מצטייני מפקד פיקוד מרכז מרעננה, סרן במילואים עדי גולדברג וסרן ד

היועצת מהכנסת וסרן ד' נבחרו למצטייני מפקד פיקוד מרכז

סרן במילואים עדי גולדברג, וסרן ד', תושבי רעננה, קיבלו בטקס מיוחד תעודות הצטיינות ממפקד פיקוד מרכז, אלוף יהודה פוקס

פורסם בתאריך: 9.5.22 08:21

שני תושבי רעננה נבחרו למצטייני מפקד פיקוד מרכז, סרן במילואים עדי גולדברג, וסרן ד'. בטקס מיוחד העניק מפקד פיקוד מרכז, אלוף יהודה פוקס, תעודות הצטיינות למספר מצטיינים בתפקידים ותחומים שונים.

בימים אלה הפיקוד פועל מסביב לשעון במטרה לסכל טרור ולהגן על אזרחי המדינה במסגרת ההערכות הביטחונית ״שובר גלים״. בין המצטיינים נבחרה קצינת המבצעים של גדוד הסיור בחטיבת ׳חוד החנית׳, סגן עדי גולדברג, שקיבלה את אות ההצטיינות בזכות עבודתה הקשה והמסורה. עדי בת 30 ומתגוררת ברעננה. היא התגייסה ב-2010 כמדריכת שיריון, לאחר שנת שירות במרכז קליטה בכרמיאל, שם עבדה עם עולים חדשים. היא יצאה לקצונה, שובצה בחטיבת המבצעים והשתחררה כסרן ב-2015. בזמן שירותה הייתה בחטיבה המרחבית מנשה, ומאז עדי רצתה להגיע לשרת במילואים בחטיבה זו. משחרורה ועד היום, במשך שש שנים, עדי מבצעת מילואים בגדס"ר חטיבת חוד החנית. כשהיא לא בצבא, עדי היא עורכת דין העובדת בכנסת כיועצת פרלמנטרית.

עדי מספרת על קבלת ההצטיינות: “הופתעתי מאוד לשמוע על ההצטיינות, אני מוחמאת מאוד. הגדוד שלי מורכב מאנשים מדהימים שמתנדבים למילואים ונותנים מעצמם הרבה מעבר וההרגשה היא שמעריכים זאת".

סרן ד' שנבחר למצטיין מפקד הפיקוד הוא קצין האג"ם של עוצבת קלע דוד, הוא קיבל את אות ההצטיינות בזכות עבודתו הקשה והמסורה. סרן ד׳ בן 25 ומתגורר ברעננה. הוא למד בתיכון אביב והרחיב רובוטיקה. ד׳ התגייס ב-2014 לקורס טיס ובאמצע הקורס עבר לתפקיד מסווג בעוצבה. ד׳ מספר שמבין אפשרויות רבות שהוצעו לו, הוא התחבר במיוחד לשילוב בין הטכנולוגיה והלוחמה. הוא החל את הטירונות והמסלול במרץ 2015 ובסיומם הפך ללוחם בפלוגה מבצעית, יצא לקורס קצינים ושובץ כמ״מ. לאחר מכן ד׳ המשיך כמפקד השלמה חיילית ולאחר שנה חזר כסגן מפקד פלגה ביחידה. ד׳ יצא לקורס מפקדי פלוגות ושירת שנה וחצי כמפקד פלוגה ג׳.

 

 

הפלוגה של ד׳ השתתפה במבצע ״שומר החומות״ ואף קיבלה צל"ש ממפקד פיקוד המרכז, האלוף יהודה פוקס, בזכות תפקודה המצוין. ד' מספר: ״רגע השיא בשירות הצבאי שלי היה השבועיים של מבצע שומר החומות, שם הבנתי שעבודה קשה משתלמת, ואם אני דורש הרבה מחיילי, עלי לדרוש עוד יותר מעצמי. אני מאמין בדבקות במטרה ובסטנדרט גבוה, ערכים אשר מתבטאים באיכות הפעילויות של העוצבה. ״כיום ד׳ הוא קצין האג"ם של העוצבה מזה חצי שנה.

ד' הצטיין לכל אורך מסלולו הצבאי. הוא היה מצטיין קורס מפקדים, מצטיין השלמה חיילית, מצטיין מפקד חיל התותחנים וכעת מצטיין אלוף פיקוד המרכז.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר