מנותקת מהשטח לחלוטין.

  4. דני

    זה פשוט לא נכון. משהו פה מטעה את העיתונאים.
    רוב מוחץ של תושבי השכונה נגד הכנסת אטוטובוס לשכונה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר