ניידת משטרה צילום [email protected] depositphotos.com

תלונות על פדופיל בנווה זמר: "עמד מול הילדים ואונן" | המשטרה פתחה בחקירה

תושבת שהבחינה בו בגינת שעשועים בשכונה ניסתה לעקוב אחריו. תושבת אחרת מספרת על מקרה דומה נוסף עם אדם העונה על אותו תיאור

פורסם בתאריך: 15.2.22 08:25

תלונות על פדופיל בשכונת נווה זמר ברעננה. תושבים שהבחינו באיש מאונן מול ילדים בגינה ציבורית בשכונה, פנו למשטרה, למוקד העירוני ואף ניסו לרדוף אחריו. על פי הדיווחים, ככל הנראה מדובר בנתין זר. "הוא בעל עיניים מלוכסנות, שיער שחור מסורק קדימה עם מפרצים ופנים עגולים, לבש מעיל חום גדול, תיק צד כחול כהה ורכב על אופניים בצבע ירוק/אפור בהיר", אומרת תושבת שהבחינה בו.

היא מספרת שביום שבת בבוקר ירדה לטיול עם הכלב ונכנסה לגן השעשועים שברחוב וילנסקי. "הגינה הייתה מלאה בילדים ובאמצע הגינה צמוד למגלשה הבחנתי בו", היא מספרת, "ניסיתי להבין מה הוא עושה שם ואם הוא מחכה לילד, אז התקרבתי אליו ושמתי לב שהוא פשוט עומד שם, מסתכל על ילדים ומאונן. הוא ראה אותי ומיד הפסיק ממעשיו ופנה אליי בסמול טוק באנגלית על כך שהכלב שלי חמוד. לצערי הייתי ללא טלפון, אז מיד פניתי למספר נשים שישבו בספסל ושאלתי אותן אם בבית הכנסת יש מאבטח, כשהסברתי למה אני שואלת, הן הגיבו באדישות והבנתי שזו לא הפעם הראשונה שהוא שם. כשהוא ראה שאני מדברת איתן ומצביעה עליו, הוא עלה על האופניים ועזב את הגינה".

לדבריה, היא החלה לעקוב אחריו, אך לאחר מספר רחובות איבדה את עקבותיו. "פגשתי מישהי שאני מכירה וניסיתי להתקשר למשטרה ובינתיים הוא הספיק להעלם. במשטרה אמרו שיחזרו אליי אבל אף אחד לא חזר אליי, אז כשהגעתי הביתה התקשרתי שוב לוודא שיש להם את הטלפון שלי, אבל לא שמעתי מהם מאז. בהמשך דיברתי עם חברה מהשכונה והבנתי שזה לא המקרה הראשון וכנראה שלפני כשבועיים מישהי הבחינה בעובד זר מלוכסן נוגע בעצמו ברחוב סשה ארגוב פינת יעקב אורלנד וגם הוא לבש מעיל חום גדול. היא שאלה למה לא התקשרתי למוקד העירוני, אז התקשרתי גם למוקד העירוני אבל שם אמרו לי שאין מה לעשות ושאם אראה אותו שוב שאתקשר אליהם".

וזה אכן לא היה המקרה היחיד. במקרה נוסף, שארע בשבוע שעבר, נתקלה תושבת נוספת בבחור העונה לאותו תיאור. התושבת מספרת: "ירדתי לחניון עם בתי בת השלוש וראיתי אדם הולך מסביב למכוניות ברחוב בצורה מחשידה. כשהסתכלתי עליו הוא התחבא מאחורי שיח ואונן תוך שהוא מסתכל עליי ועל בתי הקטנה. זה היה מחריד ומזעזע. ממש משפיע לרעה על תחושת הביטחון והמוגנות. בעיקר לילדים שלי".

מה עשית?

צלצלתי מיד למוקד והם העלו את המשטרה על הקו ובמקביל רשמתי בקבוצת האימהות לשים לב ולהיות עירניות ומאז אני שומעת שוב ושוב על מקרים עם אותו תיאור של בחור. זה סיוט שהוא ממשיך להסתובב חופשי ולהטריד ילדים ונשים".

 

 

לדברי התושבים, בשכונה יש הרבה אתרי בנייה, כאשר אחד מהם ממש בסמוך לגינה המדוברת. "האירוע הזה מתקשר ישירות לעובדה שהשכונה מלאה בעובדים שישנים באתרי הבנייה ואין על זה פיקוח", מוסיפה התושבת, "מזל שאני זו שירדתי עם הכלב באותו היום ולא הבת שלי שבדרך כלל יורדת איתו. יש לי שלוש בנות, אחת מהן בת 14 ואני לא מרשה לה להסתובב בחושך בשכונה בדיוק מסיבות כאלה. אני לא חושבת שכל עובד זר הוא בהכרח פדופיל וכל פועל בניין הוא אנס, אבל אני לא רוצה לגלות שאני צודקת או טועה".

מעיריית רעננה נמסר: "מיד עם התקבל הדיווח פעל המוקד העירוני מול משטרת ישראל בדרישה לתגבור הסיורים המתבצעים בעיר לאיתור החשוד, זאת במקביל לביצוע המוקד סריקות בכל המצלמות באזור. הנושא מטופל במלוא המאמצים בעיר, לרבות פגישת מנהל המוקד בשטח עם המדווחת לאיסוף מלוא המידע בנושא, תוך בקשה לפנייה חוזרת בזמן אמת על מנת למקסם את האפשרות לאיתור מיידי של החשוד. אנחנו מברכים על עירנות התושבים ומבקשים לפנות למוקד בכל מקרה של חשד לזיהוי האיש בשטח, לתגובה מיידית שתאפשר איתורו"

ממשטרת ישראל נמסר: "מיד עם קבלת הדיווח במוקד 100 של המשטרה, הוזעקו שוטרים למקום. עם הגעתם ערכו סריקות אחר החשוד במעשה, לצד תשאול הנוכחים. בתום סריקות, לא אותר חשוד ולפיכך האירוע נבחן כעת במישור החקירתי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר