רחבת יד לבנים המחודשת צילום דוברות עיריית רעננה

פינות ישיבה ובריכה אקולוגית: המראה החדש של רחבת יד לבנים

העירייה השיקה השובע את הרחבה שעברה שדרוג משמעותי. מבנה יד לבנים הונגש באופן מלא, הוגדלה קיבלות הקהל ברחבה החיצונית

פורסם בתאריך: 14.4.22 08:37

עיריית רעננה השיקה השבוע בטקס חגיגי את רחבת יד לבנים, לאחר ביצוע עבודות מקיפות של שדרוג ושיפוץ. הרחבה עברה חידוש אדריכלי מלא, בעיצוב חדשני, תוך תכנון וביצוע מוקפד.

העבודות כללו ריצוף חדש של הרחבה, הרחבת לובי הכניסה ליד לבנים, התקנת מערכות תאורה וחשמל חדשות תוך התייעלות אנרגטית, בניית בריכת נוי אקולוגית, הצבת מתחמי ישיבה חדשים ומזמינים וכן עבודות גינון מקיפות, כולל התקנת משטחי דשא וערוגות פרחים. בנוסף, כלל המבנה הונגש באופן מלא ויסודי, והוגדלה קיבולת הקהל עבור אירועים שיתקיימו ברחבה החיצונית.

רחבת יד לבנים המחודשת, צילום דוברות עיריית רעננה

רחבת יד לבנים ברעננה לאחר השיפוץ, צילום דוברות עיריית רעננה

רחבת יד לבנים מהווה מקום התקהלות מרכזי בלב העיר, משמשת לקיום טקסים ואירועים, בשמחות ובאירועי הזיכרון, כמו גם מקום מפגש חברתי לצעירים, וכעת המקום זוכה לחזות יפה ומכובדת, אשר הולמת את פעילותה.

 

ראש העירייה חיים ברוידא אמר: "בשנת המאה לרעננה, אין סמלי יותר מלצרף לחגיגות את חנוכת רחבת יד לבנים במתכונתה החדשה והמרשימה. לאחר עשרות שנים רבות שהרחבה לא טופלה ופגעי הזמן נתנו בה אותותיהם, החלטנו לפעול כדי לשדרג ולשפץ באופן משמעותי את הרחבה ואת כל האיזור. אני מודה לצוותי עובדי העירייה, אשר שילבו כוחות ליצירת מתחם חדש, יפהפה ומכובד למען תושבות ותושבי העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר