צילום המחשה: מעבדת הידרו שנחשפה בפתח תקוה, צילום דוברות המשטרה

צעיר בן 27 הסתבך בחובות וגידל סמים בדירה ברעננה

הצעיר בן ה-27 שכר בעיר דירה לשנה והקים בה מעבדה לגידול סמים. לדבריו שמו אותו כ"קוף", תמורת מחיקת החוב, ונאמר לו כי יצטרך לעשות את זה במשך שנה.

פורסם בתאריך: 17.4.22 09:00

מעבדת סמים נחשפה ברעננה – הנאשם בגידול הסתבך בחובות: כתב אישום הוגש נגד צעיר בן 27, בגין גידול עשרות קילוגרם סמים בדירת מגורים ברעננה. על פי כתב האישום, ב–17 בינואר אשתקד, שכר הצעיר דירה ברחוב יהודה עמיחי ברעננה לתקופה שתחילתה מ–1 בפברואר 2021, בתמורה לדמי שכירות חודשיים בסך 5,400 שקלים. מהחקירה עולה כי בהמשך הקים הצעיר בדירה מעבדה לגידול קנאביס, בכך שהחזיק בדירה ציוד רב שכלל בין היתר אדניות, מנורות, שנאים, מפוחים ומאווררים.

בחיפוש שביצעה המשטרה ב–30 במרץ נחשפה המעבדה, שבה גידל הצעיר 126 שתילי סם במשקל כולל של 21 ק"ג. בחקירתו הודה במיוחס לו. לטענתו של הצעיר, הוא נכנס לחובות ולא הייתה לו ברירה אלא לבצע את העבירה. הוא סיפר כי החל לגדל את הסמים ארבעה חודשים קודם למעצרו, כשהגיע פעמיים בשבוע. לדבריו, שמו אותו כ"קוף", תמורת מחיקת החוב, תוך שנאמר לו כי יצטרך לעשות את זה במשך שנה. לדבריו, הוא עצמו אינו מעשן סמים.

 

התשתית הראייתית נגד הנאשם מתבססת על הודאתו של הצעיר, דוחות פעולה של השוטרים וראיות נוספות. לצד כתב האישום, הוגשה נגד הצעיר בקשה למעצר עד תום ההליכים. "מדובר בנאשם שנשקפת ממנו מסוכנות כלפי הציבור כאשר הוא מחזיק סמים בכמות גדולה ואשר הכמות שהוחזקה על ידו גבוהה בהרבה מהכמות הקבועה בחוק להחזקה עצמית", ציינה התביעה, "דבר המעיד כי מדובר בסם לצורך הפצה וסחר. כמו כן, נתפסו בדירה כלים רבים לצורך גידול הסמים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר