מכת אגרוף צילום אילוסטרציה VitalikRadko depositphotos.com

בגלל כוס שתיה: תושב העיר תקף בעל חנות ברעננה

בעל חנות העיר ללקוחה וביקש שלא תסתובב בתוך החנות עם כוס שתיה, בתגובה הגיע לנות זמן קצר לאחר מכן בעלה של הלקוחה ותקף אותו באגרופים

פורסם בתאריך: 16.5.22 08:38

תושב רעננה, בן 52, הואשם לפני ימים אחדים בתקיפת בעל עסק בעיר ופציעתו. על פי כתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום בכפר סבא, ב–31 באוגוסט אשתקד, בשעות הצהריים, פרץ ויכוח בבית עסק בין בעל החנות, תושב רעננה, לבין לקוחה אשר שהותה בחנות – וזאת על רקע בקשתו של בעל העסק, כי הלקוחה לא תסתובב בחנות עם כוס שתיה.

בהמשך, בתום הויכוח, הלקוחה יצאה מהחנות אך חשה פגועה. תוך זמן קצר, הגיע למקום הנאשם, שהינו בעלה של הלקוחה, כשקסדה לראשו. באותן נסיבות, כפי שעולה מחקירת המשטרה, פרץ ויכוח בין הנאשם לבין בעל העסק, שבמהלכו נצמד הנאשם באופן מאיים לבעל החנות, ודחק בו עד שהגיעו השניים לקצה בית העסק. במקום זה, כך על פי כתב האישום, היכה הנאשם את בעל העסק במספר מכות אגרוף.

 

 

כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרמו לבעל העסק חבלות בהן שבר בקצה של אחת הצלעות, וסימני חבלה בפנים, בבית חזה ובבטן. נוכח פציעתו הוא נזקק לטיפול רפואי. לאחר סיום החקירה, הועבר תיק החקירה לתביעה משטרתית ובסיום בחינתו הוגש לפני ימים אחדים כתב אישום נגד הנאשם, אשר מייחס לו עבירה של חבלה חמורה. משפטו של הנאשם עתיד להתחיל בחודש יולי בפני השופט עמית פרייז.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. איתן

    איזה סמולן אנרכיסט אה?

    בטח מהחבר'ה של אהבת חינם וכל השיט הזה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר