שירת המונים להשבת הבנים, באמית כפר בתיה, צילום רשת אמיתל הדר גולדין

צפו: מאות ובהם בני משפחת גולדין השתתפו ברעננה בשירת המונים להשבת הבנים

צור גולדין אמר: "לצערנו כבר מזמן הבנו שמדינת ישראל לא מחזירה חיילים. בחודשים האחרונים החלטנו לקחת את המאבק צעד אחד קדימה ולצאת לרחוב בתביעה להשבת הבנים"

פורסם בתאריך: 9.3.22 07:56

שירת המונים להשבת הבנים. ביום שני צוין יום הולדתו העברי של הדר גולדין, ד' באדר ב', בשירת המונים בקריאה להשבת הבנים הנעדרים. האירוע נערך בתיכון אמי"ת מדעי טכנולוגי כפר בתיה רעננה, בו למד הדר גולדין, בהשתתפות מאות אנשים, הוריו ובני משפחתו של הדר, תלמידים, בוגרים, חברים וקרובים. זאת המטרה לזכור, להזכיר ולקרוא להחזיר הביתה את הדר, את אורון שאול, ואת האזרח אברה מנגיסטו. יום ההולדת של הדר צוין גם בבתי הספר תלמי הדר בחריש ומדרשת עין הנציב.

שמחה גולדין, אביו של הדר, אמר: "הייתה הפגנה חזקה מאוד של הזדהות והבנה שצריך להחזיר את הדר משדה הקרב. תיכון רשת אמי"ת, שתלמידיו משרתים בתפקידים משמעותיים ביותר בצה״ל, הצטרף אלינו המשפחה, אל הרב הראשי הרב לאו, אל ראשי הערים של רעננה וכפר סבא וכל המשפחות בקריאה לקיים את החובה וההבטחה של צה״ל והממשלה שלא להפקיר חיילים בשדה הקרב".

צפו בשירת ההמונים להשבת הבנים באמית כפר בתיה:

סגן הדר גולדין מכפר סבא נהרג במבצע צוק איתן בחודש אוגוסט 2014, ומאז ועד היו טרם הושבה גופתו של הדר מידי החמאס, כמו גם זו של סמ"ר אורון שאול, שנהרג בתקרית אש במסגרת אותו מבצע צבאי. יחד איתם, יש עוד ארבעה אזרחים ישראלים נעדרים שנכנסו לרצועת עזה בשנים האחרונות ולא ידוע מה עלה בגורלם.

צור גולדין, אחיו התאום של הדר, שנטל חלק בשירת ההמונים ולמד אף הוא בתיכון אמי"ת, אמר: "נכון לעכשיו, לצערנו אנחנו כבר מזמן הבנו שמדינת ישראל לא מחזירה חיילים. זה חלק ממדיניות. לא משנים הסיבה או התירוץ. בחודשים האחרונים החלטנו לקחת את המאבק צעד אחד קדימה ולצאת לרחוב בתביעה להשבת הבנים".

 

יהושע בלוך, חברו של הדר: "חזרנו לבית הספר ביום ההולדת כדי לזכור את הדר, חברנו, שטרם שב. יחד עם כל עם ישראל, אנו קוראים להשבת הבנים והבאתם לקבר ישראל".
הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, שהגיע גם הוא לתיכון אמי"ת כפר בתיה כדי לחזק את משפחת גולדין, אמר: "אין לנו מקום אחר, רק בישראל. יוסף הצדיק היה משנה למלך, המלך אמר לו – רק הכסא אגדל ממך. ובכל זאת, בקשתו האחרונה לפני שנפטר הייתה להיקבר בארץ ישראל, ארץ אבותיו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר