ניידת משטרה, polk430 depositphotos.com

מלחיץ: עדויות נוספות על פדופיל בנווה זמר

תושבים נוספים דיווחו על אדם העונה לאותו תיאור אשר מאונן מול ילדים במקומות שונים. "זה פשוט מלחיץ, אשמח שיתפסו אותו", אומרת תושבת השכונה

פורסם בתאריך: 24.2.22 17:08

מדאיג: עדויות נוספות על פעילותו של פדופיל בשכונת נווה זמר. השבוע עלו ברשתות החברתיות דיווחים נוספים על אדם, אשר מענג את עצמו מול ילדים בגינות ציבוריות בשכונה. מקרים אלה מטרידים את מנוחת התושבים ומצטרפים לרצף מקרים עליהם דיווחנו כאן בשבוע שעבר. "אחד התושבים ראה אותו עושה מעשה מגונה והזמין משטרה, אך לא הספיק לצלם. אם מישהו יצליח לצלם אותו בצורה טובה, נוכל להפיץ את התמונה ולהזהיר תושבים נוספים", אומר תושב השכונה.

קיראו את הפרסום הראשון בנושא:

תלונות על פדופיל בנווה זמר: "עמד מול הילדים ואונן" | המשטרה פתחה בחקירה

לדבריו משטרה שהגיעה למקום דיברה עם האיש, "בדקו אם יש לו ראיות מפלילות בטלפון, אבל כנראה לא מצאו אז הוא שוחרר", הוא אומר. תושבת נוספת מעידה כי ראתה את המשטרה משוחחת עם אותו אדם: "ביום ראשון בשעת צהריים הוא היה בגינה באריק לביא. ראיתי שהמשטרה והמוקד דיברו איתו, אבל הוא שוחרר. זה פשוט מלחיץ, אשמח שיתפסו אותו", היא אומרת בדאגה.

איך הוא נראה?
"הוא לבש מעיל חום, רכב על אופניים ונראה ממוצא סיני, יש לו שיער שחור קצוץ והוא עטה מסיכה".

כזכור, המקרה הראשון דווח לפני כשבועיים, כאשר תושבת השכונה ראתה את אותו אדם כאשר ירדה עם בתה לחניון הבניין, מספר ימים לאחר מכן תושבת נוספת הייתה עדה למקרה במהלכו אותו אדם עינג את עצמו בגן שעשועים בזמן שילדים שהו במקום ואף ניסתה להתחקות אחריו. עדים למקרים אלו תיארו את האיש כ"נתין זר בעל עיניים מלוכסנות, שיער שחור מסורק קדימה עם מפרצים ופנים עגולים, לבש מעיל חום גדול, תיק צד כחול כהה ורכב על אופניים בצבע ירוק/אפור בהיר". המקרים עליהם דווח עד כה התרחשו בגן השעשועים שברחוב וילנסקי וכן בחניון בניין באזור הרחובות סשה ארגוב ויעקב אורלנד.

 

מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה ממשיכה לפעול מול משטרת ישראל במלוא המאמצים לאיתור החשוד, תוך ביצוע סריקות מקיפות במצלמות האזור והשטח, והעברת מלוא המידע הרלוונטי למשטרה לסיוע ללכידתו. הנושא מוצב בראש סדר היום העירוני ואנו פועלים לפתרונו בשיתוף פעולה עם המשטרה במלוא המאמצים והמשאבים, וקוראים לערנות התושבים להעברת כל דיווח בנושא".

תגובת המשטרה תובא כאן כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר