איש באזיקים, עצור, אילוסטרציה alexraths / depositphotos.com

גז והלם: צעיר מרעננה מואשם בהשלכת רימונים לעבר פיצוציה בכפר סבא

לאחר הגשת כתב האישום, הושלך רימון נוסף לעבר אותו עסק. המשטרה חושדת כי אירועים אלה ואירועים נוספים ברעננה, בכפר סבא ובפתח תקוה הם חלק מסכסוך בין כנופיות

פורסם בתאריך: 16.3.22 08:06

כתב אישום הוגש נגד צעיר בן 27, מרעננה בגין השלכת שני רימונים לעבר פיצוציה בכפר סבא, בסוף חודש פברואר. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי הפרקליטות לבית משפט המחוזי מרכז בתום חקירת צוות חקירה מיוחד במשטרת מרחב שרון, בלילה של ה–27 בפברואר, הצטייד הצעיר באופנוע שנגנב בחודש פברואר מהרצליה, בכפפות שחורות, קסדה שחורה וברימוני הלם וגז.

מהחקירה עלה כי סמוך לחצות הגיע הצעיר לפיצוציה ברחוב ויצמן בכפר סבא, ירד מהאופנוע, השליך את שני הרימונים לעבר המקום ונמלט. כוחות משטרה החלו במרדף אחריו, עד שהצליח להגיע לתל אביב, שם ירד מהאופנוע ברחוב יגאל אלון, נטש אותו ונמלט רגלית עד שנתפס ונעצר בקרבת מקום. יחד עמו נעצרו עוד שני חשודים, אך אלו שוחררו לאחר מספר ימי חקירה, בעוד שנגד הצעיר מרעננה הוגש כתב אישום אשר מייחס לו עבירות נשק, איומים, קבלת רכב גנוב, נהיגה ללא רישיון נהיגה ונהיגה בזמן פסילה.

תיק החקירה מתבסס בין היתר על תיעוד ממצלמות אבטחה של השלכת הרימונים, התאמת בגדיו של הצעיר לאלו שלבש משליך הרימונים ודוחות פעולה של השוטרים שרדפו אחריו. כשהוטחו ראיות אלו ואחרות בצעיר, הוא בחר לשמור בחקירתו על זכות השתיקה.

 

לצד כתב האישום, הוגשה נגד הצעיר בקשה למעצר עד תום ההליכים. מהבקשה עולה כי במהלך חייו הצעירים הספיק הצעיר לצבור הרשעות בעבירות אלימות, סמים ורכוש, ריצה בגין כך מאסרים ותלוי ועומד מאסר מותנה.
בתוך כך, לצומת השרון נודע כי פחות מיממה לאחר הגשת כתב האישום, הושלך רימון הלם נוסף לעבר אותה פיצוציה. המשטרה פתחה בחקירה אך בשלב זה לא ידוע על מעצר חשודים באירוע. יש לציין כי הרימון הושלך ימים ספורים לאחר שבית העסק נפתח מחדש, נוכח פקיעת תוקפו של צו סגירה מנהלי שהוצא נגדו לאחר השלכת שני הרימונים בסוף חודש פברואר.

כך או כך, המניע להשלכת הרימונים שיוחסו לנאשם מרעננה לא צוין בכתב האישום, אך בין נבדק במסגרת החקירה כי הרקע הוא סכסוך בין שתי כנופיות מאזור השרון, אשר הסכסוך ביניהן הוביל במהלך השבועות האחרונים לשורה של אירועים פליליים בתחומי הערים רעננה, כפר סבא ופתח תקוה, כשבין היתר בחודש פברואר הושלכו רימוני רסס והלם לעבר מכון שטיפת מכוניות ברחוב הנופר ברעננה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר