המקלחת הלא נגישה בדירת עמיד ברעננה, צילום פרטי

תושב שעבר ניתוח מורכב מבקש סיוע: "המקלחת לא נגישה, אני לא מתקלח"

האיש שמתגורר בדירת עמידר חזר לביתו לאחר ניתוח מסובך ומבקש להתאים את המקלחת לצרכיו. בעקבות פנייתנו לחברת עמידר נמסר כי נציג מהחברה יבקר בדירה השבוע

פורסם בתאריך: 5.1.22 08:52

תושב רעננה, המתגורר בדירת עמידר ברחוב מגדל, חזר לביתו לאחר אשפוז ממושך שהותיר אותו מוגבל בתנועתו. כעת, בשל מוגבלותו ודירתו שאינה מותאמת למצבו החדש, זה ימים ארוכים שאינו מסוגל להתקלח. "ביקשתי מחברת עמידר להתקין מאחזים במקלחת ובשירותים על פי המלצת הרופאים, אבל החברה לוקחת את הזמן. מדובר בבעיה פעוטה מבחינה כספית אך קריטית עבורי", הוא אומר.

בשיחה עם צומת השרון מסביר התושב את תסכולו: "אני דייר עמידר כבר 32 שנים, לפני כחודשיים עברתי ניתוח קשה להסרת גידול מהמוח. מאז הייתי מאושפז ורק לפני שבוע חזרתי הביתה. בעקבות הניתוח הרגל השתתקה לי. בהתחלה התניידתי עם כיסא גלגלים וכיום אני מתנייד עם הליכון. אבל מאז שחזרתי הביתה לא הצלחתי להתקלח".

למה?
"אין לי מאחזים לתמיכה במקלחת ובשירותים וההליכון שלי לא עובר את הכניסה לשירותים ולמקלחת. אני נאלץ להיכנס על הצד וזה לא פשוט בשבילי כשרגל אחת לא מתפקדת רגיל. בלי תומכים אני יכול לאבד שווי משקל וליפול על הראש. אני לבד בבית והסיטואציה הזו מאוד מפחידה אותי. עבר כבר שבוע מאז חזרתי מהשיקום וזה מרגיש שלאף גורם לא אכפת".

 

 

לדבריו, עמידר הם שאחראים להגיע לדירה להתקין בה את המאחזים ולהרחיב את דלת חדר השירותים והמקלחת. על כן, כאשר חזר לביתו פנה למוקד של החברה לטיפול בנושא. "מעבירים אותי מגורם לגורם, בין עמידר, לעובדת הסוציאלית שאמורה לחבר בין החברה לדיירים, לבין קופת החולים, אבל עד לרגע זה אף אחד לא הגיע לדירה להתקין את המאחזים".

בעקבות התערבות המערכת ופנייתנו לחברה, נמסר מחברת עמידר בתגובה כי: "נציגנו יבקרו השבוע בדירתו של הפונה במטרה לקדם באופן מזורז את התקנת המאחזים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר