איש באזיקים Alexey_Seafarer depositphotos.com

"הבום בום הזה כבר יצא לי מהתחת" | תושב איים על שכניו בסכין

התושב מואשם באיומים ובהחזקת סכין. הוא התלונן מספר פעמים בפני בני זוג על רעשים שעלו מדירתם, ובאחת הפעמים איים: "אשחט אתכם"

פורסם בתאריך: 27.2.22 08:25

באיומי סכין: כתב אישום הוגש השבוע לבית משפט השלום בכפר סבא נגד אדם בשנות ה-60 לחייו, לאחר שאיים על חיי שכניו ברעננה. במועד הרלוונטי לכתב האישום התגורר האיש ביחידת דיור ברחוב כצנלסון, בשכנות ליחידת דיור של זוג צעיר, אשר ככל הנראה הפריעו את מנוחתו. בהמשך עבר להתגורר בלוד.

על פי כתב האישום, הנאשם התלונן מספר פעמים בפני בני הזוג על רעשים שעלו מדירתם. באחד המקרים, שארע ב-1.4.20, בשעה 15:18 או בסמוך לכך, הגיע הנאשם לדירת הזוג, דפק בדלת ובעודו אוחז בסכין אמר לשניים כי: "אם הדפיקות לא יפסקו, תקרה תקרית לא נעימה, אני אשחט אתכם".

במקרה אחר, התקשר הנאשם לאישה ואמר לה: "אתם עדיין ממשיכים עם הרעש הזה, עד שלא יקרה פה איזה תקרית רצינית בין שכנים את לא תפסיקי עם זה … יהיה רע. את ממשיכה לעשות את זה בכוונה. בום, בום, בום הזה כבר יצא לי מהת…. זה מפריע ומטריד… אני לא יודע מאיזה חור הגעתם.. את גרה פה עם אנשים, לא גרה פה לבד. תפסיקי עם הרעשים האלה אם לא זה יגמר בצורה אחרת לגמרי, אני מציע לך עדיין בשפה יפה וטובה".

 

במקרה נוסף, התקשר הנאשם לאישה בשעת לילה ואמר לה: "בזמן האחרון בוקעים יותר מידי רעשים מהבית שלכם… זה מתבטא בכל מיני שעות מוקדמות של הבוקר, מאוחרות של הלילה.. הצהריים.. זה מתחיל להימאס עליי, תגידי לבעלך שבאותו יום שהוא זרק לי איום שהוא לא מזיז לי את קצה הז… ואם המעשים האלו לא יפסקו, אני אבוא אליכם ואשתגע עליכם, למה אתם לא יודעים עם מי אתם מתעסקים, יא מנאייק יא בני ז… יא שר.. שיהיה פה".

כעת כאמור, הוא מואשם על ידי המשטרה במספר עבירות של איומים וכן בהחזקת סכין שלא כדין.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דוד

    יש שכנים שעושים רעש בלתי נסבל כל היום, אפס התחשבות בשכנים ובאמת אפשר להשתגע. כבר עדיף לשבת בכלא.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר