עדלאידע ברעננה, צילום דוברות העירייה
עדלאידע ברעננה, צילום דוברות העירייה

"עשינו עד הרגע האחרון מאמצים לקיים את העדלאידע"

תושבים ביקרו ברשתות את העיתוי המאוחר של ביטול העדלאידע וכתבו: "זו פשלה מארץ הפשלות", "זו חובבנות". זאת לצד תושבים שצידדו במהלך. העירייה מבטיחה: "נקיים בקרוב מסיבה מיוחדת לילדים ולילדות"

פורסם בתאריך: 21.3.22 09:04

ביקורת של תושבים ברשתות החברתיות על כך שהעדלאידע ברעננה בוטלה רק סמוך לשעה בה הייתה אמורה להתחיל. כפי שפרסמנו בשישי, העירייה הודיעה בערך בשעה 10:30 כי העדלאידע שהייתה אמורה להתחיל ב-11:00 בוטלה. זו ההודעה שנמסרה מהעירייה: "תושבות ותושבי רעננה היקרים, אנו נאלצים להודיע כי לנוכח מזג האוויר, ולאחר ביצוע הערכת מצב, קיום העדלאידע וההפנינג ברעננה אינם מאושרים על ידי משטרת ישראל ומהנדס הבטיחות. ביטחון ילדינו הוא בראש מעייננו, והחלטתם היא נר לרגלינו. אנו מתנצלים בפני כל אותם ילדים וילדות שחיכו וציפו, ואנו מבטיחים כי מסיבה מיוחדת עבור אותם ילדים תתקיים בקרוב".

הביטול המאוחר, גרר ביקורת של תושבים. זאת לצד תושבים שצידדו בהחלטה. אחד התושבים כתב: "בוטל חגיגות פורים מעניין כמה עלה הביטול … מסכנים הילדים … בגשם מתחת לבניינים …מה לא ידעו בעירייה שירד גשם? מעניין כמה זה יעלה למשלם המיסים".

 

 

תושבת אחרת כתבה: אפשר היה לבטל כבר השכם בבוקר, זה היה מאוד מקל לפחות". ואילו תושב אחר כתב: "לא עובדים עם הראש … אתם לא קולטים את החובבנות שהולכת פה בכל דבר?"

תושבת נוספת כתבה: "חיכו עד הרגע האחרון, הילדים שלי עומדים שעה רטובים בגשם. זה  בי ז י ו ן וחאלאס עם החנפנים שמנסים להצדיק מחדל כזה … זו פשלה מארץ הפשלות", ואילו תושב נוסף כתב בציניות: "בטח הם שוב יאשימו את חברי האופוזיציה".

מנהל פורום תושבים רעננה, אבי גבע, כתב: "למרות מזג האוויר החורפי שהיה צפוי ביום שישי, בעיריית רעננה החליטו לא לדחות את העדלאידע מבעוד מועד. התוצאה, ביטול ברגע האחרון. בשבוע קודם, היה צפוי מזג אויר גשום גם במירוץ רעננה. גם כאן התקבלה החלטה שיש בה הימור. מזג האויר החורפי השאיר תושבים בבית, ובעיקר תלמידי בתי ספר, כך על פי טענות שעלו ברשת. ההימור ביום העדלאידע לא הצליח ומי שמשלם הם תושבי רעננה".

לעומת זאת היו תגובות שצידדו בעירייה: "זה לא מדוייק …כל התחזיות אמרו שיהיה מזג אויר מתאים ולא נדרש ביטול … הטבע הפתיע וביטלו בהרבה מקומות ברגע האחרון … כפר סבא, רמת גן, כדאי לדייק בעובדות, נורא קל לקבל החלטות בדיעבד…" , "העיקר שהילדים וההורים רגועים, הרי מי כמונו יודעים שהחלטות כל כך כבדות לא האדם קובע, זה שיושב מעל לעננים ומכוון את חיינו. רק בריאות טובה ושמחת חיים …", "ההפך הוא הנכון, ומזל שביטלו אחרת זה היה מסוכן מאוד.טוב מאוד שהפעילו שיקול דעת".

מהעירייה נמסר בגובה: "עיריית רעננה עשתה מאמצים רבים, עד הרגע האחרון, כדי לקיים את אירוע העדלאידע בעיר ולאפשר לתושבים ולילדים לשמוח וליהנות בחג הפורים.
הנהלת העיר קיימה הערכות מצב תכופות, ואף נעשו מאמצים להקדים את החגיגות ביום, אולם לצערנו הדבר לא התאפשר עקב התחייבויות קודמות של המפיקים וכן התנגדות המשטרה. העירייה עמדה בקשר שוטף עם השירות המטואורולוגי, והתקבלה הערכה כי קיים סיכוי שתנאי מזג האוויר יאפשרו את קיום האירוע. בבוקר האירוע התקיימה הערכת מצב נוספת, בשיתוף עם משטרת ישראל ומהנדס הבטיחות, והוחלט לא לקיים את האירוע במועד שנקבע וגם לא לדחותו במספר שעות, עקב סכנה בטיחותית למשתתפים, כפי שהוחלט בשעות הבוקר גם לגבי העדלאידע בערים נוספות, כגון רמת גן, כפר סבא ועוד. עיריית רעננה הודיעה על כוונתה לקיים מסיבה מיוחדת לילדים ולילדות בקרוב, במקום האירוע שבוטל. פרטים נוספים אודות המסיבה יימסרו בהקדם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר