א', מצטיין מפקד חטיבת בנימין צילום דובר צה"ל

עלה לארץ מלונדון: סמ"ר א' מרעננה נבחר למצטיין מח"ט בנימין

א' בן ה-22 הוא הראשון ממשפחתו שהתגייס לצה"ל. את ההצטיינות קיבל א' בזכות חתירתו למגע, פעילויותיו השונות בגזרה ושמירה על סטנדרט מבצעי גבוה

פורסם בתאריך: 6.5.22 07:57

כבוד: סמ"ר א' מרעננה נבחר למצטיין מפקד חטיבת בנימין. בטקס מצטייני מח"ט בנימין, העניק מפקד החטיבה, אלוף משנה אליאב אלבז, תעודות הצטיינות לחיילים וחיילות מצטיינים, בהם גם לסמ"ר א'.

את ההצטיינות קיבל א' בזכות חתירתו למגע, פעילויותיו השונות בגזרה ושמירה על סטנדרט מבצעי גבוה. א׳ הוא בן 22, ועלה לארץ עם משפחתו מלונדון בשנת 2007.  הוא הראשון ממשפחתו שהתגייס לצבא. את מסלולו הצבאי התחיל בנובמבר 2018, כשהתגייס להיות לוחם בהנדסה קרבית. לאחר שנה וחצי החליט לעבור לתחום המודיעין, מתוך עניין גדול בתחום, ושימש כעוזר קצין המודיעין של הגדוד. לפני כשמונה חודשים הגיע לחטיבה המרחבית בנימין וכיום משרת במודיעין של החטיבה.

 

על חוויה משמעותית מהשירות עד כה הוא מספר: "התקופה הכי מעניינת במהלך התפקיד שלי הייתה ללא ספק תקופת מבצע שומר החומות. עבדנו קשה ובלי הפסקה, למדנו דברים חדשים בכל יום והייתה תחושת סיפוק אדירה שנבעה מתוך הבנה שאנחנו עוזרים להגן על תושבי מדינת ישראל".

כשנשאל מה תחושותיו לגבי קבלת ההצטיינות, אמר: "אני מאוד שמח ומתרגש להיות מצטיין, ושואף לעשות את תפקידי בצורה הטובה ביותר באופן תמידי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר