הפגנות ברעננה, צילום באדיבות דוברות העירייה

ההפגנות נגד בנט ברעננה: דוח חדש על רעש חריג מאוד במוקד מחאה חדש

העתירה עצמה הוגשה בחודש אוגוסט 2021. העירייה דרשה שכל החלטה תתייחס גם למוקד זה שלא היה פעיל בזמן הגשת העתירה. ההערכה היא כי החלטה סופית תינתן בקרוב

פורסם בתאריך: 26.4.22 08:40

בג״צ דן אתמול (שני) בעתירה שהגישה עיריית רעננה בחודש אוגוסט 2021 בנוגע להפגנות בסמוך לבית ראש הממשלה נפתלי בנט בעיר. העתירה הוגשה במטרה למנוע ככל הניתן את הפרת הסדר הציבורי וצמצום הפגיעה הקשה שחווים תושבי העיר מההפגנות.

העתירה מבקשת מבית המשפט לפסוק כי יש לעדכן את מתווה ההפגנות וכן לבצע אכיפה הדוקה על ידי המשטרה, בכדי למנוע סבל נוסף, לא מוצדק לתושבי העיר. במסגרת הדיונים בתיק, הוצג על ידי העירייה, דוח חדש של היחידה האיזורית של איכות הסביבה בשרון, הנוגע למוקד חדש של הפגנות, שלא היה קיים בזמן הגשת העתירה, במערב העיר בצומת אחוזה – שדרות ירושלים. מהדו"ח עולה כי בחלק מהזמן קיימת חריגה בסדר גודל של פי 200 (!) מהמותר בתקנות למניעת מפגעים (רעש בלתי סביר). לאור זאת ביקשה העירייה מבית המשפט כי כל מתווה שיוחלט עליו יחול בין היתר גם על מוקד זה.

 

במסגרת הדיון היום חזרו העירייה וראש העירייה חיים ברוידא על טענתם כי יש להגביל את המתווה הקיים בכל מוקדי ההפגנות בעיר מבחינת התדירות, השימוש באמצעי ההגברה ואופן ההפגנות.

ההערכה היא כי החלטה סופית תינתן בימים הקרובים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר