צילום של אדם אזוק באזיקים, BrianAJackson depositphotos.com

עובד בחנות ברעננה תקף אחראי משמרת ואיים עליו: "אני אקבור אותך"

העובד נגח פעמיים בראשו של אחראי המשמרת, כל זאת לאחר ויכוח על משלוח שלא נמסר ליעדו. נגד העובד הוגש כתב אישום. תיק החקירה כלל עדויות שנגבו וצילומי מצלמות אבטחה

פורסם בתאריך: 11.5.22 08:51

כתב אישום הוגש לפני ימים אחדים נגד תושב רעננה, בן 38, בגין תקיפה ואיומים כלפי אחראי משמרת במקום עבודתו. על פי כתב האישום, שהוגש בתום חקירת משטרת כפר סבא, ב–24 בינואר, בשעות הצהריים, פרץ ויכוח בין הנאשם, שעבד כשליח בחנות ברחוב החרושת ברעננה, לבין אחראי משמרת, אף הוא תושב רעננה. באותן נסיבות, חזר הנאשם למקום לאחר שלא מסר את אחד המשלוחים, או אז האחראי משמרת אמר לו שיעביר את המשלוח למישהו אחר. בתגובה לכך, התקרב הנאשם אל האחראי משמרת וצעק: "אני אז**ן אותך, אני אהרוג אותך, אני אקבור אותך", ונגח בראשו.

הקורבן הניח את ידו על הנאשם בכוונה להרחיקו אך הנאשם העיף את ידו של האחראי משמרת, התקרב אליו ונגח בראשו פעם נוספת. בהמשך, כך על פי כתב האישום, זרק חפצים על הרצפה, שבר בקבוקים, הפיל מדפים, זרק ארגז פלסטיק לעבר הקורבן, רדף אחריו ברחבי החנות וזרק לעברו ארז פלסטיק פעם נוספת.

 

בהמשך, כפי שעולה מהחקירה, לקח הנאשם מספריים שהיו על שולחנו של הקורבן, הרים אותם ואמר לו: "אני אהרוג אותך", זרק את המספריים על הרצפה, קילל את הקורבן ועזב את המקום. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרם נזק בשווי של כ–700 שקלים.
לאחר שהושלמה החקירה, הועבר תיק החקירה, שכלל עדויות שנגבו וצילומי מצלמות אבטחה, לעיון התביעה המשטרתית שהגישה השבוע כתב אישום נגד האיש בגין עבירות של תקיפה, איומים והיזק לרכוש במזיד.
משפטו של הנאשם, עתיד להתחיל בתחילת חודש יולי בבית משפט השלום בכפר סבא.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר